Klaag hier over het weer #2

Wow het regent en waait hier zo hard! Heb echt te doen met iedereen die nu buiten is

1 like

Waar woon je?

Rotterdam!
Het was wel van korte duur maar wel echt veel regen.

Heb voor de zekerheid maar een dekentje over de voorruit van mn auto gelegd

3 likes

Ik vind het tegenvallen hier? :thinking: Had me helemaal verheugd om naar de regen en het onweer te luisteren en lekker binnen thee te drinken. Het is wat underwhelming. Het regent een beetje en ik hoor in de verte wat gerommel. Of komt er zo nog meer?

8 likes

Ja hier is het ook matig, hou echt van storm maar het waaide even, flitste twee keer en nu regent het alleen maar.

1 like

Bij mij begon het ook laf, maar na een tijdje was het wel een echte hoosbui net keiharde windvlagen en flitsen. Vond het behoorlijk indrukwekkend.

1 like

Oeh, ik kan daar echt wel van genieten. Zie ook prachtige foto’s voorbij komen online. Hier gaat het niet meer gebeuren, het is zelfs alweer droog. Ook fijn dat er daardoor geen schade is natuurlijk.

3 likes

Ik heb ook nog even als een heuse stormchaser uit m’n open dakraam staan kijken, heerlijk. Zo mooi om te zien. Hier viel het alleen wat “tegen” helaas, niet code oranje waardig in ieder geval.

Vond dit wel echt zo’n typische Nederlandse zomerdag zoals vroeger, echt zo’n jeugdherinnering.
Overdag warm en lekker bij een strandje gezeten en dan ‘s avonds ineens de omslag naar onweer.

8 likes

Ik had me ook verheugd op een lekkere regenbui met veel onweer, maar helaas :pensive:

2 likes

Het is zo benauwd :sob: helemaal bezweet van een rondje wandelen, maar wel bewolkt

2 likes

Hier (amsterdam) was het echt heftig, keiharde regen, wind, bliksem. Bij ons is ook een boom omgewaaid.

Het stormt zoveel afgelopen jaar, er blijven geen bomen meer over🥲

Het was droog volgens buienradar :cry: is ook echt een irritante broek die je moet strijken omdat ie krimpt wanneer die nat is geworden.

Echt janken als je door buienradar verraden wordt. Wat ik nu doe is naast regen ook de motregen stand bekijken.

2 likes

Gisteren toen ik moest werken: werd heerlijk wakker van het ochtendlicht, strakblauwe lucht, licht briesje, een heerlijke dag om buiten te zijn (maar ik zat bijna de hele dag binnen op kantoor)

Vandaag nu ik vrij ben en met de fiets weg wilde: lig in bed naar de regen te luisteren :weary:

Edit: heb even gekeken of het beter wordt:

:slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

4 likes

Ik heb morgen een festival en ik vind het zo ontzettend kut dat ik half juli gewoon nog steeds rekening moet houden met die kutkou.
Ik kan niet eens een korte broek aan, gevoelstemperatuur wordt 14 graden omdat die misselijke schijtwind weer keihard is. Haat.

5 likes

Ik heb morgen ook een festival en de voorspelling is ook regen :weary: heb altijd super weer gehad tijdens dat festival, echt balen.

Het wordt hier gewoon niet droog vandaag 🫠

1 like

De kat en ik zitten alweer in een depressie, we willen op het balkon zitten in het zonnetje, niet binnen in de kou

6 likes

Ik heb allerlei leuke zomerkleding gekocht maar dat gaat straks gewoon (bijna) ongedragen de kast in…

2 likes