Klaag hier over het weer #2

Voor niks een zwembadje en alle toebehoren gekocht. Staat nog mooi in de doos :rage:

1 like

ja mijn nieuwe parasol waait bijna weg. en hij staat niet eens uitgeklapt.

2 likes

DIE WIND :dash::dash::dash::dash:

2 likes

Er zijn hier vandaag in Gelderland zelf bomen omegewaaid? What the… en idd tis alweer donkerder aan het worden.

Ik dacht dat het vandaag redelijk weer zou worden, maar het is bewolkt en het gaat ook weer regenen zie ik. Ik ben er oprecht zo chagrijnig door. Ik kan er echt niet meer tegen :sob: :sob:

1 like

Ik ga vandaag naar een festival en daar wordt juist in de middag ook vrij veel regen voorspeld ughhh heb daar toch geen zin in
Het hoeft voor mij op een festival echt geen 25 graden te zijn maar die REGEN. en het is in noord holland dus er zal ook wel veel wind staan, zelf net tijdens het sporten ook al zowat weggewaaid :face_with_spiral_eyes:

1 like

Echt bizar en irritant ja. Warmte wise snap ik het niet maar uberhaupt niet eigenlijk.
Het is ook echt irritant met gordijnen kopen want die moeten van vloer tot plafond zowat; duur.

En je hebt enorme inkijk dus iedereen gaat alsnog zijn ramen volhangen met luxaflex achtige oplossingen om dat tegen te gaan. Of mensen gaan zonbescherming aan laten meten om hitte tegen te gaan terwijl er een simpelere oplossing was; ramen minder groot maken.

Ik vind huizen van jaren 60 - 2010 er juist zo behaaglijk en cozy uitzien met hun kleine raampjes vanaf borsthoogte.

Alsof je ook echt goed zicht kan hebben in de vinex/nieuwbouwwijken van nu. Ja op je overburen.
Grote ramen wanneer je uitkijkt over een weiland of berg ofzo snap ik veel beter.

Ik ben benieuwd wanneer die trend over gaat? Elk nieuwbouwproject heeft nu grote ramen. Zou er echt uit elk inventarisatieonderzoek komen dat nieuwe bewoners dat willen?

3 likes

Opsteker; de wind waait wel meteen je tranen droog

1 like

Holy fuck het is zo zweterig

1 like

Helemaal natgeregend, dus nu maar dekentje op bank🤔 in facking juli.

2 likes

Ik moet zo 3 uur buiten werken, stilstaand in de regen :sob:

1 like

Alsof er niet genoeg regen is gevallen het afgelopen jaar

2 likes

Nee :joy: aanvulling/extra bij de beveiliging. Iedereen moet bij mij uitklokken na hun shifts.

Mag wel een jas met capuchon aan van de beveiliging gelukkig.

1 like

Zou wel een beetje vreemd zijn als dat niet mocht.

2 likes

Jaa maar ik wil een paraplu eigenlijk. Maar volgensmij mag dat niet helaas. Maar ga gewoon proberen om zoveel mogelijk onder het afdakje te staan als het rustig is.

Bedoelde trouwens zo’n grote en warme jas van hun zeg maar. Niet m’n eigen jas met capuchon.

1 like

hahaha ja echt dit, het enige wat je dan krijgt is grote dure sjieke luxaflex ervoor nou woohoo!

5 likes

Ik heb lekkage op zolder - wat nog niet verholpen is - en ik maak me dus echt zorgen over het weer dat eraan komt.

Nou inderdaad, code oranje :+1:t2: en niet om het ek

3 likes

Tss, ik dacht ik ga vandaag in het zonnetje zitten in een park met een boekje. Is het de hele dag zwaarbewolkt en wind :sob: lekker dan.

Hahaha ā€˜bewerking in paint’, daar heeft iemand lekker op zitten knutselen

14 likes