Klaag hier over het weer #2

Ik heb het koud :cold_face: Ben nu blij dat het al weken 26 graden in mijn huis is

Jemig, dat vind ik echt wel hoog hoor. Ben de afgelopen weken al meerdere keren bij mensen binnen geweest en dat je dan echt zo’n walm van hitte zodra je binnenstapt voelt. Wel fijn dat jij het geen probleem vindt natuurlijk. Koelt het in de winter dan ook niet echt af in huis?

2 likes

Het wordt ineens benaaaaauwd :hot_face:

1 like

:sob::sob::sob: ik zou het zo graag een keer onder de 26 graden willen hebben

2 likes

O wacht het is 25.1

@Jumpsuit in de winter is het hier niet warm, maar ook niet mega koud ofzo. Denk gemiddeld 14 graden ofzo? Niet warm genoeg om geen verwarming aan te zetten helaas :sob: Ik kan er goed tegen inderdaad en heb nog geluk dat ik hier op het goede hoekje zit waar de zon na 14.00 uur wel weg is. Anderen in de flat hebben de he-le dag de zon erop.

@Friemel met de deuren en ramen open was het hier afgezakt naar 24.9, maar nu inmiddels weer 25.9. Gisteren zelfs boven de 27 graden :face_with_spiral_eyes:

1 like

Vanwege de vakantie werk ik 1 dag per week vast op kantoor. Nu is het al drie weken op die vaste dag de warmste dag van de week en had ik graag naar strand gewild. Mag het de andere dagen ook even zooo lekker zijn?

2 likes

Heerlijk zo, dat weer dat je doet denken dat de lente begint.
Jammer dat we al richting eind zomer gaan. Mag van mij nog wel ff een hittegolfje komen hoor waarbij je iedere dag lekker met graad of 30 kan gaan zwemmen.

6 likes

Vandaag weer wakker geworden met hoofdpijn :nauseated_face: Ik pas op het huis van m’n zus en het is hier gewoon niet kouder dan 25 in huis geweest, word elke ochtend zo viezig wakker. Ga voor vannacht maar de ventilator aanzetten en dan ruil ik de hoofdpijn maar in voor keelpijn. Gelukkig wel een tuin dus mag ook weer niet teveel zeiken

3 likes

Ik ben er en ik kan nu reviewen, geef het een 9/10 :sunny:🫵!!

6 likes

Waarom geen 10 (wat valt er te klagen)

One more time for the people in the back:

Keelpijn en snotneuzen krijg je door virussen en bacteriƫn, niet door ventilatoren en nat geregend worden!!! :speaking_head:

31 likes

Het is in huis 27 graden. Smelt weg

1 like

Daaaaaaankjewel

Ja dat je niet ziek wordt van een ventilator zelf snap ik ook wel, maar ik word wel elke keer wakker met keelpijn als ik met een ventilator slaap vanwege droge lucht gok ik

5 likes

Waarschijnlijk slaap je gewoon metje mond open, dus droogt je keel uit.
De lucht wordt niet droog van een ventilator

2 likes

Dat gaat om airco, niet om een ventilator. Een ventilator waait toch gewoon lucht die toch al in je huis was?

2 likes

Morgen 36 graden hier :sob:

1 like

Ik heb echt geen oog dicht gedaan. :hot_face:

Echt een tip voor iedereen die niet kan slapen met die warmte; ik heb sinds kort een plafondventilator en het is echt 10/10. Veel beter dan gewone ventilator en veel goedkoper dan een airco.

10 likes