Zal toch lekker ruiken al die regen en bomen, love that effect.
Ja echt heel benauwd, voelde om half tien toen ik wandelde haast warmer dan gistermiddag
Zo, niet normaal. Ik zag 22 graden dus ik had een lange broek aan gedaan. Het voelde alsof ik in een sauna aan het lopen was (en zo zweette ik ook omg haha).
22gr is toch altijd te warm voor lange broek
Hahah jaa opzich, maar normaal kan ik prima een lange broek aan met 22 graden. Dan heb ik t misschien wat warm, maar nu leek t echt alsof de kraan open stond qua zweten
Dat is zeker waar! Er is alleen allemaal regenwater in onze tent en koffer gelopen dus dat ruikt wat minder (namelijk het natte hond effect)
O was bedoeld als reactie op @anon81378386
Ik ben eerder gestopt met mn work out in de sportschool omdat het zweet echt uit me gutste. Het is zo klam buiten echt ik haat het.
Heb als bijwerking van mān medicatie dat ik ga zweten. En omg deze warmte, het was zooo benauwd dus het zweet liep over mān rug. Hadden een verjaardag vanmiddag (uur rijden) en heb me bij aankomst in de auto omgekleed voelde me zo vies
Ik ben nogsteeds aan het verhuizen en I canāt. Echt ik denk dat ik 5 liter heb gezweet vandaag.
Is het uiteindelijk allemaal gelukt!?
Ja wat een kutweer weer
Die temperatuurwisselingen steeds. Doodmoe wordt mijn lichaam ervan.
Ik fietste vanmiddag in de REGEN. Hou op met dat hoor, ik wil zon
deze zomer is echt een vibe
Eerder een moodswing
Ik sta echt heeeelemaal doorweekt bij de bushalte. Kletsnat gewoon van 4 minuten lopen.
Ik hoorde het ook gelijk met die stem in mān hoofd
Eerder een depressie met af en toe inderdaad moodswings
Vandaag kan ik het niet voor je invullen met deze zomer: regen of zweet?
Of allebei