Nog even en mijn hele winterdepressie komt weer terug
Heb vannacht geslapen met het raam dicht (doe ik nooooit), trui aan en een kruik
Waarom slaap je op de grond?
Ik lig op een matras, ik kan werkelijk geen geschikt bed vinden
Dat schijnt heel slecht te zijn voor je matras, qua vochtafvoer. Zou daar wel voorzichtig mee zijn. (Te veel horrorfilmpjes gezien waar er dikke schimmel in bleek te zitten zodra matras werd opgetild)
Zou dan zo’n Japanse futon dat niet oplossen?
Even snel google rondje gedaan:
@PiuPiu o, ik dacht vanwege rugklachten. Hoor wel vaker dat mensen dan op de grond slapen
Ja ik zet m regelmatig rechtop! En uiteindelijk vind ik een bed waar ik goed in lig hoop ik
@Schaakmat Nou op zich heb ik die niet maar wel veel andere klachten en die zijn het minst op deze manier dus vandaar
De Jantje. Gewoon vandaag 2x een kruik warm gemaakt en een badjas over de kleren aangehad. Ik vertik het om de verwarming in JUNI aan te zetten. Doe even normaal.
Vorig jaar juni was het zo’n mooi weer de hele maand, daarom had ik een soort valse hoop voor juni dit jaar. Ik was net verhuisd, internet was nog niet geinstalleerd en de bank was nog in de maak etc. Maar elke avond hebben we buiten gezeten tot laat in de avond. Het was 25 graden binnen. En bij veel nog veel warmer zelfs. Ik kan me dat nu amper voorstellen, zo’n enorm verschil heb ook serieus medelijden met mensen die in juni hun vakantie in nederland hebben geboekt. Kan toch best een vakantie behoorlijk verpesten.
ben dit letterlijk weer gaan doen op aanraden van de dokter
Ik ben geen dokter maar mij wordt altijd aangeraden om het hele jaar door vitamine D te slikken, ook vooral omdat het pas effect schijnt te hebben na dat je het een aantal maanden elke dag slikt. Ik kreeg destijds wel een hele hoge dosis mee maar ik denk dat elk mens wel baat heeft met elke dag vitamine D slikken?
Oeh dat is wel heel romantisch
Geen idee waarom ik er nog naar kijk maar het zou vandaag droog blijven. Loop ik hier weer in de regen
Volgende week vrijdag wordt het (waarschijnlijk) 22 graden met zon, dus je kunt gewoon in Nederland blijven
Het zou hier vandaag ook 21 graden met zon worden toen ik vorige week keek. Ik geloof de voorspellingen niet meer.
Maar om daarom nou voor 1 dag naar Valencia te vliegen
Haha nee dat is wel next level.
Heb je gezien hoe het daar nu is?
Het is in Griekenland wel mooi weer
Love Rhodos! Ben er 4 keer geweest.
Ja ik kwam gister thuis en had een dik fleecevest aangetrokken omdat ik het koud had. Dacht dat ik gewoon een beetje kouwelijk was maar ik zag later dat het maar 17 graden was in huis. Wat een armoe op 12 juni zeg.