Klaag hier over het weer #2

Zal toch lekker ruiken al die regen en bomen, love that effect.

10 likes

Ja echt heel benauwd, voelde om half tien toen ik wandelde haast warmer dan gistermiddag

1 like

Zo, niet normaal. Ik zag 22 graden dus ik had een lange broek aan gedaan. Het voelde alsof ik in een sauna aan het lopen was (en zo zweette ik ook omg haha).

3 likes

22gr is toch altijd te warm voor lange broek :hot_face:

8 likes

Hahah jaa opzich, maar normaal kan ik prima een lange broek aan met 22 graden. Dan heb ik t misschien wat warm, maar nu leek t echt alsof de kraan open stond qua zweten :sweat_smile:

3 likes

Dat is zeker waar! Er is alleen allemaal regenwater in onze tent en koffer gelopen dus dat ruikt wat minder (namelijk het natte hond effect) :laughing:

O was bedoeld als reactie op @anon81378386

1 like

Ik ben eerder gestopt met mn work out in de sportschool omdat het zweet echt uit me gutste. Het is zo klam buiten echt ik haat het.

Heb als bijwerking van m’n medicatie dat ik ga zweten. En omg deze warmte, het was zooo benauwd dus het zweet liep over m’n rug. Hadden een verjaardag vanmiddag (uur rijden) en heb me bij aankomst in de auto omgekleed :sweat_smile: voelde me zo vies

1 like

Ik ben nogsteeds aan het verhuizen en I can’t. Echt ik denk dat ik 5 liter heb gezweet vandaag.

1 like

Is het uiteindelijk allemaal gelukt!?

Ja wat een kutweer weer :rage:

4 likes

Die temperatuurwisselingen steeds. Doodmoe wordt mijn lichaam ervan.

5 likes

Ik fietste vanmiddag in de REGEN. Hou op met dat hoor, ik wil zon

2 likes

deze zomer is echt een vibe

8 likes

Eerder een moodswing

13 likes

Ik sta echt heeeelemaal doorweekt bij de bushalte. Kletsnat gewoon van 4 minuten lopen.

1 like

Ik hoorde het ook gelijk met die stem in m’n hoofd :smiling_face_with_tear:

8 likes

Eerder een depressie met af en toe inderdaad moodswings

4 likes

Vandaag kan ik het niet voor je invullen met deze zomer: regen of zweet?

4 likes

Of allebei

1 like