Klaag hier over het weer #2

In Zuid Holland schijnt de zon nu wel heerlijk! Het voelt bijna als lente :sweat_smile: maar wel bizarre switch tov vrieskou overdag

7 likes

Ja strakblauw hier! Heerlijk

2 likes

Hier een hele nacht rukwinden tot 75km/u, ik dacht dat mijn huis ging wegvliegen :tired_face:

(oké lichtelijk overdreven, maar toch wel vervelend zo’n klapperend huis)

5 likes

Ik heb de schoorsteenbuis door mijn slaapkamer lopen en dat heeft zo’n irritant suisend geluid gegeven de hele nacht :weary:

Dit haha. Maar heeeerlijk (op die pleuris wind na)

3 likes

Wow, het onweert gewoon hier. Best dichtbij ook! Lang niet meer gezien haha

Hier ook! Keihard en heel kort, echt 3 harde donders en wind en regen en t was weer voorbij.

1 like

Eeeeen weer regen en wind :sob:

2 likes

En een nieuwe storm alweer blijkbaar?! Wat wordt dit voor jaar zeg :expressionless:

2 likes

Hier ook, ondanks oordoppen zo kut geslapen door die herrie. Hopelijk is het nu voorlopig klaar met die stormen?

1 like

Kut wind. Zo slecht geslapen door dit achterlijke weer.

Dit is echt mijn redder tijdens dit soort nachten

5 likes

Keep on dreaming :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik kan echt niet wachten tot de dag dat ik de deur uitstap en ik niet word weg geblazen , nat geregend , of uitglij.

8 likes

Ik dacht vannacht halfslapend, wie in godsnaam gaat er nu vuurpijlen afsteken! Maar dat was gewoon een heel raar piepend geluid van de wind :skull:

2 likes

Maar er was toch geen nieuwe storm aangekondigd? Heb ik echt de memo gemist want ik was echt zo flabbergasted vannacht dat ik dacht dat doomsday begonnen was…

1 like

Ik ben net met mijn fietsversnelling in 1 naar mijn werk gefietst… dubbel zo lang over gedaan, was te koppig om te gaan lopen.

1 like

geen storm maar welllll

Op meerdere plekken hebben zware windstoten gisteravond en vannacht vanwege het lagedrukgebied Jocelyn voor schade gezorgd.

een lagedrukgebied met een naam

2 likes

Ik zit in een klaslokaal waarvan de ramen niet goed sluiten en ik wordt helemaal gek van het geklepper van de ramen die door de wind steeds open waaien en weer dicht vallen. Het lijkt wel alsof het spookt ofzo.

1 like

Als dit zo doorgaat hebben we in maart het hele alfabet van stormnamen wel gehad. Kunnen we ook een dag hebben dat knmi geen code geel afgeeft

4 likes