Klaag hier over het weer #2

Het regent en onweert hier echt super hard :scream:

3 likes

Volgens mij wonen we in dezelfde regio, het ging echt hard te keer ja. Pfft, ik schrok wakker toen het onweer heel dichtbij was en daarna een paar uur wakker gelegen.

1 like

Nou, waar blijft die 25 graden. Het is gewoon koud op het station :sob:

3 likes

Had verwacht vandaag lekker in mn eentje een dag in de tuin te liggen…

Het is grijs en het waait.

1 like

Snap ook echt niet waar m’n weer-app de informatie vandaan haalt. Er is geen zon

Het regende hier zelfs net eventjes; al mijn loungebank kussens lagen ook gewoon nog buiten. Het zou vanmiddag wel beter moeten worden maar het valt tegen helaaas vooralsnog

2 likes

Bij mij staat voor vanochtend ook alleen maar regen :woman_shrugging:

Ik ga weer in winterslaap, hoor. Ellende

4 likes

Ik vind het echt niet erg als het wat minder mooi weer is maar nu voel ik me gewoon keihard voorgelogen door de weer app.

4 likes

In noord Frankrijk weer niet :disappointed_relieved:

Als alle zon die er vandaag niet komt er morgen wel is vind ik het ook goed

Ik voel me ook genept, zeker omdat ik gister aan het werk was en steeds dacht “morgen ook dit weer, maar dan zit ik buiten met een boek”

4 likes

Er zou de hele dag zon zijn, alle apps zeggen dat er nu zon is, ik heb alleen maar wolken gezien niet eens 1 lichtstraaltje?? Wacht voor niks geloof ik

In de hel is het sowieso altijd warm.

3 likes

waar zitten jullie? Hier in midden NL nu strak blauw

2 likes

Jaaa hier nu ook, het was ineens helemaal blauw :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

De regen schuift steeds op. Gister voorspelden ze nog voor de hele zondag regen en onweer. Hallo ik wil regen ja! :angry:

1 like

Het regent hier ook nog steeds niet maar dat had wel fijner geweest want ik moet werken. Werken op zondag met regen is beter, nu had ik liever andere dingen gedaan.:triumph:

2 likes

Mijn vriend en jongste kind gaan morgen kamperen. Denk dat ze in een moeras gaan staan met de tent. Het stopt niet met regenen :rofl:

Nou doe mij maar paar weken/maanden 25 graden en zon. 's Nachts lekker koel en regen.
Dit wispelturig weer kan ik niet handelen

1 like