Omg yessss! En ik hou niet eens van hitte maar ik heb helemaal zin in dat echte zomer gevoel van vroeg opstaan omdat het dan nog koel is en je de ramen op tijd dicht kan doen om de hitte buiten te laten en dat het dan 's avonds nog zo broeierig is maar wel lekker. Ja sorry voor alle zomerhaters maar echt zin innnn!
Ik vind het vooral vervelend dat het allemaal zo wisselend is. Niets van de voorspellingen klopt, want de weer-meneeren weten het ook niet meer volgens mij.
En ik blijf badjes in de tuin opzetten en weer leeggooien, tuinkussens en meubels voor de dag halen, dan rennen om ze weer op te ruimen. Dan parasol open dicht open etc. Kan niet ff gewoon paar dagen alles buiten laten liggen of opgeruimd laten.
Dit valt toch wel mee? Ja ligt eraan waar je woont maar we hebben de afgelopen 2 weken zon en warmte gehad en vannacht een keer harde regen?
Ja dit. Echt geen pijl op te trekken.
Ja ik vroeg me ook af mensen nu dan ook een beetje tevreden zijn met het weer de afgelopen weken? Het is super mooi de laatste drie weken (warm, zonnig, ook tijdje weinig wind geweest, niet té heet)
Ik vond het (als zomerhater) afgelopen maandag echt vrij perfect voor een zomerdag. Toen was het iets van 23 graden, niet benauwd, er stond een windje en het was zonnig. Echt geen probleem om toen ff buiten te zijn en buiten te zitten (al dan niet in de schaduw).
Het is redelijk rustig geweest in dit topic, dus ik denk het wel ja
Nou ik ben al even niet in NL dus kan niet oordelen, ik ga een review plaatsen als ik weer terug ben
Ik was een van de klagers afgelopen tijd over de eeuwige regen en grauwheid, het is een grote herfst 2024
Ik vind het zalig, lekker vaak buiten zitten. Als ik thuiswerk lekker de tuindeur open, het geluid van de vogeltjes horen. Ik woon vlakbij de kust en hier is het vaak net even wat beter dan in het binnenland. Gistermorgen bv maar een paar druppeltjes regen gehad, rest van de dag zonnig met een lekker windje. Ik teken ervoor als dit tot de kerst zo blijft
Ik ben echt klaar met dit weer, vooral geen zin in maandag, bah bah.
Doe maar gewoon normaal weer, waarin je kunt functioneren, normaal kunt slapen, geen muggen of wespen hebt en dikke bedekkende kleding aan mag.
Ik vind het ook zo lekker om na een dag kantoor naar buiten te lopen en dan lekker die warmte in te lopen. Dat je na een dag werken nog lekker in de tuin kan zitten, vreesde al even dat ik daar dit jaar maar weinig van kon gaan genieten.
Eens! Vind het de afgelopen 3/4 weken juist soort van stabiel zomerweer met af en toe een uitschieter naar boven (ook leuk, even lekker naar strand of zwembad) of een enkele bui.
Maargoed, deze reactie hoort misschien niet in dit topic thuis.
Snap alleen ook echt niet hoe je kan klagen over 20-24 graden met een zonnetje en wat stapelwolken.
Omdat dit het klaag topic is?
Pas op dat je niet te positief bent in dit topic! Werd me laatst niet in dank afgenomen haha
Vandaar m’n disclaimer in mijn bericht, maar wordt blijkbaar niet gelezen
Wtf is dit voor herfst storm?? Ik logeer al een paar dagen bij een vriend en ik heb geen jas mee? Alleen een vest en trui want het is zomer???… afgelopen dagen vond ik heel chill maar dit, donker regen wind mag echt nog wel even op zicht laten wachten
Het regent hier en het is zowaar nog benauwder dan het eerst was
Alle wind heeft mijn snijbonen stellage omgewaaid
Nu maar weer rechtop gezet. Kut wind
Hier nog helemaal geen regen gehad
Hier regent het al de hele ochtend maar vind het wel even fijn! Lekker geluid van de regen, alles open en rotten op de bank ipv “ik moet naar buiten want het is lekker weer”.
Nouja geen klaag dus maar tot zover m’n bijdrage