Klaag hier over het weer #2

Wooooeeeeee

Echt serieus, ik kan niet wachten

1 like

Het duurt altijd lang voor je er wat van merkt, maar toch ben ik altijd blij als we dat punt bereikt hebben. Dan is het opeens weer februari en dan kan je weer gaan uitkijken naar de lente. (Die komt dan altijd pas in mei, maar daar hebben we het niet over).

1 like

Ik wilde heel graag nog even een uurtje wandelen en alle radars beschikbaar zeiden: Droog maar wind.
Heb een uur lang door de regen gelopen.

2 likes

Ik kan het niet meer aan hoor al die regen. Kan het gewoon ook even een dag droog zijn?!

De storm vind ik nog wat erger. Kan niet tegen het geluid van die harde wind. Laat staan om nu buiten te fietsen

2 likes

Wow net ff harde hagel :flushed: deed echt pijn

2 likes

Is het overal in Nederland nog zo donker? Lijkt wel avond al

Hier, Breda, vind ik het meevallen. Niet donkerder dan de rest van de week in ieder geval haha

1 like

Oh haha ik zit nu in de omgeving van Amsterdam en het lijkt wel heel vroeg ‘s ochtends of al avond.

Bij jullie zitten ook nog wat buien volgens mij, bij ons inmiddels niet meer (wat ik op de radar van buienalarm zie in ieder geval haha).

3 likes

Ok lekker luxeprobleem maar wij gaan straks op vakantie en ik moet de auto nog vol gooien maar wij hebben hier waterdoorlatende tegels die helemaal niet geschikt zijn voor al dat water tegelijkertijd en nu moet ik pootjebaden met al die koffers :sob:

Horizontale stortregen met windkracht 5 :+1:

2 likes

Ik heb gewoon van 18.30 tot zonet zitten wachten tot ik met de hond naar buiten kon, het bleef maar megahard waaien en regenen. :angry: Net toch maar klein rondje gedaan met bijna wegwaaiende paraplu, tering wat kut dit.

13 likes

Hoe dan

2 likes

1 maart is toch over negen weken?

1 like

Mooi berekend 🫶🏽

Haha ik bedoelde mooi ook vooral qua bewonderenswaardig optimisme!!!

4 likes

Haha love je optimisme. Bij de eerste sneeuwklokjes begin februari ben ik ook altijd al helemaal in lentesferen en al extreem vrolijk daardoor. Anders is het inderdaad niet te doen.

8 likes

Werd wakker van een klapperende deur door een openstaand raam. Lig al een uur wakker, ook al zit het raam nu wel dicht. Kan iemand de wind uitzetten please

2 likes