Meer dan genoeg.
Ik woon in Californië. Ik hou van regen, en max 10 graden ofzo. Ik woon echt verkeerd
Ruilen? Ik kwijn nog net niet weg onder een grijze lucht
Zo hatelijk. Maar zo gaat het echt alweer weken
Het waaide hier de afgelopen dagen zo keihard dat mijn apple watch me steeds een melding gaf over schadelijk omgevingsgeluid tijdens het fietsen.
Wow… hier ineens mega omslag qua weer.
Uit het niets keihard waaien, donker, onweer en nu dikke bui.
Het lijkt wel winter ineens, zo donker
Je hebt op de camping altijd een dag dat het echt ontzettend rotweer is. Onweer en zoveel regen dat het bijna de tent in binnenloopt. Gelukkig sta ik niet op de camping, maar het is wel campingweer. Plus nog wat hagel om het extra stom te maken
Dan is het toch geen campingweer Kan me niet voorstellen dat mensen die naar de camping wilden gaan niet het weer hebben gecheckt.
Ik snap helemaal wat je bedoeld!
Wij gingen vroeger vaak camperen in L’esartit en in de twee weken dat we daar stonden, was er minstens 1 keer een gigantische wolkbreuk met extreem veel water en hagel.
Dat duurde dan een paar minuten en dan was de hele camping was compleet verzopen.
Ik noem dit dus ook nog steeds altijd ‘camping weer’
De laatste keer dat ik op de camping was, was ergens begin 2000. Internet was toen nog niet tof hoor.
Plus het weer is zo veranderlijk en je staat meestal niet een dagje op de camping
@Frenky precies. Iykyk
Ik ben nu een camping aan het beheren
En ik moet zometeen nog met m’n hond naar buiten pfff…
Ik weet niet waarom ik nog al die weer apps check, maar het gaat van 34 mm regen naar 2,1 naar 15
Ik heb zo’n zin om echt een hele avond buiten te zitten, vuurschaal aansteken en tuinfakkels enzo. Maar het blijft maar dit wisselvallige herfstweer
Ik baal echt van het weer. Vanavond laatste dag avondvierdaagse en dan medaille uitreiking. Moet uiteraard wel gaan lopen met m’n kind anders is die in tranen. Maar zo geen zin mn lichaam doet al pijn van die dagen wandelen.
Waarom regent het gvd alweer vandaag
Wat een drama. We hebben vanavond een BBQ. 14 graden, wind en regen. Top.
Ik wil zo veel dingen doen waarbij gewoon een dag geen regen zo veel beter zou zijn!!! Kappen nou met die kut regen
Jullie wonen echt verkeerd… hier is het droog.