Klaag hier over het weer #2

Ik heb hier helemaal zin in. Heb dit jaar allemaal wollen items gekocht omdat ik het koud had zo eind november begin december. Daarna één lauwe natte bende :sob: wil mijn wollen kleding aan haha

3 likes

Alles behalve deze eindeloze wind.

4 likes

Ik heb zo’n hekel aan kou maar verheug me nu gewoon op het koudere weer.
Vaak betekent dat rustig weer, weinig wind en hopelijk ook zon. Hoe die eruit ziet weet ik ook niet meer…

8 likes

Stopt het ooit nog met stortregenen jeeeetje

Het weerbericht zei dat er zon zou zijn maar het is nog steeds grijs :rage:

1 like

Zon? Wat is dat? :thinking:

1 like

Het sneeuwt hier. :grimacing:

2 likes

Houd het vooral daar. Ik vind de kou al erg genoeg

Ja ik hoopte op een vrolijk weerzien maar het is uitgesteld tot dinsdag (en waarschijnlijk tot altijd)

3 likes

Hopelijk komt de zon bij jullie, hier is het eindelijk droog en zonnig.

3 likes

Ik wil ook zon. Buiten 30+ zonnig weer zonder regen en andere shit vind ik ijskoude dagen met een strakblauwe lucht en zon echt geweldig. Koud, grijs en sneeuw/regen mag van mij echt wegblijven :rage:

2 likes

Hij is er omg!

4 likes

Hier vandaag eindelijk de langverwachte combo; zon en sneeuw. :snowflake: :sunny:

2 likes

Ja, even een niet klaag moment ook. Wat een verademing was t vandaag.

Ik ben blij dat ik nu eindelijk mn dikke truien aan kan. En als de zon blijft schijnen vind ik dit een prima winter.
Al moet ik nog wel erg wennen aan de kou maar door kou schijn je gelukshormonen aan te maken haha we gaan het zien.

4 likes

Ik haat dit weer echt. Het is veel te koud! Geef mij maar het weer van afgelopen weken. Regen en wind

4 likes

Ik krijg stekende hoofdpijn van deze kou :confounded:

1 like

Ik dacht dat dit helemaal jouw ding was??

4 likes

Gevoelstemperatuur is hier -9, ik denk dat ze dat bedoelt

Maar ik vond het ook meevallen :cold_face:

2 likes

Ja gevoelstemperatuur was hier ook -9, en het sneeuwde :snowflake:

2 likes