Klaag hier over het weer #2

Ik weet niet waar je woont maar ik smelt weg hier.

Ik merk echt dat dit weer echt veel met me doet, voel me zoveel gelukkiger

4 likes

Ben echt jaloers :sob: Ik had ik nog een zwembadje gekocht, maar daar is het hier echt geen weer voor.

1 like

Morgen wordt er 23 graden voorspeld hier :sob:

Ik wil wel ruilen

2 likes

Bloedhoerenheet hier in Zuid Limburg. Morgen nog 6 graden heter :scream:

Haha hou op hoor, het is officieel nog lente, er komen echt nog wel zomerse dagen

9 likes

Zijn jullie al klaar voor de eerste plaknacht van het jaar :partying_face:

Ik stel het nog even uit :joy:

1 like

Jaa kan niet wachten. Wel blij dat het maar voor 2 nachten is waarschijnlijk

3 likes

Na die flut zomer van vorig jaar, voel ik me ook gelijk pessimistisch als het weer tegenvalt.

3 likes

Hopelijk valt het mee. Het blijft wel warm, maar de luchtvochtigheid is niet zo hoog, dus hopelijk niet zo plakkerig.

2 likes

dat is valsspelen!

Morgen 19 en ik kan niet wachten. :sweat_smile: Van mij mag het herfst worden (sorry, zomerhater hier).

15 likes

Same here. Het is nog geen 10 uur en al 26 graden buiten komop hoor. Binnen ook 27 graden, de enige plek waar het nog een beetje te hebben is is achter de ventilator.

En het is nog maar zo vroeg :hot_face::hot_face::hot_face:

Ik was een uur/anderhalf geleden op de markt en toen was het al zo warm in de stad :hot_face:

1 like

Vreselijk :tired_face: ik houd alles mooi dicht vandaag en gooi morgen alles wel weer open :hot_face:

1 like

Bewolking en een fris windje.:triumph:

2 likes

Als het goed is koelt het wel sneller af vanavond! Voorspelling is dat het nu ongeveer 20 graden is vanavond om 8 uur, gister was het toen 28 :hot_face: maar ligt ook wel aan waar je woont natuurlijk

Ja hier is nog 33 graden om 20 uur zegt de app! :hot_face: Ben er zo klaar mee al…

Bizar weer die verschillen!

1 like