Heb met ramen wagenwijd open geslapen en het was gewoon heel fris, heb een pyjama aangedaan. Hebben jullie dan enkel op een kier ofzo?
Vanavond gaat ook nog echt een warme vieze nacht worden zie ik! Waarbij het echt nauwelijks afkoelt. Gelukkig nog maar 2 dagen dit mega warme weer, vanaf woensdag weer wat koeler
De (mobiele)airco heeft hier vanaf 9.00 aan gestaan op de koudste stand. En alsnog is het 28 graden hier binnen.
Heb zo’n grafhekel aan deze hitte. Doe mij maar 23/25 graden en een zonnetje.
Het is 34 graden op de kamer van onze baby
Wow… bizar. Ik durf niet te kijken hoe warm het is op de kamer van onze peuter.
Beneden is het goed te doen, boven wel echt warm ondanks alles pot dicht.
Balen dat in de avond even lekker doorluchten er nu ook niet in zit met deze temperaturen.
Het is pas tegen 23en koeler buiten dan binnen, ik twijfel echt of ik de ramen al open moet zetten. Vind dit weer zo intens kut.
Binnen is het inmiddels 28 graden (woonkamer dan. Zolder is het volgens mij 6 miljoen graden en in de slaapkamer wil ik niet komen) en buiten geeft ie nog steeds 31 aan
Ik klaag niet meer over een babykamer van 26 graden
Aangezien ik sowieso wel ergens midden in de nacht wakker word van de warmte ga ik dan een rondje door het huis doen om de ramen open te zetten.
Ik lig nu buiten in de hangmat en het is nog steeds warmer buiten dan binnen, maar ja binnen hebben we geen hangmat. En het wordt ook weer eerder donker dus ik kan niet eens lezen.
Je kunt wel naar vallende sterren kijken!!
Ik heb net met koorts en mega rillingen/shaken onder een elektrisch deken en met dikke pyjama gelegen. Ijs en ijskoud had ik het.
Echt koekoek met dit weer, dus had HA post gebeld.
Samenvatting
Borstontsteking en nu antibiotica
Moest daar door de bloedhitte naartoe gaan, uiteindelijk 2 uur verder weer thuis. Alles voor die pilletjes maar niet bevordelijk voor de koorts, moest ook nog een mondkap op, zo benauwd. Hier thuis is het wel te doen.
Het is ZO warm in bed omg
ik loop nu naar het station en het is nergens ook maar een beetje koel😭
Ik kan buikgriep van harte aanbevelen, ondanks de bijna 30 graden binnen had ik het koud
Mijn bril besloeg net toen ik naar buiten ging omdat het gewoon zo benauwd en vochtig is.
Ik zit in een reeks nachtdiensten en probeer te slapen maar het is zo klammig en benauwd
Waarom moest je een mondkap op?
Beterschap verder!
Ik neem aan vanwege corona.
Ik ben verkouden en bij de ingang stond zon bordje bij koorts verkoudheid of coronaklachten.
Maar de arts vroeg zelf ook waarom dus denk dat niemand dat echt doet.
Dat is toch geen ding meet voor een mondkapje?