Klaag hier over het weer #2

Ik word een beetje verdrietig bij het vooruitzicht dat we het regenseizoen weer ingaan. Fingers crossed dat we niet weer van oktober t/m mei regen hebben dit jaar :crossed_fingers:t3:

12 likes

Ik word wel meer dan een beetje verdrietig na een dag als vandaag. Het heeft hier bijna de hele dag geregend en een flinke bui ook toen ik buiten moest zijn.

1 like

Ik denk dat ik het herfsttopic moet gaan muten want ik word er chaggie van haha. Het hoeft toch niet in september al zoveel te regenen, pleeease :disappointed:

5 likes

Nou mensen, nog geen zorgen voor de morgen. De komende dagen wordt het weer heerlijk bloedje heet.

5 likes

Waarom wordt dit al-tijd weer gezegd :sweat_smile:
Alsof die ene tyfusbenauwde dag zaligmakend is om de komende maanden op te teren ofzo

17 likes

Nou bedankt voor nog 1 zonnige dag

7 likes

Vier dagen, mensen. En geniet er maar van, daarna 6 maanden regen. Minstens.

7 likes

Je weet het wel te verkopen

3 likes

Whaha mn ouders moeten het ook bijna elk jaar weer vertellen dat ze in begin september getrouwd zijn in Nederland omdat het dan het minste kans is/was op slecht weer. Maar september kan nog best vaak behoorlijk warm en droog zijn.
Ik zie vooral heel erg tegenop de herfst, voornamelijk dat het voor 7.30 donker is, en als je thuiskomt is het ook donker whaaa. De dagen lijken daardoor ook zoveel korter.

4 likes

:yawning_face::yawning_face: je gunt ons het echt niet hè!!

2 likes

Ik gun iedereen die alleen maar +30 graden wil al het zweet dat chronisch in mijn bilnaad loopt bij deze temperaturen. Liters.

10 likes

:pray::pray: En wij gunnen jou dan al die liters en liters regen aankomend jaar :pray: op de fiets het liefst

16 likes

Volgende week woensdag 15 graden en liters regen, ik ben er mentaal niet klaar voor :sob:

1 like

Het slaat wel echt ineens helemaal om inderdaad

Hoezo kan het ook niet gewoon 18/20 graden zijn? Direct regen ook.

2 likes

Ik ga 2 weken op vakantie en het gaat 2 weken alleen maar regenen en regenen :cry: :cry: :cry: Volgens mij zelfs meer dan hier in Nederland (maar het is dan wel wat warmer).

Jaa gewoon 22 en zon is perfect voor mij. En dan savonds 1 bui rond 23u als ik ga slapen aub.
Alvast bedankt 🫡

5 likes

We zijn bezig met de buitenkozijnen te schilderen, kijkend naar de weersvoorspellingen,de steigerhuur en de droogtijden van de verf voelt als dit:

7 likes

Ik jullie ook <3 want koud weer staat ook echt meteen gelijk aan regen.

Ik hoop ook dat we niet opnieuw een regenbui van 9 maanden krijgen, maar koude temperaturen met een zonnetje kijk ik enorm naar uit.

5 likes

Waar ga je heen? Ik ook twee weken en het ziet bij ons ook wisselvallig uit, maar wel goede temperaturen. Hoop dat het meevalt met de buien…