Klaag hier over het weer #2

Noooo dat is niet gezond hoor. Laat je de baby niet slapen toch?

2 likes

Ik heb alle gordijnen maar dicht getrokken in de woonkamer omdat de zon direct naar binnen schijnt maar gezellig is het niet :joy:

Ik ben aan het werk maar het is zó benauwd. Ik voel me er helemaal een beetje naar door :hot_face:

3 likes

Ik had juist gehoopt op nog een dagje zon maar nee, grijze bende weer.

Wat bedoel je?

1 like

Woon je aan de kust? Ik zie nu pas dat het niet overal al 30 graden is. Beetje landinwaarts gaan, dan heb je genoeg zon.

2 likes

Ik ben zo :japanese_ogre: chagrijnig. Het is zo fucking ranzig in huis maar ik zweet me kapot als ik alleen al m’n grote teen beweeg.

13 likes

Denk dat ze bedoelt dat het gevaarlijk kan zijn om je baby in zo’n warme kamer te laten slapen en dus vroeg ze zich af of je dat hebt gedaan

2 likes

Ja als dat nou eenmaal de temperatuur in huis is dan heb je niet echt een keus toch? Als een andere kamer koeler is kan je de baby daar leggen maar anders is het gewoon wat het is.

5 likes

Als iemand post: ik had koorts, ging naar huisartsenpost en deed een mondkapje op. En als een ander dan vraagt: waarom een mondkapje? Dan is het meest logische antwoord corona. Of een mondkapje dragen nuttig,verplicht of nodig is ga ik toch niet over?

Klopt toch wat @Nude zegt, daarom vroeg ik het ook aan degene die het mondkapje op had :wink:

@Junebug85 dit idd.

3 likes

Misschien komt het omdat ik nogal overprikkeld ben met de hitte (zowel binnen als buiten) en een zieke baby die niet wil slapen/alleen maar op ons wil, maar ik vind je bericht best oordelend en voel me nogal ter verantwoording geroepen. Dus nee, onze baby heeft niet in een kamer van 34 graden geslapen, hoop dat je gerustgesteld bent.

12 likes

Zo was het niet bedoeld. Nog 1 dag volhouden de hitte… en beterschap voor de baby.

3 likes

me:

https://www.instagram.com/p/BzHveaKA_n-/

haha verrdorie kun je ze niet meer embedden? laat maar weer :rofl:

2 likes

Ik zeg toch niet dat je daarover gaat? :joy: Ik vind het dus niet de meest logische verklaring, want we dragen al een hele lange tijd geen mondkapjes meer. Vandaar ook de vraag van @Freedom. Misschien dat er iets anders oprukt waar mondkapjes voor op moeten bij de huisarts, weet ik veel.

1 like

Krijgen jullie minder of meer honger met dit hete weer?

(Ik nog meer en ben al een hongerig persoon, lol, maar ik hoor altijd dat iedereen minder eet.)

• Meer honger tijdens hitte
  • Minder honger tijdens hitte

0 stemmers

1 like

Meer honger en geen zin in gezonde dingen. Broodjes hamburger, tosti Hawaï of bbq.

13 likes

Heb nog liever een week -10 dan een 1 dag deze benauwde hitte. Mijn weerapp heeft gevoelstemperatuur van 39 graden aan hier

11 likes

Haha ik zei dit gister nog. Ik hoor veel mensen “bijna geen honger met dit weer” zeggen, maar ik kan de hele dag eten :joy:

4 likes