Ik ben juist teleurgesteld dat ik hier geen sneeuw heb. Ben gek op sneeuw.
Jij bent niet goed
Liever sneeuw dan hagel en regen
Nu al van dat januari jank weer en het is nog geen eens december. Wat is deze maand walgelijk langzaam voorbij gegaan zeg godverdomme, nog minstens 4 maanden van dit. Ik wil naar Australie.
Ik wil terug naar juni van dit jaar. De hele maand lekker weer, elke dag zonnig maar ook niet te warm. Precies goed en je kon nog prima slapen niet van dat plakkerige benauwde weer. Daarna hebben we eigenlijk een schijtzomer gehad en deze herfst is ook niks want je kan geen mooie wandeling maken door die constante kutregen.
Ik trek de kou nu al niet meer. -4 doe even normaal.
Het lijkt wel alsof het weer in de menopauze zit. De temperaturen schieten alle kanten op
Gisteren een kwartier bezig geweest om mijn auto rijklaar te maken. Dikke laag bevroren sneeuw, en een laag ijzer er overheen. Deuren die niet open gingen, oh ik haat winter!
En ja, liever een zonnetje dan regen maar dan alsjeblieft zonder die winterse neerslag.
Mijn auto laat me inmiddels helemaal staan dus ik ga de hele week al fietsen, ik ben hier niet voor gemaakt dat geglibber
Het is koud
Helemaal ingepakt op de fiets mijn werk doen.
Gelukkig heb ik een leuke muts op
Waar sneeuwt het al?
Vriendin woont in Oldenzaal, daar sneeuwde het vanmiddag al
In Zeeland, maar het blijft bij ons niet liggen op de straat, wel op de tuintafel.
Maak mij maar wakker in april, ik haaat sneeuw
Alhoewel het in april volgens mijn moeder nog kan sneeuwen want “april doet wat ‘ie wil”
Als het gaat sneeuwen word ik helemaal leip.
Hier sneeuwt het ook en ik ben blij dat ik morgen vrij ben. Wat een kutzooi, hier wordt toch oprecht niemand blij van??? Tenzij je alleen maar thuis zit en ernaar kan kijken kan ik me gewoon echt NIET voorstellen dat je het niet kut vindt om over gladde, besneeuwde wegen te moeten rijden/fietsen/whatever, alles wordt nat, je kunt geen fatsoenlijke schoenen aan. Wat een gezeik.
Haha ja precies dit. Zie er zo tegenop om de weg op te moeten met gladheid. Gelukkig blijft de sneeuw hier niet liggen.
Voordeel is wel dat het weer zo kut is dat niemand nu vuurwerk afsteekt hier. Gelukkig is het hier boven nul, dus het blijft niet liggen
Hier blijft het liggen én steken ze nog steeds vuurwerk af. Dubbel kut. Vind het nu wel even mooi omdat ik er alleen maar met de hond uitlaten door moet maar morgen ochtend mag het wel weer weg zijn.