Klaag hier over het weer #2

Ik was vandaag buiten in een zomerjas en een TRUI en ik had het koud.

2 likes

Nee hoor ik was het!

Ik vind het nog steeds :stuck_out_tongue: als ik het weerbericht bekijk zie ik de komende week-weken allemaal zonnig mooi weer voorspeld, ik heb er zin in.

3 likes

@SpeedOfSound joh stel je niet zo aan met je duimpje en je verwijderde post

2 likes

Haha maar dit is al weken zo. De week erna lijkt het heel wat, maar zodra het eenmaal zover is komt er weer regen bij

5 likes

Ik denk dat je mij bedoelt :wave: Ik zei niet dat jullie niet moesten klagen hoor, ik snap het best allemaal. Je hebt ook wel gelijk, en als je van zomerweer houdt heb je nu echt een kuttijd dat snap ik wel.

3 likes

Ik had ook een bbq op het werk. Door het poepweer was het maar kort en zaten we onder een afdak :rage:

He dat had ik ook :sweat_smile: gelukkig werd het droog!

3 likes

Je begrijpt dat als het in augustus ineens mooi weer is we allemaal geld inleggen om jullie te laten stoppen met kamperen hè :rofl::rofl:

4 likes

Ik heb het gewoon echt heel erg koud in bed. Lig zelfs met een longsleeve aan.

Ik ben er vannacht uitgegaan om een pyjamabroek aan te doen en een extra deken te pakken :clown_face:

Dat het ‘s-nachts fris is vind ik dan juist weer het enige voordeel aan dit weer. Half juli en nog geen plaknacht gehad en nog lekker onder een dekbed slapen.

Het weer voor komende week ziet er wel stabiel uit ipv zo wisselvallig de hele tijd. Ben benieuwd!

8 likes

Oh daar heb je helemaal gelijk in hoor. Het gevoel alsof je een dubbelzijdig plakbandje bent, is het meest smerige gevoel ooit.

Maar koude tenen en armen is wel een bijzondere ervaring in juli. Ik lig ook nog gewoon onder mijn winterdekbed.

3 likes

Ik heb echt dromen om in de auto te stappen en richting het zuiden te karren. Miss kunnen we een FF partybus vullen om die kant op te gaan :sun_with_face:

Ik mis sochtends m’n ogen opendoen en dat m’n slaapkamer een warme gloed heeft, en de woonkamer ook als ik naar beneden loop.

Urenlang lummelen in de tuin of in het park. Buiten zwemmen en sporten. De geur van zonnebrand en het ritueel van insmeren.

Watermeloenen en Italiaanse schepijsjes eten in bikini ja godver. Zomerse salades maken, de buren gezellig buiten horen leven en bbq’en. Gewoon in het gras onderuit liggen met zicht op de wolken, af en toe wat lezen. Mocktails op het terras, avonden die zo lekker loom eindigen, met ondergaande zon naar huis fietsen en dat de nacht wat koeler is en je krekels hoort.

HALF JULI en denk dat we in totaal twaalf van zulke dagen mochten hebben?

Het voelt gewoon een beetje sad, ook al heeft het geen zin om het te verheerlijken. Kan wel een opleving gebruiken en m’n victorian weeskindlook achter me laten.

25 likes

Ik doe mezelf ook steeds pijn door foto’s van precies een jaar geleden terug te kijken rondom deze weken :upside_down_face::sunny::sunny:

2 likes

Ik heb net loafers besteld onder t mom van leuk onder een jurkje als het straks lekker weer wordt en al honderd outfits mee gemaakt in mn hoofd maar nu besef ik me dat we al halverwege de zomer zitten en er nog geen been bloot is geweest.

1 like

Kom mee naar Noord-Macedonië, we vertrekken woensdag en ik zie dat het dik in de 30 graden is lol. Nu in Engeland is het iets van 15 ofzo en elke dag bewolkt en regen. Was echt klaar met dit weer maar omg ineens 20 graden meer maakt me ook weer nerveus.

Zo herkenbaar: ik tm augustus verlof en dacht lekker beetje op het valkin chillen, beetje buiten in het park lopen, maar zit alleen maar binnen.

En als ik wel wegga loop ik met de kinderwagen door de regen of waait mn baby uit de draagzak. De muren komen echt op me af.

Had vandaag ook tennisles, maar die werd afgezegd door het weer en moest gewoon huilen (ja wel ook door hormonen :sweat_smile:). Ik wil eindelijk na 6 maanden (hoog)zwanger en kraamvrouw weer tennissen, maar het word constant afgezegd door dit kutweer. Wordt er echt verdrietig van…

4 likes

Geef me een tijd en plek en ik sta te wachten, alvast met zonnehoed en zonnebril op :thermometer:

Veel plezier alvast! Dat temperatuurverschil is ook echt wel groot zeg

1 like

Ik vind dit weer echt heeerlijk maar door de ellende en regen begon m’n hoofd al langzaam naar de herfst te gaan dus moet weer even terugschakelen :sob:
Dus geen geklaag op het weer maar op mezelf dat ik hier zo ontregeld van raak.

6 likes

Heel heel herkenbaar. Ik ben eigenlijk gewoon toe aan de herfst dat het weer duidelijk is. Maar dan duurt het zonloze seizoen wel veel te lang. Elke dag weer een ander seizoen :smiling_face_with_tear:

6 likes