Klaag hier over het weer #2

vanaf volgende week zomer!!!

7 likes

Word zo chago van dit weer. Ik dacht leuk zwangerschapsverlof in de lente en zomer. Maar nee vooral koud en regen gehad, met maar paar goede dagen. En net 2 weken vakantie gehad vlak over de grens en maar 2 goede dagen en 2 oke dagen en de rest wisselvallig en koud of alleen maar regen. Voelt niet echt als vakantie omdat we ook niet veel kunnen met de baby erbij. Maar in de zon chillen zat er ook niet in. Opgesloten in een huisje zitten met peuter en baby. Blegh. En nu week thuis en eindelijk wat mooi weer lijkt het… Mja wel thuis. En week later weer midweek weg in eigen land en lijkt dan precies weer kut te zijn. Uchhhhhh. Hopelijk verandert dat nog

6 likes

Same, ben het zat

4 likes

O dat zijn de betere temperaturen! Woop woop

1 like

:sob:

1 like

Ik heb maar een lamp aangezet omdat het zo donker is in huis :rage:

1 like

Kan wel janken
Wat ellendig dit

1 like

Ik heb vandaag een BBQ op werk🤡

2 likes

Ik ging even wat wegbrengen naar onze veranda achterin de tuin. Komt het ineens met bakken naar beneden :joy: dus ik zit nu al een halfuur op het wachtbankje te wachten op dat het wat zachter gaat, om terug over te rennen. Wat lijkt het huis ineens ver weg haha!

1 like

Het onweert hier nu ook, zit noodgedwongen onder een dekentje op de bank maar ik wil gewoon zon of in ieder geval droog weer

2 likes

Door dit weer eet ik mezelf echt helemaal rond.

1 like

Misschien moet je niet meer kamperen.

Dan hebben wij tenminste ook mooi weer. Het is de schuld van @Ohappyday

2 likes

Zolang de spinazie maar niet verzuipt voor een tweede keer.

Overigens vinden aardappels dit weer ook niet tof

4 likes

Heb deze dagen ook weer allemaal grote spinnen in huis die normaal in september/oktober eens een keer binnenwandelen. Het voelt echt als herfst.

4 likes

Hé bah een paar uur geleden helemaal zeiknat thuisgekomen en nu moet ik weer door de regen :sob:

2 likes

Hier is het alweer zo goed als ruim 2 uur droog :sparkles:

1 like

Ja en 15 graden.

4 likes

Haha wie was degene die zei dat we niet moesten klagen want we hadden nog een paar maanden :joy:… dude het is al half juli en we hebben geen een keer fatsoenlijk structureel zomerweer gehad. De zomer is over 1,5 maand officieel alweer voorbij. Joepie!!

14 likes

Net op de snelweg door de plenzende regen gereden. Zag alleen maar wit door de ruitenwissers heen :sob::sob:

3 likes