Klaag hier over het weer #2

Woensdag voorspelling van 15 graden en 85% regen hier. Wat kun je nog meer wensen in juli :sob:

1 like

Ik vind het koud :sob:

4 likes

Ik had onder mijn zomerjas een t-shirt met korte mouwen aan. Op de fiets had ik het loud en ben ik geswitched naar iets met lange mouwen.

2 likes

Heb net de verwarming aangezet

1 like

Wow, hoeveel graden was het binnen dan?

2 likes

Wow echt? Het is hier nog gewoon 25,5 graden binnen haha

4 likes

Ja, hier ook, ondanks 24/7 ramen open.

1 like

Helemaal doorweekt op kantoor aangekomen, probeerde tussen de twee pieken te gaan fietsen, maar daar regende het ook keihard.

1 like

Ik had precies hetzelfde, ik wil zomer en niet dit gore weer!

2 likes

Echt he, elke keer maar een aantal dagen mooi weer om vervolgens wekenlang door de regen en wind te moeten…

1 like

hoop dat de op de bank onder een dekentje met thee-mensen blij zijn :roll_eyes:

12 likes

Ja heel blij

6 likes

Kom naar hier, hier scheen de zon maar is nu wel bewolkt maar wel nog droog.

4 likes

Echt om te janken weer, ik was vorige week zó blij en nu weer dit zeikweer :weary:

5 likes

ja!!! ik kan op zich alle seizoenen wel waarderen maar dit is echt zo kut en guur gewoon ALWEER

6 likes

Ik kan ook alle seizoenen waarderen, maar juist ook de wisseling van de seizoenen. Dit is gewoon negen maanden herfst.

9 likes

Heb vanmorgen gelukkig nog een grote ronde kunnen wandelen met mijn hond want vanaf nu gaat het blijkbaar de rest van de dag regenen hier, bah.

Moet ik nu gewoon een jas aan in juli :slightly_frowning_face::slightly_frowning_face:

Ik heb een lamp aan in huis😭

3 likes

Ik zit met een trui en blazer aan op kantoor en tis nog steeds fris. Ff normaal doen!!!

3 likes