Klaag hier over het weer #2

Vreselijk :cry:

3 likes

Ja pfff. Ik heb normaal nooit last van een winterdip of moeite met dat het eerder op de dag alweer donker wordt (of juist later in de ochtend natuurlijk) maar afgelopen winter en voorjaar wel door die eindeloze regen en grauwe dagen. Gewoon te weinig buiten geweest en niet genoeg daglicht meegepakt.

Ik kan nu echt een lichamelijke reactie voelen als ik denk aan dat de herfst er aan komt, terwijl ik voorheen alleen maar blij was als de zomer voorbij was. Hopelijk blijft het deze ronde om de zon wat droger en kunnen we allemaal meer naar buiten :pray:

3 likes

dacht even dat dit over kaas ging :sweat_smile:

2 likes

Ik vind het vandaag ook veeeel te koud, maar de vooruitzichten voor volgende week stemmen me wel hoopvol! En dit is nog aan de kust ook

5 likes

Dit topic is wel echt het bewijs dat we oud zijn.
Vroeger klaagde alleen volwassenen over het weer.

2 likes

Kan gewoon mezelf van vorig jaar quoten :upside_down_face: ik hou van de zomer en gun iedereen een lekkere nazomer maar dit is zo kut, en wederom gaan de temperaturen weer omhoog zodra de lessen beginnen :sob:

1 like

Wat waait het weer kneiter hard vandaag.
Wil boodschappen doen met de fiets…

2 likes

Ik houd ook van de zomer maar zodra de zomervakantie voorbij is gun ik niemand doordeweeks meer lekker weer om deze reden :cry: ik zie voor volgende week ook weer 30 graden, wordt lekker zweten (en zweet ruiken)!!!11!!!

2 likes

De heenweg was leuk, want ik hoefde niet trappen.
Over de terugweg hebben we het maar niet over

1 like

Bij mijn was het gelukkig andersom.

2 likes

Halloooo heel augustus mooi weer en morgen een weeralarm. We hebben een bruiloft… buiten 🫠 en vanaf zondag weer stralend weer. Echt sneu

2 likes

Same :frowning:

1 like

Ah dat is zo kut idd!

1 like

Wow zieke regenbui wow. Echt gek om te bedenken dat t volgende week dan weer 30 graden is :joy:

1 like

Kut ik moet in mn jurkje zo door de onweer naar huis fietsen denk ik, ziek donkere lucht :weary:

1 like

Ik zou de bui ff afwachten als het enigzins kan :sweat_smile:

1 like

Nou bui, dit gaat nog een paar uur duren ben ik bang haha

2 likes

Hier in het zuiden was het ff een kwartier heftig en nu weer opgeklaard!

Edit: oh nee het regent weer :joy:

Een lekkere nazomer is prima hoor, maar rot op met je 30 graden en hoge luchtvochtigheid

11 likes

Het was zo warm vannacht :sob::sob:

3 likes