Het is 11 uur 's ochtends en ik heb al 4x door de regen gefietst
Ooh wat een heerlijk seizoentje he⦠oooh top seizoen dit.
Ik dacht dat het een goed idee was om vandaag kerstcadeaus te gaan kopen in de stad. Nu zijn mān cadeautjes en nieuwe cadeaupapier verzopen. Volgende keer eerst het weer bericht checken.
Hele dag de lamp al aan binnen want zo donker en grauw bah
ik ben vandaag zooo chaggie. het is nu gewoon net zo donker als toen ik vanochtend wegging
Vijfenhalf uur in die zeikregen gewerkt. Het hield niet op, niet vanzelf
Is het uberhaupt dag geweest vandaag?
Hahaha, ik denk ook altijd: nou, als het regent is het lekker rustig, ik ga vandaag.
En dan kom ik er later achter dat alles nat word.
Nou en daarnaast was het in Eindhoven echt super druk. Had dat op een doordeweekse dag + met de regen niet verwacht inderdaad. Volgend jaar maar weer een paar weken eerder gaan.
Donderdag is het de kortste dag en daarna worden de dagen steeds weer wat langer!
Wooooeeeeee
Echt serieus, ik kan niet wachten
Het duurt altijd lang voor je er wat van merkt, maar toch ben ik altijd blij als we dat punt bereikt hebben. Dan is het opeens weer februari en dan kan je weer gaan uitkijken naar de lente. (Die komt dan altijd pas in mei, maar daar hebben we het niet over).
Ik wilde heel graag nog even een uurtje wandelen en alle radars beschikbaar zeiden: Droog maar wind.
Heb een uur lang door de regen gelopen.
Ik kan het niet meer aan hoor al die regen. Kan het gewoon ook even een dag droog zijn?!
De storm vind ik nog wat erger. Kan niet tegen het geluid van die harde wind. Laat staan om nu buiten te fietsen
Wow net ff harde hagel deed echt pijn
Is het overal in Nederland nog zo donker? Lijkt wel avond al
Hier, Breda, vind ik het meevallen. Niet donkerder dan de rest van de week in ieder geval haha
Oh haha ik zit nu in de omgeving van Amsterdam en het lijkt wel heel vroeg ās ochtends of al avond.
Bij jullie zitten ook nog wat buien volgens mij, bij ons inmiddels niet meer (wat ik op de radar van buienalarm zie in ieder geval haha).