Klaag hier over het weer #2

Man dit stond er bij mij ook. Nu drie dagen mooi (op werkdagen, maandag - woensdag) en daarna… REGEN :sob:

Eerst zien

3 likes

It’s gonna be me. Ik haaaat warmte.

12 likes

Yep, hele jaar heb je me zo goed als niet horen klagen, maar ik zie al dagen rond de 29 en nachten rond de 17 in de voorspelling, wat een ellende :sob:

2 likes

Ik ook! Zo geen zin.

3 likes

Waarom word ik constant gegaslight door buienradar en buienalarm? Ze kunnen net zo goed niet bestaan
Eigenlijk ook altijd zo dat er eerst geen regen valt zogenaamd en een uur later ineens de hele avond regen gaat vallen :fu:t2: :fu:t2: :fu:t2:

12 likes

Ja ik ben altijd heel goed voorbereid maar vanmiddag toch weer natgeregend door een bui die er een half uur eerder niet zou zijn

Ik moest gewoon huilen vandaag jongens, door deze maandenlange regen (helemaal nat op de fiets)
Ik kan echt niet meer
Echt :cry:

12 likes

Wat is dit nu weer??? Geen volle zon maar een vol wolkendek. En vanaf morgen zomers maarja daar hebben we natuurlijk geen zak aan op werkdagen

Schat ik lig gewoon te grillen in de tuin hoor :sunglasses:

4 likes

Ik wil ook :cry:

Heb jij volle zon of volle wolken

  • :sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:
  • :partly_sunny::cloud::cloud:

0 stemmers

2 likes

Het is hier nu volle zon, maar dat is pas na 16u. Daarvoor ook volledig grijs bewolkt

1 like

Hele lente en voorjaar regen en niks aan, zit vooral binnen met mn verlof, en dan moet ik gaan bevallen en dan wordt t precies dan 30 graden. :hot_face:Echt top :+1:

1 like

Dit is echt hét moment voor de switch qua actieve posters in dit topic.

20 likes

Het is in nederland beter weer dan op mijn vakantiebestemming, ik vind het niet eerlijk.

1 like

Haha ja echt he, ik zei altijd dat ik geen zomermens was maar ben zo blij met dit weer. Denk ook dat het komt omdat in het vorige appartement waar ik woonde het ZO heet werd. Ik vroeg aan een buurjongen die daar nog woont hoe warm het binnen bij hem was gisteren. 27 graden, dan snap ik wel dat je warm weer gaat haten.

2 likes

Het is alweer 26 graden binnen, ook al heb ik alle ramen en gordijnen dicht. :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik vraag me altijd af of ze de huizen en appartementen die nu nieuw worden gebouwd beter bestendig zijn tegen de hitte in Nederland. Maar volgens mij niet?

1 like

nee want dan krijg je dit soort dingen toch

4 likes

Oh vreselijk! Maar dit was al wel een bestaand pand.

1 like

Ja dit vraag ik me ook altijd af maar ik vermoed van niet als ik kijk naar die nieuwbouwhuizen met grote raampartijen en platte daken.

1 like