Nee hoor, ik ben nu al dagen misselijk door die warmte. Krijg daardoor ook niks voor elkaar
het is echt benauwd, ik kwam terug van mijn pauzewandeling en het zweet liep echt overal.
Oh nu voel ik me schuldig
ik dacht dat het droog bleef hier maar het gaat inderdaad heel hard regenen. Ik heb net eten besteld, arme bezorger.
Geef maar een flinke fooi om je schuld af te lossen
Week nummer 43843842489293 dat het niet koeler wordt dan (inmiddels) 26 graden in huis. Ben hier wel een beetje klaar mee, maarja als ik dan zie dat het volgende week 18 graden wordt heb ik eigenlijk liever dit. Janken
Ik voel me ook een beetje verraden door de voorspellingen. Ik had goede hoop dat het na gisteren en eergisteren vandaag wel aangenaam zou worden, omdat het ongeveer maar 23 graden zou zijn. Ik had even die smerige luchtvochtigheid over het hoofd gezien ![]()
Ik ben nu al zo lang misselijk door de warmte, dat ik bang begon te worden dat ik zwanger was. Test gekocht en die kwam godzijdank negatief uit. Maar man, ik ben deze constante warmte in m’n huis nu echt meer dan zat.
Ik word een beetje verdrietig bij het vooruitzicht dat we het regenseizoen weer ingaan. Fingers crossed dat we niet weer van oktober t/m mei regen hebben dit jaar ![]()
Ik word wel meer dan een beetje verdrietig na een dag als vandaag. Het heeft hier bijna de hele dag geregend en een flinke bui ook toen ik buiten moest zijn.
Ik denk dat ik het herfsttopic moet gaan muten want ik word er chaggie van haha. Het hoeft toch niet in september al zoveel te regenen, pleeease ![]()
Nou mensen, nog geen zorgen voor de morgen. De komende dagen wordt het weer heerlijk bloedje heet.
Waarom wordt dit al-tijd weer gezegd ![]()
Alsof die ene tyfusbenauwde dag zaligmakend is om de komende maanden op te teren ofzo
Nou bedankt voor nog 1 zonnige dag
Vier dagen, mensen. En geniet er maar van, daarna 6 maanden regen. Minstens.
Je weet het wel te verkopen
Whaha mn ouders moeten het ook bijna elk jaar weer vertellen dat ze in begin september getrouwd zijn in Nederland omdat het dan het minste kans is/was op slecht weer. Maar september kan nog best vaak behoorlijk warm en droog zijn.
Ik zie vooral heel erg tegenop de herfst, voornamelijk dat het voor 7.30 donker is, en als je thuiskomt is het ook donker whaaa. De dagen lijken daardoor ook zoveel korter.
![]()
je gunt ons het echt niet hè!!
Ik gun iedereen die alleen maar +30 graden wil al het zweet dat chronisch in mijn bilnaad loopt bij deze temperaturen. Liters.
![]()
En wij gunnen jou dan al die liters en liters regen aankomend jaar
op de fiets het liefst