Ik vind het eigenlijk best kut dat het gaat regenen en onweren, want dat betekent dat alle ramen dicht moeten en het is al zo heet hier binnen
Hier vooral nonstop bliksem en een verkoelend windje dat op komt zetten, eigenlijk wel lekker zo met het raam open in bed. Buienradar voorspelt straks nog wel een flinke bui, hoop dat dat ook echt zo is en het niet een of ander miezerig buitje blijkt te zijn
Het gaat hier flink tekeer dus dacht, zet het raam wagenwijd open. Regent het naar binnen
De ramen waaiden hier keihard dicht (en het regende helemaal naar binnen, oeps) dus heb alles maar dicht gedaan. Vind onweer wel heel gezellig dus vind het jammer dat ik nu moet gaan slapen haha
Same. Ik doe m’n oordoppen in en ga slapen! Succes
Wowww het gaat hier echt tekeer!! Non stop bliksem, keiharde hagel en regen
Nou een beetje gerommel en dat was het, het blijft ook maar benauwd overal, echt jammer
Oef op een tent wil je dit ook niet hebben.
Vooral benauwd, het is nu wel afgekoeld buiten maar vind het niet lekker voelen, zit veels te veel vocht in de lucht.
Kan iemand ff wat doorsturen naar Amsterdam pls???
Holy fuck zoveel onweer en flitsen. Houd ook niet van onweer (tenzij het ver weg is) dus kan er niet van slapen
Ja hoor als ze me de weg komen vragen stuur ik ze door
Merci!!
Ik durf de deuren niet wagenwijd open omdat er vannacht blijkbaar weer onweer komt, maar het is nu zooo warm
Gatver en jammer regen en onweer
Ik wil regen! Gisteren maar liefst 10 druppels gehad en vandaag ook niks? Het zou NU moet regenen maar de bui is alweer weg en de zon komt door
Whyyyy!
Hier nu net regen en onweer gehad
Had mij er ook op verheugd. Voor deze provincie was er code oranje en we hebben 1 druppel gevoeld. Het is ook zo drukkend warm nu al.
Echt he! Ging net sporten en leek wel alsof ik uit de douche kwam Zo klam!’
Nou wij hebben hier vanmiddag even 3 druppels gehad en gisteravond ook en dat was het?? Mijn huis koelt ook niet echt af terwijl het buiten echt wel frisser is