Laat het maar doorwaaien tot hier!!
Heb t nu gewoon fris
Mijn hemel wat een regen en onweer. Ga naar t zuiden ofzo hier was t al afgekoeld. En laat me slapen
Zo dikke flitsen en donder hier. Plus een bak met regen.
Net of er in het oog van een orkaan zittenâŠ
In het oog is t juist rustig maar heel heftig inderdaad. T was net ff minder hier maar nu begint t weer.
Oja
Net eromheen dan
ik word wakker in de herfst hierzo
13 graden en regen, hahah wat is dit nou weer.
Koouuddddd
Zie nu wel vanaf dinsdag weer 27 opeens
Ik vond het warme weer echt prima maar ik krijg nu de warmte niet uit mijn huis . Het is nog 25 graden hier binnen. En nu wordt het morgen en donderdag ook weer warmer natuurlijk
âOnbewolktâ bestaat gewoon niet meer voortaan in Nederland? Ik vind t allemaal prima tot nu toe hoor, heb t sinds eind april niet koud gehad en tis allemaal gewoon goed te doen, maar ik heb nu wel eens zin in om de blauwe lucht een keer weer te zien.
Het is gewoon superlekker weer vandaag en niet bizar warm ofzo maar ik loop de hele dag al zo te zweten, weet echt niet waar ik last van heb. Zelfs nu nog als ik buiten zit
Ik vind het ook zweterig weer! Zat na mân avondeten ook weer te zweten en plakken bah
Pfffffft 32 graden binnen en 28.5 binnen
Ik kan bijna slapen met een zonnebril op met al die flitsen
Jeetje wat gaat het flink tekeer!
Zo slecht geslapen vannacht. Echt hele harde klappen gehoord
Het heeft hier heel hard geregend maar daardoor is het niet echt beter geworden. Het is ook niet super warm qua temperatuur maar wel echt heel benauwd en vochtig. Typisch weer.
Hier net ook regen maar het heeft het alleen maar 10 keer benauwder gemaakt, dus zou er niet op hopen.