Maar echt! Her koelde gewoon niet af
Ja ik kwam al helemaal bezweet aan op m’n werk vanochtend, echt niet fijn
Mijn bril beslaat bij elke inspanning, is toch niet normaal
Dit klamme weer is niet te harden. Het voelt buiten gewoon aan alsof je door een natte scheet loopt
Ik vind het niet erg als het nog even warm blijft, maar niet dit Ik ben zo misselijk, omdat het binnen bloedheet is. Heb al 2 keer onder een koude douche gestaan en zit nu te werken met m’n voeten in een bak water. Plus ik ben super duf, ik wil slapennn
De grote buien gaan hier rakelings langs. Ik wil ook regen. Of in ieder geval verkoeling. Het is zo klam nu en ik word er mega gaar en duf van.
Thuis hebben wij een warmtepomp met koeling door de vloer en een licht en ruim huis.
Ik zit hier nu met 2 kleine kinderen in een huisje op een camping waar het bij aankomst 40 graden is, met dode muggen tegen het plafond en vlekken in het bed. Vakantie?
Ff wennen…
Ja het is echt vreselijk, en wordt ook niet minder de komende dagen. Het weekend nog 26/27 graden, en ook bewolkt en onweer enzo. Echt zo klaar mee.
Ik ook, 80% luchtvochtigheid geeft hij hier aan. Niet te doen. Ik ben echt geïrriteerd gewoon? Krijg niets uit m’n handen of het zweet gutst inderdaad van je lijf.
Het koelt in huis ook voor geen meter af
Ik dacht dat het na de hel van gister voorbij zou zijn, maar nee
Regen!!!
O gelukkig ik dacht dat ik als enige niks voor elkaar kreeg in huis
Nee hoor, ik ben nu al dagen misselijk door die warmte. Krijg daardoor ook niks voor elkaar
het is echt benauwd, ik kwam terug van mijn pauzewandeling en het zweet liep echt overal.
Oh nu voel ik me schuldig ik dacht dat het droog bleef hier maar het gaat inderdaad heel hard regenen. Ik heb net eten besteld, arme bezorger.
Geef maar een flinke fooi om je schuld af te lossen
Week nummer 43843842489293 dat het niet koeler wordt dan (inmiddels) 26 graden in huis. Ben hier wel een beetje klaar mee, maarja als ik dan zie dat het volgende week 18 graden wordt heb ik eigenlijk liever dit. Janken
Ik voel me ook een beetje verraden door de voorspellingen. Ik had goede hoop dat het na gisteren en eergisteren vandaag wel aangenaam zou worden, omdat het ongeveer maar 23 graden zou zijn. Ik had even die smerige luchtvochtigheid over het hoofd gezien
Ik ben nu al zo lang misselijk door de warmte, dat ik bang begon te worden dat ik zwanger was. Test gekocht en die kwam godzijdank negatief uit. Maar man, ik ben deze constante warmte in m’n huis nu echt meer dan zat.