Klaag hier over het weer #2

Dit is het vooral hè. Doe dan of slecht of goed. Ik voel me nu altijd verplicht om met mooi weer de deur uit te gaan (vervolgens doe ik het niet en voel ik me semi schuldig), want het zou zo eens de laatste keer kunnen zijn.

En de wind is weer back :expressionless:

En heb je nog vis gehaald uiteindelijk?

1 like

Ach ja vis is ook doorweekt als die in de zee zwemt :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Maar gelukkig was het lekker!

Pff komende week weer temperaturen van 26-28 graden, zo geen zin in :flushed: Vond het vandaag ook al veel te warm

8 likes

Eindelijk goed weer en ik ben vrij!

Hij gaf voor Pinksteren in eerste instantie ook echt heel mooi weer. En we weten hoe dat is afgelopen

2 likes

Meer mensen die door dit zonnige weer het idee hebben of druk voelen dat ze naar buiten moeten (ik heb trouwens geen tuin of plek om buiten te zitten) maar ik heb buiten helemaal niets te zoeken en ik heb ook al gewandeld vandaag :joy:

3 likes

haha tot ziens in het burenergernissen topic :stuck_out_tongue:

3 likes

Smelt weg op zolder :sob:

2 likes

Ik zit echt op de verkeerde plek in Nederland. Het is hier voor het eerst een beetje lekker weer vandaag, zonder wind en donkergrijze wolken.

2 likes

Ik wil alvast klagen voor zaterdag, 34 graden is de verwachting hier…

3 likes

Het is nu al 29 graden in huis hier, wil echt niet weten hoe warm het dit weekend in huis is :sob:

Het is zo warm in onze slaapkamers, direct onder het dak :cry:

Ik vind het zo irritant dat s’avonds het elke dag zo bewolkt raakt. Is het eindelijk lekker warm en droog hangt er alsnog zo’n deprimerende zooi in de lucht.

2 likes

Was hier net ook, maar nu weer helemaal opgeklaard!

1 like

Hier ook ja! Vind het dan soms met een briesje zelfs nog fris buiten!

1 like

Ik wil niet klagen over het weer maar wel over dat ik aan het werk ben in dit weer :rage:
Het gaat echt niet lukken vandaag denk ik

2 likes

Nooo kom zondag terug van vakantie, wat een domper.

Dit zou DE zomerse dag worden? Het is hier misschien net boven de 20 graden en er is geen stukje blauwe lucht of zon te zien :unamused:

1 like