Klaag hier over het weer #2

Volgende week woensdag 15 graden en liters regen, ik ben er mentaal niet klaar voor :sob:

1 like

Het slaat wel echt ineens helemaal om inderdaad

Hoezo kan het ook niet gewoon 18/20 graden zijn? Direct regen ook.

2 likes

Ik ga 2 weken op vakantie en het gaat 2 weken alleen maar regenen en regenen :cry: :cry: :cry: Volgens mij zelfs meer dan hier in Nederland (maar het is dan wel wat warmer).

Jaa gewoon 22 en zon is perfect voor mij. En dan savonds 1 bui rond 23u als ik ga slapen aub.
Alvast bedankt 🫔

5 likes

We zijn bezig met de buitenkozijnen te schilderen, kijkend naar de weersvoorspellingen,de steigerhuur en de droogtijden van de verf voelt als dit:

7 likes

Ik jullie ook <3 want koud weer staat ook echt meteen gelijk aan regen.

Ik hoop ook dat we niet opnieuw een regenbui van 9 maanden krijgen, maar koude temperaturen met een zonnetje kijk ik enorm naar uit.

5 likes

Waar ga je heen? Ik ook twee weken en het ziet bij ons ook wisselvallig uit, maar wel goede temperaturen. Hoop dat het meevalt met de buien…

Ben in Turkije, 35 graden dus alleen luchtige kleding mee. 1 dun vestje voor in het vliegtuig. Toen ik vertrok dinsdag j.l. stond er voor een week later, bij thuiskomst, 21 graden. Dus verder niets meegenomen want niet nodig.
Nu kom ik thuis net regen en kou, van de Schiphol bus nog naar de auto lopen :sob:

Luxeprobleem, weet ik, maar toch :sob:

1 like

Het is hier 28gr?

22 likes

Oktober t/m juni was het zelfs :sob: pas in juli hadden we echt zomer…
Opzich vind ik het wel lekker dat het niet meer zo arm is volgende week en heerlijk dat de lampjes en kaarsjes weer aankunnen ā€˜s avonds :smiling_face_with_three_hearts:
Maar die regen mag weg blijven. Of in ieder geval dan ā€˜s nachts vallen…

1 like

Volgens mij heeft ze het over aanstaande dinsdag, maar beetje anders geformuleerd

5 likes

Het is gewoon wƩƩr 28 graden in huis… Had net alles weer koel gekregen. :weary:

1 like

Ik ben mijn boob sweat zooooo beu. Hoezo is het nu opeens weer 28 graden

3 likes

Was lekker duidelijk zie ik, not… Kom as dinsdag thuis. Er stond 17 graden en regen. Wellicht is dat inmiddels alweer bijgesteld hoor.

1 like

18 graden overleef je die 5 minuten wel hoor zonder winterjas…

13 likes

Oh echt wel, maar hou gewoon zo van zomers weer :sweat_smile:

1 like

Begin maar met genieten van je vakantie dan. Dat weer in Nederland zie je volgende week wel.

11 likes

Omg dit is de eerste keer dat ik echt merk dat het sneller donker wordt. Ik zit als het kan best vaak nog lang buiten. Het lijkt ook zo snel te gaan ineens? Ohhh wat kut. Krijg er zelfs een naar gevoel van.

9 likes

Ik ben nog maar net uit m’n winterdip :sob:

4 likes