Klaag hier over het weer #2

Het is ZO warm in bed omg :sob::sob:

4 likes

:sob::sob::japanese_ogre:

3 likes

Ik kan buikgriep van harte aanbevelen, ondanks de bijna 30 graden binnen had ik het koud :joy:

9 likes

Mijn bril besloeg net toen ik naar buiten ging omdat het gewoon zo benauwd en vochtig is. :dizzy_face:

Ik zit in een reeks nachtdiensten en probeer te slapen maar het is zo klammig en benauwd :face_vomiting:

2 likes

Waarom moest je een mondkap op?

Beterschap verder!

Ik neem aan vanwege corona.

Ik ben verkouden en bij de ingang stond zon bordje bij koorts verkoudheid of coronaklachten.
Maar de arts vroeg zelf ook waarom dus denk dat niemand dat echt doet.

2 likes

Dat is toch geen ding meet voor een mondkapje?

Noooo dat is niet gezond hoor. Laat je de baby niet slapen toch?

2 likes

Ik heb alle gordijnen maar dicht getrokken in de woonkamer omdat de zon direct naar binnen schijnt maar gezellig is het niet :joy:

Ik ben aan het werk maar het is zó benauwd. Ik voel me er helemaal een beetje naar door :hot_face:

3 likes

Ik had juist gehoopt op nog een dagje zon maar nee, grijze bende weer.

Wat bedoel je?

1 like

Woon je aan de kust? Ik zie nu pas dat het niet overal al 30 graden is. Beetje landinwaarts gaan, dan heb je genoeg zon.

2 likes

Ik ben zo :japanese_ogre: chagrijnig. Het is zo fucking ranzig in huis maar ik zweet me kapot als ik alleen al m’n grote teen beweeg.

13 likes

Denk dat ze bedoelt dat het gevaarlijk kan zijn om je baby in zo’n warme kamer te laten slapen en dus vroeg ze zich af of je dat hebt gedaan

2 likes

Ja als dat nou eenmaal de temperatuur in huis is dan heb je niet echt een keus toch? Als een andere kamer koeler is kan je de baby daar leggen maar anders is het gewoon wat het is.

5 likes

Als iemand post: ik had koorts, ging naar huisartsenpost en deed een mondkapje op. En als een ander dan vraagt: waarom een mondkapje? Dan is het meest logische antwoord corona. Of een mondkapje dragen nuttig,verplicht of nodig is ga ik toch niet over?

Klopt toch wat @Nude zegt, daarom vroeg ik het ook aan degene die het mondkapje op had :wink: