Klaag hier over het weer #2

Bizar dat dit de reden is die je tegenhoud.

11 likes

Ik moet straks nog helpen bij een (gelukkig kleine) verhuizing :umbrella:

Je gaat toch niet serieus 2x in een dag het vliegtuig pakken om in de zon te kunnen dineren? Doe even normaal.

7 likes

Het is wel onze Willem he :netherlands:

5 likes

Haha de buren van mn ouders waar ik als kind ben opgegroeid hebben een “zomerhuis” in valencia. En oh ze twijfelden toch wel eens of het niet griekenland toch moest worden. Als ik die luxe had zou ik overigens wel voor griekenland hebben gekozen.

Zo gênant

2 likes

On nee ik vind het allesbehalve romantisch. Van vliegen word je kneitermoe dus dan zit je moe te eten in een restaurant in Valencia en moet je op de tijd letten want je moet nog terug vliegen en dan zit je dus weer in het vliegtuig en kom je kneitermoe thuis en heb je geen energie meer in jubileumseks.

Is toch geen bal aan. Gelukkig was het ook niet heel serieus.

5 likes

Die weersverwachting voor het weekend, het is toch godvrdomm niet te doen dit

1 like

Ik toch ook niet :smile:
Gewoon de gedachte dat je in de zon (die er niet bleek te zijn maar hee) je jubileum viert. Cute

Ik heb het idee dat als er 1 bui is ze vaak al een wolk met regen neer mikken in het dagoverzicht. Veel te pessimistisch volgens mij. Buienradar zegt za ochtend wat lichte regen en de rest vd dag dit:

5 likes

Maar come on, met slecht weer is er toch ook genoeg leuks/speciaals te doen? Vind dit wel echt een bijzondere redenering. Stel je zou met de trein naar Parijs gaan; je kunt daar talloze musea bezoeken, heerlijk eten, winkelen, naar het theater/bioscoop, je zou ook nog naar iets van sauna/welness kunnen, een workshop gaan volgen, een luxe hotel ergens boeken, etc. En dit kan in NL allemaal ook heel goed natuurlijk. Vind het echt heel gek om te denken dat je goed weer nodig hebt om iets bijzonders/leuks te doen. Met een beetje creativiteit kom je een heel eind

12 likes

Ik wil nieuwe planten in de grond zetten. Voor die planten is dit prima, die vermaken zich wel in hun potje zo op het terras maar kom op zeg :roll_eyes:

Wij gaan morgen op vakantie en ben helemaal in de war nu met inpakken. Het waait zo hard buiten en het is gewoon koud met het raam open dat ik automatisch allemaal truien en lange broeken pak.

Maar heb hier wel heel erg veel zin in :heart_eyes::

(Italië is waar je moet zijn :wink:)

6 likes

Jaloers. Ik wil ook 28 graden, heerlijk. Is bloedheet waar ik ben :hot_face:

3 likes

Noooo dat is niet normaal! Andere uiterste.

1 like

ik dacht dat het wat mooier weer zou worden dit weekend maar wtf :smiling_face_with_tear: die onweer ook vannacht! en het is volgende week al 21 juni he

2 likes

Door het bezopen weer van de laatste tijd, kun je zelfs geen spinazie meer vinden in de winkel. Het is allemaal verregend :cry:

Ik ben nu ook een tijdje ergens waar het zo heet is (40 graden) en ik ben normaal echt niet van dat soort temperaturen maar serieus ik geniet zo; ook van de tering vieze kut plaknachten dus. Ik weet gewoon dat als ik terug in NL ben, ik dit zo erg ga missen :hot_face:

1 like

Vanaf vlg week wordt het wel goed weer (lijkt het). Maar goed zal ook nog 100x veranderen tegen die tijd

1 like

Dit idd, wij gaan dan net op vakantie in NL. Maar ik durf niet eens te hopen.

Waarom check ik uberhaupt nog het weerbericht een week van te voren🥲 het gaat wss van 24c zon, naar 16c met hagel, naar 20c onweer ofzo.

2 likes