Moet dit weekend op een hondje passen en met aaaaal die regen dus lekker natte hondenlucht in huis ugh. En had gehoopt ‘m moe te maken met lange wandelingen
maar neeeen
Ik kan jullie vertellen, dat het vandaag ongelooflijk schijtweer was om over een kerstmarkt te lopen.
Ik ben een dag en nachtje naar Düsseldorf en tot op mijn ondergoed doorweekt ![]()
Wat jammer, in aachen had ik gisteren echt geluk met zonnetje en droog weer, had het ook slechter verwacht. Vandaag echter op de snelweg echt kakweer, hele tijd de blowers ook aan en die harde regen, waterplassen… was helemaal overprikkeld en koppijn door die schijtregen
Jaa en vandaag was het hier de hele dag zonnig, heel frustrerend
Ja ik vind dat wel sneu, die Duitsers steken altijd zoveel tijd en moeite in die kerstmarkten. Ik ben nog nooit naar een kerstmarkt geweest wanneer het de hele tijd regent maar dit jaar lijkt er geen ontkomen aan. Verpest echt de zo erg de sfeer vind ik. Ik zou zelf naar Keulen gaan maar vind het nu niet meer zo jammer dat ik niet ben geweest. Hoop voor ze dat het snel droger wordt.
Wij hadden eigenlijk gepland om woensdag naar de kerstmarkt in Keulen te gaan maar ze geven ook zooo slecht weer op
Echt geen zin om daar door de regen te gaan lopen dus misschien toch de plannen maar wijzigen.
Haha, dit ging over de kerstmarkt in Haarlem, maar ben het zeker met je eens!
Huilen met de pet op dit
Het is 11 uur 's ochtends en ik heb al 4x door de regen gefietst
Ooh wat een heerlijk seizoentje he… oooh top seizoen dit.
Ik dacht dat het een goed idee was om vandaag kerstcadeaus te gaan kopen in de stad. Nu zijn m’n cadeautjes en nieuwe cadeaupapier verzopen. Volgende keer eerst het weer bericht checken.
Hele dag de lamp al aan binnen want zo donker en grauw bah
ik ben vandaag zooo chaggie. het is nu gewoon net zo donker als toen ik vanochtend wegging ![]()
Vijfenhalf uur in die zeikregen gewerkt. Het hield niet op, niet vanzelf ![]()
Is het uberhaupt dag geweest vandaag?
Hahaha, ik denk ook altijd: nou, als het regent is het lekker rustig, ik ga vandaag.
En dan kom ik er later achter dat alles nat word.
Nou en daarnaast was het in Eindhoven echt super druk. Had dat op een doordeweekse dag + met de regen niet verwacht inderdaad. Volgend jaar maar weer een paar weken eerder gaan.
Donderdag is het de kortste dag en daarna worden de dagen steeds weer wat langer!
Het duurt altijd lang voor je er wat van merkt, maar toch ben ik altijd blij als we dat punt bereikt hebben. Dan is het opeens weer februari en dan kan je weer gaan uitkijken naar de lente. (Die komt dan altijd pas in mei, maar daar hebben we het niet over).