Klaag hier over het weer #2

@Chicago nou inderdaad. Ik ben morgen jarig en eerst was er 18 graden en zon voorspeld en nu regen en 14 graden??? Wie verzint dat?! :rage: Sowieso is een verjaardag eind maart altijd maar weer de vraag wat voor weer het wordt. Heb al sneeuw, zon, herfstweer etc. meegemaakt haha

2 likes

Hier aan de kust staat wel al windkracht 6-8 voor zaterdag dus alsnog helemaal ruk :expressionless:

1 like

Geen zorgen, ik geloof echt niet dat dit gaat gebeuren :see_no_evil:

5 likes

Ja stel dat t daadwerkelijk 20 graden word, heb je er nog geen moer aan.

1 like

Nou ik ben blij met 20 graden hoor

12 likes

Weer fucking regen! Zo troosteloos grijs buiten, word je toch niet goed van. Vorige week was het een dag mooi weer maar ben ik niet buiten geweest en als het dan weer dagenlang kut met peren is, ben ik nog steeds aan het balen WAAROM IK HET ZELDZAME ZONNIGE WEER NIET VOL HEB OMARMDDDD arghhh

5 likes

Exact mijn gedachte toen ik het las :joy:

Wat een nattigheid weer. Ik wil zoooooooooon

2 likes

Zaterdag!!!

3 likes

Nou maar echt!! En dan die weersvoorspellingen die elke week weer voorspellen dat er één mooie dag tussen zit en dan op de dag zelf is het allemaal weer een grote grap.

Wat een ellenlange winterdip is dit :sob:

1 like

Eerst zien dan geloven!

6 likes

ik zat vanmorgen op de fiets en toen dacht ik: het is echt al een half jaar lang herfst

1 like

En het ergste is: dit ging vorig jaar precies hetzelfde. Hoop niet op weer een rotzomer en dan pas in september ergens enigszins zomer.

4 likes

Klopt dat bedacht ik me dus op. Echt hou op hoor :weary: dat is dus precies de reden waarom wij pas eind aug/sept op vakantie gaan. Ik voel de bui alweer hangen

Ik kon het me ook echt niet voorstellen dat ikooit zooooo lang achter elkaar neerslag heb meegemaakt, ik vind kou niet perse heel erg maar die regen en grauwheid van afgelopen half jaar maakt me echt depri

10 likes

april doet wat hij wil :rage:

Nondeju wat een wind zeg.
Zonnetje is lekker maar die wind erbij is mooi klote

1 like

Ik had wel weer fijn wind in de rug tijdens het fietsen. Hoefde nauwelijks te trappen

Na al die voorspellingen ben ik benieuwd.

Het weer vandaag valt mij

• Mee
  • Tegen
  • Zoals verwacht

0 stemmers

2 likes

TEGEN ze gaven toch volle zon op, ik zie alleen maar sluierbewolking

5 likes