Klaag hier over het weer #2

Ah dat is zo kut idd!

1 like

Wow zieke regenbui wow. Echt gek om te bedenken dat t volgende week dan weer 30 graden is :joy:

1 like

Kut ik moet in mn jurkje zo door de onweer naar huis fietsen denk ik, ziek donkere lucht :weary:

1 like

Ik zou de bui ff afwachten als het enigzins kan :sweat_smile:

1 like

Nou bui, dit gaat nog een paar uur duren ben ik bang haha

2 likes

Hier in het zuiden was het ff een kwartier heftig en nu weer opgeklaard!

Edit: oh nee het regent weer :joy:

Een lekkere nazomer is prima hoor, maar rot op met je 30 graden en hoge luchtvochtigheid

11 likes

Het was zo warm vannacht :sob::sob:

3 likes

Maar echt! Her koelde gewoon niet af

2 likes

Ja ik kwam al helemaal bezweet aan op m’n werk vanochtend, echt niet fijn

Mijn bril beslaat bij elke inspanning, is toch niet normaal :smiling_face_with_tear:

Dit klamme weer is niet te harden. Het voelt buiten gewoon aan alsof je door een natte scheet loopt

3 likes

Ik vind het niet erg als het nog even warm blijft, maar niet dit :cry: Ik ben zo misselijk, omdat het binnen bloedheet is. Heb al 2 keer onder een koude douche gestaan en zit nu te werken met m’n voeten in een bak water. Plus ik ben super duf, ik wil slapennn

4 likes

De grote buien gaan hier rakelings langs. Ik wil ook regen. Of in ieder geval verkoeling. Het is zo klam nu en ik word er mega gaar en duf van.

3 likes

Thuis hebben wij een warmtepomp met koeling door de vloer en een licht en ruim huis.
Ik zit hier nu met 2 kleine kinderen in een huisje op een camping waar het bij aankomst 40 graden is, met dode muggen tegen het plafond en vlekken in het bed. Vakantie?

Ff wennen… :sweat_smile:

4 likes

Ja het is echt vreselijk, en wordt ook niet minder de komende dagen. Het weekend nog 26/27 graden, en ook bewolkt en onweer enzo. Echt zo klaar mee.

3 likes

Ik ook, 80% luchtvochtigheid geeft hij hier aan. Niet te doen. Ik ben echt geïrriteerd gewoon? Krijg niets uit m’n handen of het zweet gutst inderdaad van je lijf.

2 likes

Het koelt in huis ook voor geen meter af :sob:
Ik dacht dat het na de hel van gister voorbij zou zijn, maar nee

1 like

Regen!!! :heart:

1 like

O gelukkig ik dacht dat ik als enige niks voor elkaar kreeg in huis :skull:

2 likes