Klaag hier over het weer #2

Ja en het regende vervolgens vier weken lang, dus als je al dacht de mooie herfstbladeren te gaan bekijken, bedacht je je wel voor je naar buiten ging.

Vandaag was het hier ook triest en 50 tinten grijs door de hele dag mist en een soort continue motregen. Waarvan ik me afvroeg is dit mist of is dit regen?

Wat een schijtweer zeg.

Moet dit weekend op een hondje passen en met aaaaal die regen dus lekker natte hondenlucht in huis ugh. En had gehoopt ‘m moe te maken met lange wandelingen :joy: maar neeeen

1 like

Ik kan jullie vertellen, dat het vandaag ongelooflijk schijtweer was om over een kerstmarkt te lopen.

5 likes

Ik ben een dag en nachtje naar Düsseldorf en tot op mijn ondergoed doorweekt :+1:

1 like

Wat jammer, in aachen had ik gisteren echt geluk met zonnetje en droog weer, had het ook slechter verwacht. Vandaag echter op de snelweg echt kakweer, hele tijd de blowers ook aan en die harde regen, waterplassen… was helemaal overprikkeld en koppijn door die schijtregen

3 likes

Jaa en vandaag was het hier de hele dag zonnig, heel frustrerend

Ja ik vind dat wel sneu, die Duitsers steken altijd zoveel tijd en moeite in die kerstmarkten. Ik ben nog nooit naar een kerstmarkt geweest wanneer het de hele tijd regent maar dit jaar lijkt er geen ontkomen aan. Verpest echt de zo erg de sfeer vind ik. Ik zou zelf naar Keulen gaan maar vind het nu niet meer zo jammer dat ik niet ben geweest. Hoop voor ze dat het snel droger wordt.

2 likes

Wij hadden eigenlijk gepland om woensdag naar de kerstmarkt in Keulen te gaan maar ze geven ook zooo slecht weer op :tired_face: Echt geen zin om daar door de regen te gaan lopen dus misschien toch de plannen maar wijzigen.

1 like

Haha, dit ging over de kerstmarkt in Haarlem, maar ben het zeker met je eens!

1 like

Huilen met de pet op dit

6 likes

Het is 11 uur 's ochtends en ik heb al 4x door de regen gefietst

1 like

Ooh wat een heerlijk seizoentje he… oooh top seizoen dit.

4 likes

Ik dacht dat het een goed idee was om vandaag kerstcadeaus te gaan kopen in de stad. Nu zijn m’n cadeautjes en nieuwe cadeaupapier verzopen. Volgende keer eerst het weer bericht checken.

Hele dag de lamp al aan binnen want zo donker en grauw bah

2 likes

ik ben vandaag zooo chaggie. het is nu gewoon net zo donker als toen ik vanochtend wegging :persevere:

4 likes

Vijfenhalf uur in die zeikregen gewerkt. Het hield niet op, niet vanzelf :sob:

1 like

Is het uberhaupt dag geweest vandaag?

9 likes

Hahaha, ik denk ook altijd: nou, als het regent is het lekker rustig, ik ga vandaag.
En dan kom ik er later achter dat alles nat word.

1 like

Nou en daarnaast was het in Eindhoven echt super druk. Had dat op een doordeweekse dag + met de regen niet verwacht inderdaad. Volgend jaar maar weer een paar weken eerder gaan.

2 likes

Donderdag is het de kortste dag en daarna worden de dagen steeds weer wat langer!

34 likes