Het is van dat vieze vieze plak weer vanavond.
Bah, kan weer douchen
Kan die luchtvochtigheid even bijgesteld worden naar beneden aub?
Ik ben het zó zat dat mijn huis max 1 graad afkoelt ās nachts, maar met de minste zonnestraal gelijk weer 2 graden opwarmt binnen een uur. Nu weer 26,5 graden in huis omdat de zon er op staat.
Ik wil gewoon even een dagje niet zweten
Echt he. Zelfs mijn vloer is warm.
Ik krijg het gewoon niet afgekoeld binnenshuis
Ben er echt helemaal klaar mee
Heerlijk nat geregend weer op weg naar werk door mn regenpak heen, ik dacht ik doe mn teva sandalen aan die kunnen nat worden en loop ik niet de hele dag met zeiknatte sneakers
Heel de week lekker weer, wil ik mān verjaardag buiten vieren vandaag regent het de hele dag
Ik heb zoān hekel aan dit benauwde vochtige weer. Zweet me helemaal kapot.
Pffffff wilde met vriendinnen vnv in de tuin dineren
pff echt niet te doen hoe benauwd het is, wandelingetje heen en weer naar de supermarkt en ik zweet me helemaal kapot. medelijden met alle mensen die ik zag met lange broeken, truien, jassen. het is zooo warm
Haha jaaaaa wtf! Ik zag ook allemaal mensen met fleecejacks enzo. Hoe dan?!
als ik dat aan zou doen met weer zoals vandaag zou er niets meer van me overblijven
Het zou volgens de voorspelling tegen de avond gaan regenen dus ik ging vanochtend ergens heen op de fiets. Nu ben ik voor het eerst in jƔren volledig natgeregend. Echt doorweekt tot aan mijn ondergoed en sokken
Heel zonde van mijn schoenen waar nu donkere vlekken in het lichte suede zitten
Echt jammer dat je merkt dat de zomer wel echt op zān einde is, weer langer en sneller donker etc
Zou wel leuk zijn als dit zo blijft
Ik ben hier helemaal niet klaar voor, de zomer is nog maar net begonnen voor mijn gevoel Vanochtend was het eigenlijk al te koud om zonder jas te fietsen en het waait superhard. Kan er echt treurig van worden als ik bedenk dat het alweer bijna september is. Ik hoop op een supermooie nazomer
Ja dit heb ik ook
en normaal gesproken vind ik de herfst dan best oke, maar nu vind ik het klinken als een nachtmerrie
Heb gelukkig wel een hoop zomerse dingen kunnen doen maar normaal heb ik wel echt zoān āoneindige zomerā gevoel met lange avonden etc. dat er langere periodes zijn met zon/mooi weer en meer go with the flow. Dat je eigenlijk nagenoeg altijd buiten bent.
en nu was het echt zo āoke de zon schijnt we gaan NU bootje varen/naar het terras/naar het strand want morgen gaat het weer regenenā naast een enorme anticipatie dat het beter zou worden omdat de lente ook zo regenachtig was
Pls geef me nog een kans om een jurkje aan te trekken en te flaneren
Ik heb er vertrouwen in!
Hahaha er zijn hier genoeg mensen die vinden dat we genoeg āzomerā hebben gehad hoor
nou ik ben een gepassioneerd 30+ hater maar zelfs ik glij in een winterdepressie als die herfst nu al om
de hoek komt