Klaag hier over het weer #2

Ik heb het idee dat het de laaste jaren vooral in februari vriest

1 like

Ja hou maar op

1 like

Vaak is het in maart ook nog heel koud en al meerdere keren is het tijdens pasen kouder geweest dan tijdens kerst. :cold_face: en ik ben nog steeds als een klein kind boos dat we geen fatsoenlijke herfst hebben gehad.

4 likes

Het is toch al bijna een half jaar herfst?

15 likes

Maar niet met leuke herfstkleuren en bladeren :cry: het ging van groen, naar dit.

4 likes

ja dit is wel echt zo. volgens mij regent het oprecht al 3 maanden??

4 likes

(Ook regen bij kerst, 2023 wordt waarschijnlijk natste jaar ooit gemeten - Ook regen bij kerst, 2023 wordt waarschijnlijk natste jaar ooit gemeten)

:sob:

1 like

Er staat ook dit:

Ook warmste jaar ooit

Behalve een extreem nat jaar is 2023 ook een extreem warm jaar.

Huh ik heb het helemaal niet als extreem warm beleefd?

5 likes

Denk als je naar gemiddeldes kijkt wel, zo wordt het vandaag al 13 graden. En we hadden ook warme nazomer.

4 likes

Er zijn toch helemaal niet super veel warme weken geweest? Ik vond het dit jaar echt mega tegenvallen en heb zeker niet zoveel gebruik gemaakt van de tuin als jaren ervoor.

9 likes

Hmm ja, maar als ik denk aan van die horrorzomers met hittegolven die we hebben gehad. Toen in alle winkels de ventilators waren uitverkocht en mensen massaal airco gingen aanschaffen vond ik deze zomer zelf enorm meevallen.

Ik hoop op een droge januari, dan ben ik al tevreden. Vond regen eigenlijk nooit zo vervelend maar ik kan er niet meer tegen. :triumph:

@JustinBieber ja volgens mij waren juli en augustus toch gewoon kut? September weet ik niet eens meer.

1 like

Ja klopt en september was het opeens 2-3 weken weer bloedverziekend heet. Heel random.

Het was ook vooral warm in het voorjaar voor mijn gevoel. Tijdens mijn vakantie is het best slecht weer geweest, dus ik heb er ook niet heel veel van kunnen genieten.

2 likes

Ja ik weet nog dat ik eind mei/begin juni ging varen met vrienden, lekker zwemmen enz. Toen dacht ik nog ‘wat heerlijk dat we nog maanden zomer voor de boeg hebben’ :sweat_smile:

Idd in september toen weer een gekke opleving, maar over het algemeen vond ik het echt een prutzomer

4 likes

Het gaat om de temperatuur wereldwijd

4 likes

Het water staat hier overal zo ziek hoog, nog nooit gezien.

3 likes

Ive been telling yall herfst ZUIGT.

13 likes

Zelfs ik als winter-lover en zomer/warm weer-hater word echt stik chagrijnig van al deze regen, niet te doen zeg :sob:

4 likes

Ja dit is ook geen winter :disappointed_relieved:

4 likes

Het regent hier zo achterlijk veel dat ons dak helemaal onder water stond en we vanmorgen ineens druppels hoorden vallen in de slaapkamer. Merry Christmas!