Klaag hier over het weer #2

Ik heb vanaf morgenmiddag 6 weken vakantie en ik ga echt janken als dit druilerige kutweer door blijft gaan en ik sluit me helemaal aan bij @Enthusiasm en @tuula haha ik kan gewoon echt niet met al die zure reacties. Kan me gewoon echt niet voorstellen dat je geniet van harde wind waardoor je bijna niet vooruit komt, de hele fucking dag regen en temperaturen van 15 graden??? Tenzij je, inderdaad, alleen maar vanachter je raampje in de woonkamer onder een dekentje naar buiten loopt te staren. Mij niet gezien hoor, ik wil gewoon zonnnnnnnnnnnn. En ik ben veel blijer met elke dag 30+ graden dan dit achterlijke weer :cry:

7 likes

Ik zie in mijn weerapp de komende 2 weken wel stabiliteit qua temperatuur (rond de 24 graden) maar wel elke dag een regendruppel :sob: Zou zo lekker zijn om de tuinkussens eens wat langer te kunnen laten liggen

Morgen windkracht 5, natuurlijk :joy: worden jullie ook zo cynisch van dit weer?

Ik heb er echt de kracht niet meer voor :weary:

4 likes

Ik zag net ook dat het Herfsttopic bovenaan staat, echt opbokken :angry:

6 likes

ik hoop dat het ineens de hele maand oktober 25 graden is (op de global warming na)

8 likes

Ik was net even in de schuur en zag zo’n sproeier liggen waarmee je het gazon kan sproeien die heen en weer beweegt en ik bedacht me dat die daar ook al sinds augustus vorig jaar ligt en nog niet gebruikt is.

Wat een herfstig kutweer is het zeg.

2 likes

Ja en als je dan leest zie je dat mensen ook geen herfst willen in juli…

4 likes

Haha ja ik ook, lekker zweten in oktober onder dat dekentje op de bank met die vieze pumpkin spice latte in lelijke mokken (sorry ik haat herfst en de troep die mensen ervoor kopen)

7 likes

Dat wilde ik net zeggen inderdaad.

Ben gister helemaal verregend tijdens een leuke buitenactiviteit met een vriendin en vandaag heb ik weer wat buiten gepland staan. Echt zo jammer dat dit moet met trui en regenjas aan.

Had een bruin kleurtje van m’n vakantie, ook al zo goed als weg.
Maar op vakantie (Italiƫ) en op heel veel meer plekken in Europa is het ook echt nog heel wisselvallig en geen stabiel zomerweer.

2 likes

Nou, ik ben dol op de herfst, maar daarvoor wil ik toch eerst echt zomer gehad hebben en dat is nu niet zo.
Ik heb zo’n moeite met kleding de laatste maanden. Ik wil gewoon m’n jurk aantrekken en klaar zijn. Ik wil verdomme geen laagjes aan, ik weet gewoon echt niet wat aan te trekken nu :smiling_face_with_tear: stom kut weer

Edit.
Ik probeer nu van alles, maar niks voelt goed :sob: ik wil vrolijke kleuren en zwierige stofjes. Niet de dingen die ik al het hele jaar draag

9 likes

Weer grijs, weer regen, weer wind… pfff

3 likes

Ik word hier zo fokking chagrijnig van

7 likes

Gezellig weekend met regen en thee op de bank. Dekentje erbij…. Het is juli :sob::sob::sob:

4 likes

Ja en dan wel 20 graden. Dat hoeft van mij dan weer niet ik wil ZON

Ik wil zo graag m’n zomerjurkjes en co-ords aan. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Nog nooit zo blij geweest dat ik de 15e op familiebezoek ga in Griekenland.

1 like

Moet je nagaan dat het alweer eerder donker wordt. En dat te bedenken dat het nog minimaal licht is geweest. Ik had afgelopen week een weekje vakantie, was echt top. Binnen zitten en weg kwijnen van ellende. Weet zeker dat ik de volgende vrije dagen met m’n werk afspreek dat ik die opneem wanneer het zonnig is. Sorry not sorry dat het dan zo last minute is.

3 likes

aan die random 28 graden volgende week zullen we ook wel weer niets hebben

3 likes

Ik wilde tuinieren maar het waait te hard :melting_face:

1 like

En het regent hier alweer. Het regent nu ook in m’n gezicht tranen van ellende. Ik had eerst nog hoop op fatsoenlijk weer na die rot lente, maar dat is nu onderhand vervlogen met die harde kut wind

4 likes