Klaag hier over het weer #2

als ik dat aan zou doen met weer zoals vandaag zou er niets meer van me overblijven :melting_face:

1 like

Het zou volgens de voorspelling tegen de avond gaan regenen dus ik ging vanochtend ergens heen op de fiets. Nu ben ik voor het eerst in jƔren volledig natgeregend. Echt doorweekt tot aan mijn ondergoed en sokken :joy:
Heel zonde van mijn schoenen waar nu donkere vlekken in het lichte suede zitten :sob:

1 like

Echt jammer dat je merkt dat de zomer wel echt op z’n einde is, weer langer en sneller donker etc

Zou wel leuk zijn als dit zo blijft :crossed_fingers:t2:

16 likes

Ik ben hier helemaal niet klaar voor, de zomer is nog maar net begonnen voor mijn gevoel :sob: Vanochtend was het eigenlijk al te koud om zonder jas te fietsen en het waait superhard. Kan er echt treurig van worden als ik bedenk dat het alweer bijna september is. Ik hoop op een supermooie nazomer :crossed_fingers:

17 likes

Ja dit heb ik ook :weary: :weary: en normaal gesproken vind ik de herfst dan best oke, maar nu vind ik het klinken als een nachtmerrie

Heb gelukkig wel een hoop zomerse dingen kunnen doen maar normaal heb ik wel echt zo’n ā€œoneindige zomerā€ gevoel met lange avonden etc. dat er langere periodes zijn met zon/mooi weer en meer go with the flow. Dat je eigenlijk nagenoeg altijd buiten bent.

en nu was het echt zo ā€œoke de zon schijnt we gaan NU bootje varen/naar het terras/naar het strand want morgen gaat het weer regenenā€ naast een enorme anticipatie dat het beter zou worden omdat de lente ook zo regenachtig was

10 likes

Pls geef me nog een kans om een jurkje aan te trekken en te flaneren :sob:

3 likes

Ik heb er vertrouwen in!

3 likes

Hahaha er zijn hier genoeg mensen die vinden dat we genoeg ā€œzomerā€ hebben gehad hoor :woozy_face::woozy_face::woozy_face:

4 likes

Vreselijk :cry:

3 likes

Ja pfff. Ik heb normaal nooit last van een winterdip of moeite met dat het eerder op de dag alweer donker wordt (of juist later in de ochtend natuurlijk) maar afgelopen winter en voorjaar wel door die eindeloze regen en grauwe dagen. Gewoon te weinig buiten geweest en niet genoeg daglicht meegepakt.

Ik kan nu echt een lichamelijke reactie voelen als ik denk aan dat de herfst er aan komt, terwijl ik voorheen alleen maar blij was als de zomer voorbij was. Hopelijk blijft het deze ronde om de zon wat droger en kunnen we allemaal meer naar buiten :pray:

3 likes

dacht even dat dit over kaas ging :sweat_smile:

2 likes

Ik vind het vandaag ook veeeel te koud, maar de vooruitzichten voor volgende week stemmen me wel hoopvol! En dit is nog aan de kust ook

5 likes

Dit topic is wel echt het bewijs dat we oud zijn.
Vroeger klaagde alleen volwassenen over het weer.

2 likes

Kan gewoon mezelf van vorig jaar quoten :upside_down_face: ik hou van de zomer en gun iedereen een lekkere nazomer maar dit is zo kut, en wederom gaan de temperaturen weer omhoog zodra de lessen beginnen :sob:

1 like

Wat waait het weer kneiter hard vandaag.
Wil boodschappen doen met de fiets…

2 likes

Ik houd ook van de zomer maar zodra de zomervakantie voorbij is gun ik niemand doordeweeks meer lekker weer om deze reden :cry: ik zie voor volgende week ook weer 30 graden, wordt lekker zweten (en zweet ruiken)!!!11!!!

2 likes

De heenweg was leuk, want ik hoefde niet trappen.
Over de terugweg hebben we het maar niet over

1 like

Bij mijn was het gelukkig andersom.

2 likes

Halloooo heel augustus mooi weer en morgen een weeralarm. We hebben een bruiloft… buiten 🫠 en vanaf zondag weer stralend weer. Echt sneu

2 likes

Same :frowning:

1 like