Klaag hier over het weer #2

Er rolt gewoon bijna een klein traantje over m’n wang als ik te lang naar buiten kijk

9 likes

Ik ook, het is echt bizar donker in m’n werkkamer :frowning:

1 like

classic

17 likes

Ik dacht juist aan de ‘waar is de zon?’ reclame van Lenor

1 like

Ik zing ook altijd “de regen maakt me misselijk”, echt een top reclame met dit weer :joy:

2 likes

Ja dit!!

2 likes

Dit is wel echt een banger. Ik zing altijd mee of ik het nou wil of niet

1 like

ik ben echt geen grote zomer liefhebber maar zelfs ik vind dit weer te ver gaan!!! geef zon en zomer avonden.

Ik lig in een warm bad op 3 juli :joy:

3 likes

Zo erg last gehad van een winterdip dit jaar en ik voel hem al bijna terugkomen. Krijg echt weer herfstvibes.

4 likes

Dit! Zo erg hoe afhankelijk mijn stemming is van het weer

Precies dit.
Ik vind het juist zo leuk dat je in elk seizoen andere dingen kan doen. Had allemaal leuke zomerse dingen bedacht, maar er komt maar niets van.

2 likes

Het is nog geen 7 uur en ben al 2x nat geregend. Wat is dit? :sob:

Weeronline:

De dagen verlopen vaak droog met flink wat ruimte voor de zon, al neemt in de loop van de week de kans op een enkele (onweers)bui weer toe. Bovendien lijkt het er niet op dat het langdurig stabiel zomerweer blijft. De kans is groot dat het richting volgend weekend weer een stuk minder warm en wisselvalliger wordt.

Ik word er echt een beetje moedeloos van, we hebben letterlijk één zomerse week gehad :persevere: Ik wil zoo graag een paar stranddagen en zomeravonden buiten :tired_face:

5 likes

We hebben bijna heel juli, heel augustus en september nog te gaan he. Het wordt echt nog wel een paar weken bloedverziekend heet hoor.

9 likes

Ja dit!! Alhoewel het vorige week echt even lekker was, ook wel meteen weer extreem (30 graden en warme nachten). Ik wil inderdaad gewoon een langere periode van rond de 25 graden met zon :pleading_face::pleading_face:

4 likes

Gaat dit over volgend weekend? Bij mij geeft de weerapp juist aan dat het vanaf volgende week donderdag weer warmer en zonniger wordt :woman_shrugging:t3: je kunt er denk ik ook niks van op aan…

ja jezus zooooo zuur @Junebug85 heb ook echt het idee dat die mensen die zo haten op de zomer ook echt alleen maar genieten van regen vanuit de bank thuis en niet buiten komen of hoeven te komen, sorry hoor. precies wat Tuula zegt, hoezo meteen het uiterste van bloedverziekende hitte: wat dacht je van gewoon ZON en warmte, zoals je beeld van de zomerperiode is? zoals gewoon… een seizoenswisseling?
dit doet werkelijk iets met mijn mentale toestand hoor, deze TERING lange regenperiode. echt maanden druilerig, HOE kun je hier gelukkig van worden (ok dit is persoonsgeboden heb ik wel geleerd hier op t forum)? en niet begrijpen dat mensen snakken naar zon?

28 likes

Ik ben echt van m’n fiets gewaaid net wat een ellende

3 likes

Het waait ook wel echt hard vind ik