Ik ga volgende week op vakantie (Italië), maar zelfs daar is het nog mwah?
Plz, regen is me leve!!
Lijden
We hebben het feestje van ons kind bewust later in de lente / zomer gepland zodat we het buiten konden vieren (want: klein huis). Maar dan zie ik de aankomende temperaturen. Nu veel mensen uitgenodigd en thuis geen plek. Janken
Maandag 13 graden en regen
Veeeel regen ook nog, hier >20mm. Wat een hel.
Elke ochtend en avond lijkt het zulk mooi weer. Zonnig, weinig wind. En dan in de loop van de ochtend worden we elke keer weer verneukt met regen, miezer, hagel, storm. Vandaag max 14 graden. Hallo, we zijn juni, geen april!!!
Geef me gewoon 20 graden met een beetje zon en weinig wind, dan ben ik blij zat
Precies, het hoeft niet eens 25+ met strakblauwe lucht te zijn (mag wel). Ik zat gisteren met een vest aan onder de deken en had het nog koud. Wilde eigenlijk de verwarming aanzetten, maar dat is me te gortig.
@Blush same! Ik heb gekukkig nog een maandje, maar heb amper buiten gezeten. En heb ook helemaal te weinig (warme) kleding voor de baby. Ze ligt in de zomerslaapzak met een extra dekentje erover omdat het gewoon te koud is. Wtf
Ugh ja, ik ook maar zie alleen maar regen voorspeld. Denken er sterk over om ergens anders naartoe te rijden, want trek die regen heel slecht.
Hoe erg kunnen weersvoorspellingen ook verschillen?? De een zegt 27 graden de ander 19. Dat moet toch gewoon een fout bij iphone zijn die dinsdag hahaha
Ja hier ook al die dinsdag.
Is ook wel erg ver weg, kan nog alle kanten op lijkt me. Lets pray voor 27
Klopt niks van. Is de laatste tijd vaker bij de Apple app, dat de laatste dag van het schema ineens 27-30+ is. Zelfs de app is in de war. Vrienden en ik sturen het wekelijks naar elkaar om wat te ‘plannen’ op die dag.
Een beetje regen deert me niet, maar ben toch enigszins teleurgesteld als ik de weersvoorspelling zie wat betreft volgende week… net tijdens onze vakantie.
Ik word hier ook echt niet goed van. Ben momenteel al overspannen en dit helpt gewoon niet… binnenkort weekje vrij en zou in NL op vakantie gaan, maar als dit zo blijft dan ga ik lekker naar het buitenland. Dan maar even met het vliegtuig
Vannacht wakker gelegen van de hitte en HELEMAAL lek geprikt door minstens zeven (die nu dood zijn) muggen en dan moeten we daarna dit treurige sneue herfstweer in. I cant.
We hebben nu een week vrij om buitenschilderwerk te doen. Steiger gehuurd alles. Echt zo klote dit. Expres nu ook vrij genomen omdat juni normaal redelijk mooi is. Gelukkig gisteren wel het e.e.a. in de grondverf kunnen zetten, maar ik zie echt niet dat alles af komt met al die regen deze week
Ik dacht oh fijn uitgerekend in het vooorjaar, lekker verlof met een zonnetje en buiten.
Nou mooi niet, zal je zien als ik over paar weken weer moet werken het dan ineens zomer gaat worden
Ik heb speciaal een dag vrij genomen vandaag om nog voor de zomervakantie naar de dierentuin te kunnen zonder dat het weer al te slecht was. Nou, fantastisch.