Gisteren naar huis gevlogen vanuit Turkije, zo, dat is even een verschil met hier ![]()
Heb het gevoel nu al een herfstdip te hebben. Het idee dat alle bomen straks weer kaal zijn, het super vroeg donker is en het dagenlang alleen maar (WEER) regent is echt…. triest. Heb het gevoel als we hooguit het 4 weken zomer is geweest met het trieste voorjaar en de regenachtige maand juli ![]()
Het hagelt hier🥲 hopelijk dit weekend weer wat droog!
SAME weet niet hoe ik het moet overleven tot volgend jaar … maart ofzo ![]()
![]()
![]()
Ik ben in Tokyo, het is hier 36 graden en ik ga dood van de hitte, maar als ik jullie verhalen lees denk ik alles beter dan die kutherfst in NL ![]()
Ik zit met kut weer in Scandinavië (lees: hele dag regen en wind) en dan waardeer je ineens het weer in Nederland.
Het regent hier in Toscane ook ineens na twee dagen 30 graden en zonnetje ![]()
Ik heb de temperatuur in de auto voor het eerst weer van blauw naar rood gedraaid ![]()
Het was gisteren 20gr, vandaag 7gr en morgen 3gr. En hele dag regen.
En vind dit normaal prima maar dit is eff een overgang en het is op vakantie en pff
Gadver het is zo koud ‘s nachts opeens, moet m’n deken weer uit de kast halen. En het slaat op m’n keel.
Dat is inderdaad wel echt leed, ik vind het ook opeens weer zo moeilijk om in de ochtend uit bed te gaan vanwege dit weer!
Ik had het omgekeerde, thuis (in Scandinavië) mooi zonnig herfstweer maar ik was een paar dagen in Nederland waar het uiteraard code geel was. Waaide zowat mijn regenjas uit, hagelbui meegepakt, lekker hoor dat Nederlandse weer ![]()
Dus we zitten hierin
Het regent hier al 48uur non-stop en word nog minstens 48 uur regen en 3gr voorspeld (en sneeuw boven 1200m), buh in NL is het beter weer
Ik sinds vandaag ook😅
Holy shit van warmste zomer ooit gemeten in Europa naar pakken sneeuw van twee meter dik in september. Bizar zeg.
Ik heb het zoooo koud? En ik heb het bijna nooit koud
Heb zelfs blauwe nagels wtf ![]()
Eerste verkoudheid al te pakken. Zo geen zin in ![]()
Oh niet? Dacht toch echt dat deze verkoudheid kwam door het fietsen door de regen.
Nee, dat snap ik ook wel. Maar virussen komen wel meer voor bij dit seizoen toch. Kouder weer, meer mensen op elkaar, minder ventileren, meer virussen
Ik heb er gewoon geen woorden voor vandaag ![]()
Die worden ook alleen maar nat en dan zit je met een doorweekte lap op je hoofd