28.5 en een halve graad binnen. En het is pas ochtend
Omdat zonwering lang niet zo goed helpt als een airco.
Nou, ik heb een airco, maar als ik hem uitzet, warmt het binnen no time weer op. En ik vind het geen prettige lucht. Dus ik heb zonwering en lucht m’n huis ‘s ochtends vroeg, en als het dan nog steeds niet uit te houden is, zet ik ‘m aan.
Pff, opgestaan met knallende hoofdpijn van de warmte en loop al sinds ik uit bed kwam om half 7 te zweten. Blij als het weer afkoelt
Dat kan toch ook vaak niet: huurhuis, hoog flatgebouw, geen goedkeuring vve, beschermd stadsgezicht, etc
Dit geldt trouwens ook vaak voor een vaste airco, maar niet voor een mobiele.
Eigenlijk zou standaard bij elk huis zonwering moeten komen. Nu ik eraan denk hebben ze dat volgens mij wel altijd bij bejaarden/verzorgingstehuizen
Belgie heeft het nu wel goed voor elkaar, die haten ramen en hebben altijd het rolluik ervoor
I’m back, en ik kan niet wachten tot de temperatuur daalt naar een leefbare 21 graden. Ik zit thuis de werken met 24 graden, bahbah.
Vanaf vrijdag weer leefbare temperaturen
Enige nadeel aan dit weer is idd warme slaapkamer. Zou ideaal zijn als het overdag lekker warm is en vanaf 21u snel afkoelt. En die tering kut steekmuggen
Kan het raam helemaal niet dicht of is de sluiting stuk? Als je m wel in het kozijn krijgt zou je m zelf nog voor nood kunnen vastzetten misschien?
Ik moet zo echt naar buiten en ik wil nieeeeeeeet
Kleutermodus uit
Ging net even de container aan de weg zetten en toen dacht ik: oh het is heeeeeerlijk buiten zeg. Tot ik me realiseerde dat het 8 uur was en het geen goed nieuws is dat ik het toen lekker vond
Ik baal er ook van hoor! Is het vier dagen lekker na 8 maanden regen en dan wordt het alweer minder
Beter nu genieten dan toch?
De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest.
Ja alsjeblieft zeg, het is nog niet eens juli, de zomer is nog zó lang, je krijgt heus nog wel je hittetaks.
Ga lekker naar buiten en maak je niet zo druk.
Vorig jaar augustus was het bloedheet
September ook grotendeels.
Ja geen herfst in elk geval in mijn herinnering want wij waren echt heel blij met ons koele vakantiehuisje
Echt? Ik kan me daar helemaal niks van herinneren. Ff kijken naar mn foto’s van augustus 2023
Lol
Nou dan zaten wij in een heet stuk Nederland haha
Inderdaad nat, maar ook gemiddeld aantal zonuren, ook droge perioden, warmere temperaturen, alleen niet zo tropisch. Echt helemaal geen bizarre maand.