Klaag hier over het weer #2

Het enige leuke aan deze wind is dat het ook carnaval is (bijna) en het net confetti regende.

Had ik in mijn oude huis, gekmakend! Ongevraagd advies maar bij mij hielp het heel erg om iets in het kozijn te plakken. Ik had volgens mij van die plakviltstrips gebruikt maar je hebt ook van die kleine doorzichtige stickers/dopjes.

2 likes

Waarom is het zo vies warm :weary:

1 like

Op weg naar mijn werk sprong mijn telefoon over in daglicht mode, maar het was nog zooo donker buiten :sob:

2 likes

Natte voeten van al de regen. Wordt een lange dienst zo

Korte broek :tada:

4 likes

Website zegt nee

2 likes

Ik loop al weken in korte broek, dus website heeft pech

5 likes

Wel jammer dat je niet zegt ‘computer says no’ :joy:

5 likes

Aah, dit is toch overduidelijk niet iets serieus. Niet alsof je geen korte broek aan mag :laughing: Duidelijk iets hobbymatigs en gebaseerd op een algoritme, berekening oid. Vind het wel grappig/handig dat als je twijfelt of het “warm genoeg” is om een korte broek aan te doen, je sit kunt raadplegen.

Ik zag trouwens vandaag een (weet ff niet wat het was) een gans/eens met jonkies. Zo vroeg al😱

5 likes

http://www.kanikeenrokjeaan.nl/ zegt ook nee :frowning: maar heb er wel al eentje gespot vandaag

2 likes

Komt er nou wel of geen zon vandaag :cry:

Weer zoveel regen en wind, ik ben er zĂł klaar mee :cry:

3 likes

Weer een storm :angry: Ik moet fietsen vanavond ik krijg de zenuwen van dat code oranje

2 likes

Waar komt dat onweer nou weer ineens uit het niets vandaan, schrik me het leplazerus

De wind staat precies op mijn raam dus dat moest dicht en nu kan ik niet slapen want zo warm :expressionless:

Ik zou zo graag een vleugje lente zien :sob: al is het maar een mini sprankeltje. Elke dag wind en regen, echt ik kan niet meer. En als ik de voorspellingen zie zakt de moed me in mn schoenen. Gadverdamme

6 likes

Maar waarom hebben zoveel mensen vaak het idee van lente en zon in maart, dat is zelden het geval. Ja okay, officieel begint dan de lente maar daar is in de praktijk zelden wat van te merken :joy:. Heb wel narsissen ineens in de tuin groeien zag ik, dus ik dacht ff, “jaaa lente!” Maarja dat is gewoon weer een deceptie.

5 likes

En met lente kun je echt ontzettende zeikweer hebben. Elke dag koude regen

Geen idee of mensen dat hebben maar als ik voor mezelf spreek is het gewoon een kwestie van hoop na weken/maanden vol regen en veel wind.

4 likes