Vreselijk
Ja pfff. Ik heb normaal nooit last van een winterdip of moeite met dat het eerder op de dag alweer donker wordt (of juist later in de ochtend natuurlijk) maar afgelopen winter en voorjaar wel door die eindeloze regen en grauwe dagen. Gewoon te weinig buiten geweest en niet genoeg daglicht meegepakt.
Ik kan nu echt een lichamelijke reactie voelen als ik denk aan dat de herfst er aan komt, terwijl ik voorheen alleen maar blij was als de zomer voorbij was. Hopelijk blijft het deze ronde om de zon wat droger en kunnen we allemaal meer naar buiten
dacht even dat dit over kaas ging
Ik vind het vandaag ook veeeel te koud, maar de vooruitzichten voor volgende week stemmen me wel hoopvol! En dit is nog aan de kust ook
Dit topic is wel echt het bewijs dat we oud zijn.
Vroeger klaagde alleen volwassenen over het weer.
Kan gewoon mezelf van vorig jaar quoten ik hou van de zomer en gun iedereen een lekkere nazomer maar dit is zo kut, en wederom gaan de temperaturen weer omhoog zodra de lessen beginnen
Wat waait het weer kneiter hard vandaag.
Wil boodschappen doen met de fiets…
Ik houd ook van de zomer maar zodra de zomervakantie voorbij is gun ik niemand doordeweeks meer lekker weer om deze reden ik zie voor volgende week ook weer 30 graden, wordt lekker zweten (en zweet ruiken)!!!11!!!
De heenweg was leuk, want ik hoefde niet trappen.
Over de terugweg hebben we het maar niet over
Bij mijn was het gelukkig andersom.
Halloooo heel augustus mooi weer en morgen een weeralarm. We hebben een bruiloft… buiten 🫠 en vanaf zondag weer stralend weer. Echt sneu
Same
Ah dat is zo kut idd!
Wow zieke regenbui wow. Echt gek om te bedenken dat t volgende week dan weer 30 graden is
Kut ik moet in mn jurkje zo door de onweer naar huis fietsen denk ik, ziek donkere lucht
Ik zou de bui ff afwachten als het enigzins kan
Nou bui, dit gaat nog een paar uur duren ben ik bang haha
Hier in het zuiden was het ff een kwartier heftig en nu weer opgeklaard!
Edit: oh nee het regent weer
Een lekkere nazomer is prima hoor, maar rot op met je 30 graden en hoge luchtvochtigheid
Het was zo warm vannacht