Ik had gerekend op zon vandaag. Die was er vanochtend maar toen was het koud en nu is de zon weg en is er saaie grijze bewolking.
Nou dat waren een paar mooie dagen lente, fijne herfst allemaal
Vrijdag 19 graden met zon!!! Ik haal vast m’n sandalen uit de kast
Bij mij 15 en bewolkt (alsnog beter dan dit weer nu)
Vandaag fotografie voor ons huis in dit zeikweer, zo jammer… volgens mij ook de enige echt slechte dag
Ik ben wel een beetje benieuwd waar dan haha, alles is zo’n beetje 14 graden vrijdag. Noord holland , zuid holland, zelfs limburg.
Ik had bestwel zin om dingen in de tuin te planten en het een beetje voorjaarsproof te maken. Nu denk ik haha, ja right dat duurt nog een halfjaar.
Ik zie het al. Zondag ga ik de deur niet uit
Oh, ik krijg een compleet ander resultaat bij utrecht ook op mn Ipad. Nouja, laten we het hopen.
Dit is gewoon zo’n standaard app van een samsung galaxy.
De ipad zei ongeveer hetzelfde.
Welke app dan? Apple vind ik heel onbetrouwbaar altijd, buienradar vind ik best betrouwbaar op sommige gemiste buitjes na
Altijd zo verraderlijk, paar dagen mooi weer en je denkt dat de lente is begonnen, maar dan wordt het gewoon weer vies koud grijs weer
En ook altijd in het weekend lijkt het…
Er werd een mooi paasweekend voorspelt. Maar inmiddels is dat alweer door onze neus geboord. Word er niet goed van. Elke keer weer mooi weer beloftes en dan oh nee toch niet
@Chicago nou inderdaad. Ik ben morgen jarig en eerst was er 18 graden en zon voorspeld en nu regen en 14 graden??? Wie verzint dat?! Sowieso is een verjaardag eind maart altijd maar weer de vraag wat voor weer het wordt. Heb al sneeuw, zon, herfstweer etc. meegemaakt haha
Hier aan de kust staat wel al windkracht 6-8 voor zaterdag dus alsnog helemaal ruk
Geen zorgen, ik geloof echt niet dat dit gaat gebeuren
Ja stel dat t daadwerkelijk 20 graden word, heb je er nog geen moer aan.
Nou ik ben blij met 20 graden hoor
Weer fucking regen! Zo troosteloos grijs buiten, word je toch niet goed van. Vorige week was het een dag mooi weer maar ben ik niet buiten geweest en als het dan weer dagenlang kut met peren is, ben ik nog steeds aan het balen WAAROM IK HET ZELDZAME ZONNIGE WEER NIET VOL HEB OMARMDDDD arghhh
Exact mijn gedachte toen ik het las