Ik vind het vooral echt vies warm voor januari. Doe effe wat kou terug in de lucht!
hahaha
Ik weet dat ik eigl moet klagen hier, maar ik vind het heerlijk. Lekker zonnetje in huis, ramen open. Helemaal chill.
Er is al veel te lang niet geklaagd in dit topic, ga me niet vertellen dat jullie hiervan genieten
- Jawel heerlijk deze wind, afgewisseld met buien en alleen maar wolken
- Nee helemaal kut
0 stemmers
Nee ik ben helemaal wind moe.
Morgen weer regen. Dan kunnen we weer lekker zeiken
Ik zit gelijk weer in een winterdip zo fucking chagrijnig vandaag hierdoor
Wat een grafweer… zo donker en zoveel wind!!
Mijn dochter en ik zaten vanmorgen op de fiets door de storm op weg naar school en ze zei, ‘mama ik wil gewoon dat ik het zonnetje kon voelen en ik geen dikke jas meer aan moet, ik vind dit stom’. Same girl, same.
Op mn werk vandaag klonk het de hele dag alsof iemand met zon metalen plaat aan het wapperen was haha.
Het enige leuke aan deze wind is dat het ook carnaval is (bijna) en het net confetti regende.
Had ik in mijn oude huis, gekmakend! Ongevraagd advies maar bij mij hielp het heel erg om iets in het kozijn te plakken. Ik had volgens mij van die plakviltstrips gebruikt maar je hebt ook van die kleine doorzichtige stickers/dopjes.
Waarom is het zo vies warm
Op weg naar mijn werk sprong mijn telefoon over in daglicht mode, maar het was nog zooo donker buiten
Natte voeten van al de regen. Wordt een lange dienst zo
Korte broek
Website zegt nee
Ik loop al weken in korte broek, dus website heeft pech
Wel jammer dat je niet zegt ‘computer says no’
Aah, dit is toch overduidelijk niet iets serieus. Niet alsof je geen korte broek aan mag Duidelijk iets hobbymatigs en gebaseerd op een algoritme, berekening oid. Vind het wel grappig/handig dat als je twijfelt of het “warm genoeg” is om een korte broek aan te doen, je sit kunt raadplegen.
Ik zag trouwens vandaag een (weet ff niet wat het was) een gans/eens met jonkies. Zo vroeg al😢