Nee het is niet gelijk koud maar het zou wel jammer zijn als je in de regen op terras zit terwijl je uit kijkt naar mooie dagen. Vooral de hoeveelheid regen die viel, dat was echt veel meer dan 6,5 druppel. Maar op onze plaats van bestemming was het gelukkig stralend weer
vind het helemaal niet zo heel warm? had nog wel wat warmer gemogen van mij
Het is ook nooit goed
ja hallo ik moet hier iets te klagen hebben anders ben ik niet welkom
Ik vind dit echt niet te doen! Vreselijk. Gelukkig duurt het maar een paar dagen
Omg maar echt! Besef dat we zomers hebben gehad dat dit weer weken aan een stuk was
Ik merk het meteen aan mijn eetlust & opgezwollen handen & voeten. Douchen is ook een hel met dit weer. Althans, in eerste instantie heerlijk maar na 3 tellen wil je alweer opnieuw douchen
Haha ik zei vandaag nog, dit mag van mij letterlijk de hele zomer zo zijn, altijd. Ik leef weer!
Edit: ok nog een klacht dan; jammer dat het morgen alweer voorbij is.
Zit alweer de hele avond in een snikhete kamer (30 graden), omdat mijn kind door de hitte niet kan slapen. Echt top. Is het al bouwvak? Ergens daarna worden rolluiken geplaatst op de slaapkamers. Hopen dat dat voldoende is om de zon te weren.
Ik lig momenteel als een zeester op de bank
Ik vind het ook wel meevallen? Daarbij is het nu alweer behoorlijk aan het afkoelen. Zowel binnen als buiten
Echt jaloers op de mensen met een koel huis.
Jongens dit is een klaagtopic, ga hier aub weg met je “het valt wel mee” opmerkingen
ok agent
Een rolluik gaat echt veel schelen! Nog even doorzetten
Ik kom hier niet om te klagen, wat een heerlijke zomeravond hier in Zeeland
Ja is oprecht gewoon irritant. Mensen gaan slecht op dit weer, kunnen hier ff lekker hun gal spuien en om dan vervolgens dingen te lezen als: VaLt ToCh wEL MeE
Hier ook, wat een ellende. Vieze plakhitte bah
oké de volgende keer ga ik wel naar het “klaag hier over het weer maar niet te erg” topic
Misschien niet té serieus nemen? Het is maar het weer hè
Lol dat bepaal ik zelf wel. Ik heb er veel last van, dus ja, ik neem het serieus
Maar wat neem je dan serieus? Dat user @instantramen uit schubbekutteveen het niet zo warm vindt als jij? Stel je niet zo aan. Zoveel mensen zoveel meningen en zoveel forumposts hoor