Rondje gewandeld net en bij mij is het antwoord Zweet
Ik had vandaag een zakelijke afspraak in mijn eigen woonplaats en het was lekker weer. Ik dacht doe eens gek en pak de fiets, doe ik echt nooooit. Eindstand: tot op m’n string natgeregend op de terugweg doe het dus ook nooit weer
Het is al een uur aan het donderen maar ik zie geen bliksem, geef me een show
Ja, maar wat een ellende. Ik blijf hier tot ze me eruit moeten tillen wonen.
Pfff mijn hele lichaam reageert op dit weer. De ene dag is het stikbenauwd en loopt het zweet over m’n rug en de andere dag (vandaag) is het 18 graden, koud en is m’n neus verstopt en heb ik een zere keel . Geen geld voor wederom, maar ik wil op vakantieee
#klaag
Als het dus zo warm is geweest als afgelopen weekend blijft mn lichaam in die zweterige toestand. Het is buiten hier 21 graden en bewolkt. Maar ik hoef maar een ding te doen en ik zweet me kapot. Alsof die warmte nog in mn lichaam zit?!
Maar goed, ik wil ook zon en hitte. Dan vraagt tenminste niet iedereen zich af waarom ik me kapot zweet steeds
Komt het ook niet door de hoge luchtvochtigheid? Ik vind het ook benauwd buiten, niet per se heel warm
Pfff net gedoucht en mn haar gedaan en ik zweet echt overal holy shit
Het is in huis nu al 27 graden
Ik zit onder de zonneallergie in m’n nek.
Warm🥵
Ik dacht “oooh chill mijn vrije middag in de tuin zitten met een boek, Olympische Spelen op de achtergrond, heerlak”, maar jezus man ik fik weg.
Somehow had ik ergens de notitie gemist dat we een warme week zouden krijgen, ik dacht/hoopte gewoon een solide 23/24 graden. Dus ben er een beetje door overvallen en vind het ook echt a-relaxt
Verheug me vooral niet op de komende nacht in een slaapkamer van 28.9 graden
Warm hè
Ja en mn koel unit doet het niet
Maandag 33 graden??
Wat is dit voor madness ineens, dacht even dat Weeronline een foutje had gemaakt
Ja hou op hoor, dat hoeft ook weer niet
Ik wil de hitte heel graag uit m’n huis
Ik heb gister uit pure nood (zogenaamd) 5 jurkjes besteld omdat ik gewoon niet meer weet wat ik aan moet naar kantoor in die hitte