Klaag hier over het weer #2

Het is koud :cold_face::cold_face:
Helemaal ingepakt op de fiets mijn werk doen.
Gelukkig heb ik een leuke muts op :sunglasses:

1 like

Waar sneeuwt het al?

Vriendin woont in Oldenzaal, daar sneeuwde het vanmiddag al

In Zeeland, maar het blijft bij ons niet liggen op de straat, wel op de tuintafel.

Maak mij maar wakker in april, ik haaat sneeuw
Alhoewel het in april volgens mijn moeder nog kan sneeuwen want “april doet wat ‘ie wil” :clown_face:

5 likes

Als het gaat sneeuwen word ik helemaal leip.

1 like

Hier sneeuwt het ook en ik ben blij dat ik morgen vrij ben. Wat een kutzooi, hier wordt toch oprecht niemand blij van??? Tenzij je alleen maar thuis zit en ernaar kan kijken kan ik me gewoon echt NIET voorstellen dat je het niet kut vindt om over gladde, besneeuwde wegen te moeten rijden/fietsen/whatever, alles wordt nat, je kunt geen fatsoenlijke schoenen aan. Wat een gezeik.

17 likes

Haha ja precies dit. Zie er zo tegenop om de weg op te moeten met gladheid. Gelukkig blijft de sneeuw hier niet liggen.

3 likes

Voordeel is wel dat het weer zo kut is dat niemand nu vuurwerk afsteekt hier. Gelukkig is het hier boven nul, dus het blijft niet liggen

1 like

Hier blijft het liggen én steken ze nog steeds vuurwerk af. Dubbel kut. Vind het nu wel even mooi omdat ik er alleen maar met de hond uitlaten door moet maar morgen ochtend mag het wel weer weg zijn.

Nog erger wanneer sneeuw smelt en vervolgens weer opvriest. :cry:

2 likes

Hahaha de irritatie uit deze post, love it
Helemaal eens. Vind sneeuw super cosy en mooi en gezellig als ik binnen kan blijven en ernaar kan kijken, maar tering… voor de rest :poop: :skull_and_crossbones::skull_and_crossbones:

4 likes

Ik kom juist even klagen dat het alweer smelt… :snowflake:

@Rozecoupeschaar nou hier ging ook mega veel vuurwerk de lucht in. Daar vond mijn hond ook wat van, gelukkig was de sneeuw een goeie afleiding… Echt zwaar irritant dat vuurwerk!

4 likes

Ik keek net naar buiten en er ligt sneeuw op m’n auto. Maar als ‘t goed is gaat het niet vriezen vannacht want anders ga ik morgen om 06:10 janken als ik weg moet rijden :upside_down_face::upside_down_face:

Ik vind het écht leuk. Alleen fietsen wel heel kut. Dus vroeger weg zodat ik stapvoets kan fietsen, wandelschoenen en regenbroek aan etc. Ik kan uren buiten in de sneeuw zijn.
Helaas ligt er hier maar 1 mm en is het nu aan het regenen.

1 like

Love sneeuw, ik zit steeds als een blije kleuter naar buiten te kijken! Moet morgen ook gewoon 2x een uur in de auto voor werk, maar ik heb winterbanden dus dat is geen punt. Van dit laagje zal je ook niet echt last hebben.

1 like

Ben je al helemaal leip geworden? 🫠

2 likes

Beter is die kutsneeuw morgen alweer weg. Ik haat sneeuw. :weary:

7 likes

Zie er zo tegenop morgen naar werk te fietsen🥲 wat een ellende.

Jaa :tired_face:

Het aller ergste vind ik dat je nu 2 keuzes hebt. Of binnen uitdrogen bij de verwarming of buiten dood gaan van de kou. Het is nergens echt fijn ofzo.

4 likes