Kun je niet nu al wat ophangen tegen de zon? Al is het maar een vuilniszak ofzo.
Hoe ben je zo boos?
Ik had al lakens opgehangen, het lijkt helaas niks/weinig te doen.
Wanneer het buiten begint af te koelen, begint het hier op te warmen
Take it easy, take a sisi guyssss
Door het weer
Ga even lekker voor een ventilator zitten ofzo
Ik ben op de kat van mijn vriend passen & kan de ventilator niet vinden en ook geen balkon
Ik moest vandaag verhuizen en ik denk dat ik het nooit meer koud krijg
En wat is de klacht?
Ik heb sinds moet screens en echt dat maakt zoveel verschil. Snap niet waarom dat niet veel eerder heb gedaan.
Still going strong Omg ik wil slapen
Ik heb heerlijk genoten van de afgelopen 2 dagen. Mijn klacht: jammer dat het morgen alweer voorbij is en ook is ongesteld zijn met dit weer geen pretje, maar ben nog steeds liever ongesteld met 30 graden en zon dan met 17 graden en regen!!!
pohhhh vandaag was echt het hellevuur. stond op een festival met beperkte schaduw, keihard strijden was het.
Ik ben op vakantie en het is hier 35 graden en we hebben geen airco in het huis. Ik ga echt kapot
Het komt hier met bakken uit de lucht
Jaloers!
Ik wacht hier echt op regen/onweer zodat het in huis wat kan afkoelen. Het is 27 graden in de woonkamer nu, en dan staat de zon er nog niet eens op (wel de hele middag en avond).
Vind dit warme weer vreselijk en nog vreselijker dat het in mijn huis zo snel opwarmt en zo langzaam afkoelt. Nadeel van bovenin wonen en onder een plat dak.
Niet jaloers zijn. Het ging net keihard hier, maar geen afkoeling. Alleen maar benauwder geworden.
Geen klacht dat het warm is van mij, alleen dat benauwde is wat jammer