Welk stuk? Ik kan me alleen heugen dat mei en juni warm waren. De rest echt kut en toen eind sep begin oktober ineens warm. Dit was in gelderland waar het vaak wel wat warmer is dan bijv de zeekant.
Noord Brabant en de rit naar huis was ook niet lollig zo heet
Oh mijn man zegt net het jaar daarvoor was nog warmer haha
Die echt zieke zieke hittegolven waarbij alle ventilatoren uitverkocht waren en mensen massaal AC gingen aanschaffen hebben we volgens mij al jaren niet meer gehad. Ik herinner me nog een bruiloft in 2018, en die hielden het in hun tuin. Het was echt niet meer uit te houden.
Nou ja wel, augustus 2022 was dus behoorlijk warm en langer achter elkaar ook: KNMI - Augustus 2022
*de zomer is 5 dagen bezig
Ja, wat corrigeer je?
Ik smelt
Brabant is bijna altijd het heetste en droogste stuk
Wij hebben vorig jaar en afgelopen welen ook veel minder regen gehad dan de rest van het land.
mezelf want ik kan blijkbaar niet lezen
Nog een reden om te verhuizen
Voor mij dan hè
Ik ben er ook niet blij mee, maar wil toch hier blijven
Vandaag gesurveilleerd in een lokaal waarbij de thermostaat 30 °C aangaf, arme kinderen.
In mijn geval: dat heb ik al, maar de hele zijmuur van mijn huis staat de hele dag in de zon. Dus die warmte trekt gewoon naar binnen. Verder vind ik het warme weer heerlijk haha, dus ik ga straks nog lekker even buiten zitten.
Ik woon in een nieuwbouw appartement en het is vreselijk qua warmte. Ik krijg de warmte er niet uit wanneer het eenmaal zo warm is. We hebben ramen tot aan de grond en ze kunnen ook maar één kant open, alleen aan de kant van het balkon. Aan de kant van de galerij hebben we ook twee ramen maar kunnen niet open. De enige manier om door te luchten is om de voordeur open te zetten. Want we hebben wel een galerij. Maarja dat is ook niet optimaal.
We hebben wel van die schermen
Ja heel kut! Veel ramen is mooi maar ik denk dat veel mensen het nadeel er niet van inzien. Ik heb een tante die in zo’n penthouse woonde, geweldig mooi maar bijna alleen maar ramen. In de zomer dus ook een hel, het duurde jaren voordat het verkocht was terwijl het penthouse zelf prachtig is en in een gewilde stad in nederland. Denk echt dat die gigantische hoeveelheid aan ramen iedereen afschrikte. Welke schermen bedoel je? Van die screens die automatisch dicht gaan?
Ik heb altijd gezegd juist niet in een oud huis te willen wonen maar ik woon nu in een jaren 30 huis en het is alleen op zolder (vlieringzolder) echt heet. De rest is zo’n 23 graden wat ik wel oke vind. Je zou toch denken na al die hittegolven dat er toch meer aandacht wordt geschonken aan appartementen die belachelijk warm worden met alleen maar 2 dagen zonnig weer.
Nee ze gaan niet automatisch maar wel strak langs de ramen zeg maar. Niet van het huis af. Ja als je veel glas hebt moet je echt investeren in vloerverkoeling of airco. Anders is het niet te doen! Voordeel is wel dat het in de winter ook nooit koud is .
Ja ik werk in een oud pand en heb het idee dat het daar wel snel afkoelt. Als het een paar dagen warm is merk ik alsnog wel dat het in de ochtend wel oké is. Bij mij thuis blijft het gewoon warm
Vind het jammer dat het niet gewoon max 25 graden kan wezen met een zonnetje. Of het is meteen stervensheet, of zoals volgende week koeler maar dan meteen onder de 20 graden met regen
Precies dit, ik wil gewoon de hele zomer 25 graden met een zonnetje, windje en koele nachten haha. Dat is het bijna nooit hier
Ik trok 30 graden Italië twee weken geleden ook beter dan dit weer hier.