Hier (Z-H) wordt het do, vrij en zaterdag mooi! Daarna wel weer regen
Pfff ik dacht dat het deze week eindelijk een beetje goed weer zou worden. Maandag was het lekker, dinsdag grijs, regen en onweer en vandaag ook weer grijs met buitjes
Bij mij is het gemiddeld 3 graden kouder op de voorspelling. Beetje jammer want 23 en droog vind ik prima, 19 graden max is zo net niet.
Same wij gaan naar Schiermonnikoog. En daar wordt het nog geen 20 Hoop echt op nog een paar graden erbij. Maar goed aan de andere kant mogen we deze zomer al blij zijn als het niet regent (!!!)
Jaa ik zit nu heerlijk op mijn balkon in de zon, klein briesje erbij, helemaal top
Het wordt vanochtend dus wel warm, maar geen zon.
Het regent hier??? Dat was niet voorspeld
en nu ook weeeer regen
zat zo lekker in de tuin (ookal scheen de zon niet), maar nu maar weer naar binnen verkast zo kut
en idd @NothingAboutSam uit het niets ook?
Hier ook regen? Wat irritant
Ja, ik loop buiten met m’n tshirtje en rok. Maar het regent niet hard genoeg voor een paraplu, maar het is nat genoeg om me chagrijnig te maken en m’n telefoon van slag te laten zijn
Ik was echt net binnen, had vanwege de voorspelde hitte in de ochtend afgesproken voor een rondje . Wat een ellende
Is het nou eens afgelopen?
Huh wat gek die regen ineens. Stiekem hoop ik dat het blijft regenen want dan hoef ik niet te werken vanavond (ik wil niet klagen over het weer, maar ik werk deze week dubbele shifts, zowel ochtend als avond en ik ben echt kápot dus ik wil niet op het terras in drukte werken vanavond).
Eehm waarom regent het, ik ben onderweg naar een weekend weg met alleen maar 30 graden outfits en het is aan het regenen.
Huh waar regende het vandaag? Hier de hele dag heet.
In Rotterdam was er vanochtend een halfuurtje regen. En ik vond het eigenlijk wel even lekker. Maar daarna wel zon!
Vlakbij Utrecht, s ochtends even regen en de hele dag bewolkt. Eind van de middag werd het eindelijk zonnig.
Hier in Hilversum tot na de lunch! Maar niet hard hoor (en nog steeds heel heet)
In Amersfoort van half 11 tot ongeveer 2 uur. Daarna bewolkt, maar vanavond was het wel mooi weer
Regen staat toch niet gelijk aan koud? Het is overal in het land 25+ graden. Die 6 en halve druppels drogen heus wel op.