Ik voelde me gisteren echt genaaid. De hele dag keiharde regen en toen om 8 uur werd het droog en ging de zon schijnen…
Voor hier ben ik nog semi hoopvol. Heb volgende week vrijdag een festival dus beter is het fijn weer!!!
Wow ja ik was vorige week op zoek naar spinazie en moest 4(!!!) winkels langs voordat ik ergens een verlaten zakje zag liggen, maar het komt dus door dit tyfus weer lol. Verbaast me niks. Vroeg me al af of de oogst was mislukt ofzo. Voor volgende week zie ik hier zon en 25 graden voorspeld staan en ik heb dit NODIG Die ellendige regen en grijze koude dagen moeten stoppen ik wil gewoon een jurk aan en blote armen en benen ughhhhh
De Albert Heijn denkt dat het begin juli het wel is opgelost. Dus dat duurt nog even
https://www.nu.nl/economie/6316394/lege-schappen-spinazie-weggespoeld-door-extreme-regenval.html
Haha en deze als “lees ook!” Tip:
Nu is het nat, maar straks is het waarschijnlijk weer te droog https://www.nu.nl/klimaat/6316836/nu-is-het-nat-maar-straks-is-het-waarschijnlijk-weer-te-droog.html
Ik geloof meteen dat droogte weer een probleem wordt, maar kan me er (zoals er ook staat) nu even niks bij voorstellen …
“Dit jaar is er nog geen sprake van een neerslag tekort”. Mwah. Nee. Klopt
Dus toch maar in een regenton investeren
En dan invriezen want anders verdampt het weer zo.
Vorige week tijdens onze vakantie op de wadden alleen maar regen gehad, weer thuis en nu is het natuurlijk stralend mooi weer.
Man dit stond er bij mij ook. Nu drie dagen mooi (op werkdagen, maandag - woensdag) en daarna… REGEN
Eerst zien
It’s gonna be me. Ik haaaat warmte.
Yep, hele jaar heb je me zo goed als niet horen klagen, maar ik zie al dagen rond de 29 en nachten rond de 17 in de voorspelling, wat een ellende
Ik ook! Zo geen zin.
Waarom word ik constant gegaslight door buienradar en buienalarm? Ze kunnen net zo goed niet bestaan
Eigenlijk ook altijd zo dat er eerst geen regen valt zogenaamd en een uur later ineens de hele avond regen gaat vallen
Ja ik ben altijd heel goed voorbereid maar vanmiddag toch weer natgeregend door een bui die er een half uur eerder niet zou zijn
Ik moest gewoon huilen vandaag jongens, door deze maandenlange regen (helemaal nat op de fiets)
Ik kan echt niet meer
Echt
Wat is dit nu weer??? Geen volle zon maar een vol wolkendek. En vanaf morgen zomers maarja daar hebben we natuurlijk geen zak aan op werkdagen
Schat ik lig gewoon te grillen in de tuin hoor
Ik wil ook
Heb jij volle zon of volle wolken
0 stemmers
Het is hier nu volle zon, maar dat is pas na 16u. Daarvoor ook volledig grijs bewolkt
Hele lente en voorjaar regen en niks aan, zit vooral binnen met mn verlof, en dan moet ik gaan bevallen en dan wordt t precies dan 30 graden. Echt top