Ik heb normaal gesproken geen trek met warm weer maar de afgelopen dagen eet ik non stopš
Het is nog steeds 32gr.
Jaaa hallo het zou vanavond regenen, nu staat er ineens even wat miezer en morgenochtend pas echt regen en onweer??
23 graden . Maar nu wel alles in de tuin opbergen vanwege aankomende regen/onweer.
Er staat bij mij helemaal geen regen? Zal allemaal wel weer meevallen vanavond
Hier ook niet, 29 graden en geen regen meer in zicht.
Same! Eerst niet, toen wel (ik blij) en nu weer niet. Ik ga altijd zitten wachten op de onweer en regen omdat ik toe ben aan verkoeling na deze hoge luchtvochtigheid, maar ik wacht vaak voor niets
Er trekt nu een regen-/onweersbui langs aan de andere kant van de grens, waardoor het hier wel lekker koel waait maar (nog) niet regent of onweert dus ik zit er buiten maar ff van te genieten. Denk dat het straks ook hier wel gaat regenen.
Maar on topic, mijn klacht: ik dacht ik doe ff een raam open nu het zo waait, kan mijn 35 graden woonkamer afkoelen. Waait mijn enorme strelitzia om
Niet normaal, het werd nog 35,5 (groningen). En in de kamer van ons kind is het nu 29 graden. Denk dat ik zo als ie slaapt, maar de deuren openzet en het hopelijk iets afkoelt. En dan maar hopen dat hij niet weer te grazen wordt genomen door muggen en een opgezwollen hoofd krijgt

Mijn vriendin en ik moesten lachen om de overgang van onweer en regen naar een vredige zonsondergang terug naar onweer en regen. Ik hoop het enorm en zie het wolkendek ook wel snel dichttrekken. Het LIJKT alsof ik t een beetje hoor rommelen maar mān waaiers staan hier te loeien dus kan ook bedrog zijn⦠ik hoop enorm dat t los gaat maar ja, dat zal wel niet gebeuren.
Oh yes hier nu toch ook ineens code geel. Beter komt er onweer en verkoeling want het is 31 graden boven.
Zij zei precies hetzelfde in de app
Jezus mina, nog nooit zoān dikke hagelstenen gezien, even na 6 uur hier in Zuid-Limburg⦠Hele autodak onder de deukenā¦
Wow! Ik wou hier klagen dat het onweer (en het afkoelen) precies langs ons heen trekt maar als dit uit dat onweer komt neem ik het terug, we slapen in een tent hierā¦
Is het bij jou nu ook flink koeler? Of nu weer benauwd etc?
Zo, ik dacht dat het precies langs ons zou gaan maar het komt ineens met bakken uit de lucht. Mooie lichtshow wel uit het raam.
Ik ben bang voor onweer. Hopelijk waait het snel over :ā)
Nou ondanks mān screenshot van hierboven waar het om 20:00 zou beginnen. Hier nu ook, maar ik heb liever de schichten. Het is nu gewoon een grijze walm die steeds een beetje oplicht. En de knallen blijven ook uit. Ik heb binnen ook nog niet het idee dat het afkoelt. Eerder enorm drukkend.