Ik kwam vannacht thuis van Berlijn en het is hier gewoon warm vergeleken met daar? Het was echt zo ontzettend koud in Berlijn pfff, vind de sneeuw hier alsnog helemaal niks😂
Bijbehorende ergernis is dat mensen de auto starten om 7 uur, binnen koffie gaan drinken en dan nu eens kijken hoe het er mee voor staat. Opzouten met die stinkbak en de herrie
Ik wil zon heb het idee dat ik de zon al weken niet gezien heb. Gister mistig, vandaag mistig, geef me zonnnnn
Dag 5 natte sneeuw hier en zo koud met die wind gadver. Ik wil gewoon een pak sneeuw met strakblauwe lucht of vrieskou met blauwe lucht. Of zomer. Gewoon zon. Een beetje zon. Maar dat is echt al maanden teveel gevraagd geloof ik
Kom aan de kust wonen!
Ik heb het continu koud. Ook omdat ik moe ben want het is niet eens zo koud bij mij thuis. Ik loop steeds met mijn badjas over mijn kleren heen
Wat ik vooral stom vind is dat we helemaal geen echte herfst hebben gehad. Ik heb nergens mooie oranje verkleurde bomen gezien of heb ik iets gemist? Qua groenheid gewoon hetzelfde als in de zomer alleen dan in het koud met regen.
Het was gewoon super snel weg. De bomen voor mijn huis zijn ongeveer een week meer oranje/geel geweest en toen lag alles al op grond. En vervolgens heeft de gemeente alle gezellige bladeren die op de grond lagen (op het gras, niet in de weg op het voetpad) bij elkaar geblazen en weggehaald ipv het te laten liggen voor het ecosysteem.
Omg lijkt me fantastisch
Ja het ging echt van “Waarom zijn de bomen nog steeds groen” naar een soort herfst interlude van 3 dagen en daarna meteen winter.
Ja en het regende vervolgens vier weken lang, dus als je al dacht de mooie herfstbladeren te gaan bekijken, bedacht je je wel voor je naar buiten ging.
Vandaag was het hier ook triest en 50 tinten grijs door de hele dag mist en een soort continue motregen. Waarvan ik me afvroeg is dit mist of is dit regen?
Wat een schijtweer zeg.
Moet dit weekend op een hondje passen en met aaaaal die regen dus lekker natte hondenlucht in huis ugh. En had gehoopt ‘m moe te maken met lange wandelingen maar neeeen
Ik kan jullie vertellen, dat het vandaag ongelooflijk schijtweer was om over een kerstmarkt te lopen.
Ik ben een dag en nachtje naar Düsseldorf en tot op mijn ondergoed doorweekt
Wat jammer, in aachen had ik gisteren echt geluk met zonnetje en droog weer, had het ook slechter verwacht. Vandaag echter op de snelweg echt kakweer, hele tijd de blowers ook aan en die harde regen, waterplassen… was helemaal overprikkeld en koppijn door die schijtregen
Jaa en vandaag was het hier de hele dag zonnig, heel frustrerend
Ja ik vind dat wel sneu, die Duitsers steken altijd zoveel tijd en moeite in die kerstmarkten. Ik ben nog nooit naar een kerstmarkt geweest wanneer het de hele tijd regent maar dit jaar lijkt er geen ontkomen aan. Verpest echt de zo erg de sfeer vind ik. Ik zou zelf naar Keulen gaan maar vind het nu niet meer zo jammer dat ik niet ben geweest. Hoop voor ze dat het snel droger wordt.
Wij hadden eigenlijk gepland om woensdag naar de kerstmarkt in Keulen te gaan maar ze geven ook zooo slecht weer op Echt geen zin om daar door de regen te gaan lopen dus misschien toch de plannen maar wijzigen.
Haha, dit ging over de kerstmarkt in Haarlem, maar ben het zeker met je eens!
Huilen met de pet op dit