Klaag hier over het weer #2

Het is dertig graden in mijn huis :exploding_head:

Ik kom net thuis en het is bij mij nu 32… :frowning:

1 like

Ook 32 hier in de slaapkamer :skull:

3 likes

Ik was echt heel erg tegen een airco in huis (op de slaapkamer) maar heb de discussie van mijn partner verloren. En nu ik de temperaturen hier voorbij zie komen ben ik stiekem toch een beetje blij.

1 like

Ik zeg het elk jaar weer, maar ik heb echt geen woorden voor hoe extreem erg ik dit weertype haat.
Echt, tot in het diepste van m’n ziel.

Die smerige gore klamme hitte in dit land is niet te harden.
Het is 30 graden in mn huis en ben ondertussen in staat om een moord te plegen, zo pissig maakt dit weer me.

18 likes

Ik dacht eerst dat er brand was maar de buren verderop hadden de vuurkorf aan vannacht want ‘het was nu wat afgekoeld’

Ik ben die hele zon ontwend ofzo, heb zin om in huis de zonnebril op te doen zo fel :sunglasses:

1 like

Ik heb ook gewoon heel de dag de gordijnen dicht :joy:

6 likes

Ik raad iedereen aan om naar Scheveningen te komen. Hier is het heerlijk warm. Niet zo klammig omdat er een lekker windje is.

7 likes

De huisarts heel geïnteresseerd ‘heb je van de zon genoten?’ En ik: ‘ik haat de zon. Ik ben de grootste zonhater die er bestaat’. :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Ik heb het koud

1 like

Ugh het koelt in mijn woning gewoon niet echt af. Ik heb het de afgelopen uren maar van 30 naar 29 kunnen krijgen. Geniet overdag als ik niet thuis ben echt van het mooie weer, maar mijn gezeik komt echt volledig door mijn kut woning.

3 likes

Kun je de ramen ergens tegen elkaar openzetten? Bij mij was het vanmiddag ook 30 graden maar het waait best wel hier, tis alweer afgekoeld naar 24 graden (nog warm maar scheelt iig iets)

1 like

Er was gisteravond helemaal geen wind hier, dus heb een tijd lang alle ramen open gehad en de kat in de keuken opgesloten (want ze heeft de neiging op dat hele dunne randje aan de buitenkant van het gebouw te gaan lopen met haar dikke kont als de ramen openstaan). Maar het is dus amper afgekoeld en nu staat de zon weer te branden op m’n ramen. Dus weer alle gordijnen potdicht.

1 like

Huh, het is hier 18 graden en bewolkt. Het wordt ook niet warmer dan 21 als ik zo kijk.

Hier ook 18 graden maar wel met zonnetje. Aangezien het nog steeds +25 graden is binnen toch maar de zonneschermen weer naar beneden gedaan. Hopelijk vanavond ook nog een beetje een windje zodat we alles tegen elkaar weer open kunnen gooien :v:t2:

Ik hou van het warme weer, normaal gesproken. Maar in NL is de luchtvochtigheid altijd zo hoog meteen, dat is zo jammer. En ben 2 weken geleden geopereerd aan mijn schouder dus loop in een mitella. En dat is verdomd broeierig kan ik je vertellen.
Dus vind het niet zo erg dat het nu afgekoeld is. Kan ik eindelijk weer even lekker aan de wandel.

Qua huis heb ik overigens niet te klagen. In de winter is het heel snel koud, appartement begane grond uit begin jaren 70, maar nu blijft het redelijk koel. Niet warmer geworden dan 24 graden in huis. Heb ook bijna geen zon op mijn ramen staan, alleen van 14 tot 17 uur ongeveer.

5 likes

Helaas niet! Maar gelukkig is het nu weer 25 graden binnen :slight_smile:

Het is gewoon koud met die wind

4 likes

Heb m’n raam hoopvol open, maar hier waait het nauwelijks :melting_face:

2 likes

Ennnn het is weer maart

1 like