Klaag hier over het weer #2

Ik zag net een bloesemboom met bloesems?! Die bloeit normaal rond maart pas. Vind dat toch wel treurig om te zien.

2 likes

Wij hebben een boom in de tuin (ik ben even vergeten hoe deze heet) maar die bloeit juist nu in de winter. En dan in het voorjaar nog een keer. Dus misschien hoort het ook zo bij de boom die je zag

Ik heb net een mug doodgeslagen in de keuken. Doe even normaal tis winter.

3 likes

Ja, kan een Japanse winterkers zijn! @Okapi Die bloeit in de winter. Alleen als het gaat vriezen, vallen de bloesems eraf en bloeit hij weer verder aan het begin van het voorjaar.

2 likes

@TanteBetje hmmmmm heb ‘m niet eerder zien bloeien in de wijk! Heeft ook meer paarse bloesems die variant zie ik niet op Google? Of misschien ben ik elk jaar treurig voor niks om een boom en vergeet ik het steeds. :joy:

Onze bollen (:tulip:🪻) zijn ook al begonnen met uitkomen… vraag me af of dat nog goed komt ook :sweat_smile:

3 likes

Weet niet hoe… maar heb al 2 dagen hooikoorts

Jaaa tis echt… dacht echt dat ik gek werd maar tis echt hooikoorts. Dikke rode tranen jeukende ogen. Jippakajee

3 likes

Dacht al dat ik de enige was :shushing_face:

Continu een jeukend gehemelte en geïrriteerde ogen. Naar van :frowning:

1 like

Ooooh dit was ook nog niet in me opgekomen! Vond het al zo’n rare verkoudheid maar het is gewoon al hooikoorts inderdaad :sob::sob:

Gister toen ik door mijn buurt liep zag ik een passiestruik vol vrichten hangen

Waarom waait het zo hard :tired_face:

3 likes

Wow, het is hier zo hard aan het hagelen dat ik even mijn gordijnen opende om te controleren of het hagel was of dat iemand heel veel rotjes naast mijn raam aan het afsteken was. Echt bizar zo heftig.

2 likes

Ik ga stuk ik heb rusteloze benen en denk ik wil eigenlijk nog ff een stukje wandelen, maar ik las de berichten hier, en het weer sowieso. Check ik buienradar…

Schermafbeelding 2023-12-29 om 23.08.28

Dan voel ik me echt Indiana Jones ofzo als ik hier tussendoor ga.

5 likes

Ik dacht dat onweer echt iets van de zomer was :eyes: ineens uit het niets knalt het kei hard hier (nee geen vuurwerk haha)

3 likes

Nou het weer van vandaag vat 2023 wel mooi samen he

7 likes

En storm Henk blijkbaar, wat een naam

1 like

Heb het idee dat we sinds half november elke week wel een storm hebben??

Klopt vgm ook daarom zijn we nu bij de H

4 likes

Tussen alle stormen door hebben we inderdaad wel eens een dagje droog weer gehad :cry: