Man dit stond er bij mij ook. Nu drie dagen mooi (op werkdagen, maandag - woensdag) en daarna… REGEN ![]()
Eerst zien
It’s gonna be me. Ik haaaat warmte.
Yep, hele jaar heb je me zo goed als niet horen klagen, maar ik zie al dagen rond de 29 en nachten rond de 17 in de voorspelling, wat een ellende ![]()
Ik ook! Zo geen zin.
Waarom word ik constant gegaslight door buienradar en buienalarm? Ze kunnen net zo goed niet bestaan
Eigenlijk ook altijd zo dat er eerst geen regen valt zogenaamd en een uur later ineens de hele avond regen gaat vallen
![]()
Ja ik ben altijd heel goed voorbereid maar vanmiddag toch weer natgeregend door een bui die er een half uur eerder niet zou zijn
Ik moest gewoon huilen vandaag jongens, door deze maandenlange regen (helemaal nat op de fiets)
Ik kan echt niet meer
Echt ![]()
Wat is dit nu weer??? Geen volle zon maar een vol wolkendek. En vanaf morgen zomers maarja daar hebben we natuurlijk geen zak aan op werkdagen
Schat ik lig gewoon te grillen in de tuin hoor ![]()
Ik wil ook ![]()
Heb jij volle zon of volle wolken
0 stemmers
Het is hier nu volle zon, maar dat is pas na 16u. Daarvoor ook volledig grijs bewolkt
Hele lente en voorjaar regen en niks aan, zit vooral binnen met mn verlof, en dan moet ik gaan bevallen en dan wordt t precies dan 30 graden.
Echt top ![]()
Dit is echt hét moment voor de switch qua actieve posters in dit topic.
Het is in nederland beter weer dan op mijn vakantiebestemming, ik vind het niet eerlijk.
Haha ja echt he, ik zei altijd dat ik geen zomermens was maar ben zo blij met dit weer. Denk ook dat het komt omdat in het vorige appartement waar ik woonde het ZO heet werd. Ik vroeg aan een buurjongen die daar nog woont hoe warm het binnen bij hem was gisteren. 27 graden, dan snap ik wel dat je warm weer gaat haten.
Het is alweer 26 graden binnen, ook al heb ik alle ramen en gordijnen dicht. ![]()
Ik vraag me altijd af of ze de huizen en appartementen die nu nieuw worden gebouwd beter bestendig zijn tegen de hitte in Nederland. Maar volgens mij niet?
nee want dan krijg je dit soort dingen toch
Oh vreselijk! Maar dit was al wel een bestaand pand.
Ja dit vraag ik me ook altijd af maar ik vermoed van niet als ik kijk naar die nieuwbouwhuizen met grote raampartijen en platte daken.