Klaag hier over het weer #2

Ik vroeg me al af waar de buien waren want het regende hier nog niet (Groningen stad), maar dat duurt dus niet lang meer haha.

1 like

You’re next :melting_face:

3 likes

Ik heb t gewoon koud. Heb net al zelfgebreide sokken aangedaan en een vest. Twijfel echt bijna om de verwarming aan te doen.

En ik was mijn was vergeten binnen te halen vannacht. Helemaal doorweekt en die zit dus weer in de wasmachine om te centrifugeren.

Het was dit weekend best lekker, had wat warmer gemogen van mij, maar dit is echt herfst gewoon.

Ik bedacht me net dat de langste dag er ook al weer bijna aankomt en dat het zo heerlijk is om na een warme dag lekker ‘s avonds buiten te zitten in de tuin of op het terras en dat het nog licht is. Dat heb ik nog niet kunnen doen dit jaar.

5 likes

Ik heb net maar weer m’n laarzen aangetrokken… Ik heb altijd de regel voor mezelf dat ik na april geen laarzen meer draag. Die regel heb ik al goed verbroken de afgelopen 1,5 maand

2 likes

Normaal klaag ik echt nooit over een ‘slechte zomer’, maar ik heb nu tijdelijk een baan in de horeca bij een bedrijf dat alleen open is met mooi weer. En we zijn afgelopen weekend 2 dagen open geweest als een soort test en ik vond het zo leuk en gezellig, maar we kunnen nu waarschijnlijk pas over 2 weken weer open want gisteren waaide alles ook al bijna weg waardoor we eerder dicht moesten. Dus nu wordt het weer 2 weken via een app stomme freelance klussen doen om de huur te kunnen betalen :sob:

2 likes

Ik heb mn uggs weer uit de kast gepakt :joy:

4 likes

12 graden en regen is toch ook echt om te janken :sob:

1 like

Ik word echt moedeloos van dit weer, wil eigenlijk graag de deur uit om mijn hoofd te legen omdat ik zo druk bezig ben met de studie en ik behoefte heb aan pauze, maar om naar buiten te gaan heb ik nu dus totaal geen zin in. :sob:

Ben dus wel naar buiten gegaan.

4 likes

Zo stom heb de tuinkussens vanochtend niet binnen gelegd. Die zijn dus nu allemaal doorweekt :expressionless:

2 likes

Ik voel het huis hier trillen van de onweer.
Doe ff normaal zeg😭

2 likes

De verwarming sloeg net aan :joy::sob:

1 like

Hier ook🥲 wtf het is juni

1 like

Een jaar geleden was het gewoon 30 graden. Nu ga ik in fucking juni in bad om warm te worden :sob:

Je kunt nu beter investeren in een regenton in plaats van die zonnepanelen. Man, wat een droevigheid

7 likes

Mijn oranje EK vlaggetjes waren bijna weggewaaid.

4 likes

Poeh hier met dekentje, kruik en thee op de bank :joy::skull:

3 likes

Vind 't vervelendste van al die regen nog dat al t onkruid nu zo hard groeit :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik heb hartstikke bruine benen van m’n vakantie, en die kan ik nu natuurlijk helemaal niet showen met dit weer!!!

2 likes

Hebben het kinderfeest van de oudste 2 maand later gepland ivm zon en kwam beter uit… Is het vreselijk weer deze week. Om te janken

Oh en reed vanmiddag in de auto (zuiden van nl) en het regende zo tering hard dat ik letterlijk niks meer voor ogen zag

Treurnis

1 like

Nou ik heb de vloerverwarming in de slaapkamer maar weer wat omhoog gezet (ik slaap op de grond), het hoeft ook weer geen kamperen in eigen huis te worden hè

2 likes