Nog erger wanneer sneeuw smelt en vervolgens weer opvriest.
Hahaha de irritatie uit deze post, love it
Helemaal eens. Vind sneeuw super cosy en mooi en gezellig als ik binnen kan blijven en ernaar kan kijken, maar tering… voor de rest
Ik kom juist even klagen dat het alweer smelt…
@Rozecoupeschaar nou hier ging ook mega veel vuurwerk de lucht in. Daar vond mijn hond ook wat van, gelukkig was de sneeuw een goeie afleiding… Echt zwaar irritant dat vuurwerk!
Ik keek net naar buiten en er ligt sneeuw op m’n auto. Maar als ‘t goed is gaat het niet vriezen vannacht want anders ga ik morgen om 06:10 janken als ik weg moet rijden
Ik vind het écht leuk. Alleen fietsen wel heel kut. Dus vroeger weg zodat ik stapvoets kan fietsen, wandelschoenen en regenbroek aan etc. Ik kan uren buiten in de sneeuw zijn.
Helaas ligt er hier maar 1 mm en is het nu aan het regenen.
Love sneeuw, ik zit steeds als een blije kleuter naar buiten te kijken! Moet morgen ook gewoon 2x een uur in de auto voor werk, maar ik heb winterbanden dus dat is geen punt. Van dit laagje zal je ook niet echt last hebben.
Ben je al helemaal leip geworden? 🫠
Beter is die kutsneeuw morgen alweer weg. Ik haat sneeuw.
Zie er zo tegenop morgen naar werk te fietsen🥲 wat een ellende.
Jaa
Het aller ergste vind ik dat je nu 2 keuzes hebt. Of binnen uitdrogen bij de verwarming of buiten dood gaan van de kou. Het is nergens echt fijn ofzo.
Ik kwam vannacht thuis van Berlijn en het is hier gewoon warm vergeleken met daar? Het was echt zo ontzettend koud in Berlijn pfff, vind de sneeuw hier alsnog helemaal niks😂
Bijbehorende ergernis is dat mensen de auto starten om 7 uur, binnen koffie gaan drinken en dan nu eens kijken hoe het er mee voor staat. Opzouten met die stinkbak en de herrie
Ik wil zon heb het idee dat ik de zon al weken niet gezien heb. Gister mistig, vandaag mistig, geef me zonnnnn
Dag 5 natte sneeuw hier en zo koud met die wind gadver. Ik wil gewoon een pak sneeuw met strakblauwe lucht of vrieskou met blauwe lucht. Of zomer. Gewoon zon. Een beetje zon. Maar dat is echt al maanden teveel gevraagd geloof ik
Kom aan de kust wonen!
Ik heb het continu koud. Ook omdat ik moe ben want het is niet eens zo koud bij mij thuis. Ik loop steeds met mijn badjas over mijn kleren heen
Wat ik vooral stom vind is dat we helemaal geen echte herfst hebben gehad. Ik heb nergens mooie oranje verkleurde bomen gezien of heb ik iets gemist? Qua groenheid gewoon hetzelfde als in de zomer alleen dan in het koud met regen.
Het was gewoon super snel weg. De bomen voor mijn huis zijn ongeveer een week meer oranje/geel geweest en toen lag alles al op grond. En vervolgens heeft de gemeente alle gezellige bladeren die op de grond lagen (op het gras, niet in de weg op het voetpad) bij elkaar geblazen en weggehaald ipv het te laten liggen voor het ecosysteem.
Omg lijkt me fantastisch
Ja het ging echt van “Waarom zijn de bomen nog steeds groen” naar een soort herfst interlude van 3 dagen en daarna meteen winter.