In de zon is het stikheet maar als de zon weg is is het best fris om in een hemdje en korte broek te lopen, ben al een uur aan het uitstellen om naar buiten te gaan omdat ik niet weet wat ik aan moet
Ik zweet zo erg. Bleh wat is het benauwd en plakkerig. Thuis gelijk onder de douche
het komt vannacht weer nauwelijks onder de 20 graden
Ik was echt blij dat het maar 2 dagen zo warm zou zijn, realiteit is dat het nog steeds 27 graden in mân appartement is, wat een plakkerig kutweer zeg
Wtf moet ik aan vanavond??
Echt geen idee
Ik neem 2 outfits mee just to be sure
Het is nog steeds 29 graden in huis, echt niet te doen. Volgens mij kan ik net zo goed de ramen dicht laten want het schiet echt niet op
Ja dat vraag ik me ook af. Gister was het hier geloof ik ook niet warmer dan 23 graden buiten. Echt zo vervelend want ik slaap er zo slecht en kort door, duurt altijd daaaaagen tot de warmte hier eindelijk weg is
Maar zet je dan echt alles open? Niet op kiep, maar alle ramen wagenwijd open en alle deuren die je hebt ook. Eventueel nog een ventilator ergens neerzetten. Wel vervelend als het echt zo blijft hangen!
Nachtdienst gehad en niet kunnen slapen vanwege de warmte en moet er nog 3.
Ondanks dat alles tegen elkaar open staat blijft de warmte hier langdurig hangen. Om te janken
Ja hier ook niks aan een geĂŻsoleerd nieuwbouw huis, kan hele nacht alles open zetten maar het is echt zinloos
Waardeloos
Ja alles! Stom hĂš? Hopelijk is het na vandaag wel iets afgekoeld
Het is hier zo fucking humid werkelijk al mijn kieren kleven, mân knieholtes maken ook een soort zuig geluid als ik mân benen strek. Geen zuchtje wind ook.
EDIT: en dan zie ik ook nog eens dit als ik naar de buienradar ga.
De BBQradarâŠja waarom ook niet? Lekker met zân allen onder het grijze klamme Neerlandse dak beesten braden.
De BBQ-radar? Haha wat bedenken ze toch allemaal
Wat hebben we hier nou weer aan, elke keer warm maar geen zon te bekennen, zo jammer
Is voor morgen trouwens, denk dat die paar uurtjes zon van net het voorlopig weer even waren als ik het zo zie.
Ja kom gewoon op met die 25-30 graden en strakblauwe lucht. Voelt nu steeds een beetje als net niet ofzo, maar ja, Nederland. đ«
Wat overdreven zeg, tot 12 wordt gewoon zon voorspeld en vanaf 3 uur ook weer, om 7 uur zelfs strak blauw. Allicht valt het tussen 12 en 3 ook best mee, zĂł nauwkeurig is dat ook weer niet.
Dat kleine zonnetje is bij mij iig 9 van de 10 keer bewolkt.
Haha lol het is net een week zomer