Klaag hier over het weer #2

Ben in Turkije, 35 graden dus alleen luchtige kleding mee. 1 dun vestje voor in het vliegtuig. Toen ik vertrok dinsdag j.l. stond er voor een week later, bij thuiskomst, 21 graden. Dus verder niets meegenomen want niet nodig.
Nu kom ik thuis net regen en kou, van de Schiphol bus nog naar de auto lopen :sob:

Luxeprobleem, weet ik, maar toch :sob:

1 like

Het is hier 28gr?

22 likes

Oktober t/m juni was het zelfs :sob: pas in juli hadden we echt zomer…
Opzich vind ik het wel lekker dat het niet meer zo arm is volgende week en heerlijk dat de lampjes en kaarsjes weer aankunnen ā€˜s avonds :smiling_face_with_three_hearts:
Maar die regen mag weg blijven. Of in ieder geval dan ā€˜s nachts vallen…

1 like

Volgens mij heeft ze het over aanstaande dinsdag, maar beetje anders geformuleerd

5 likes

Het is gewoon wƩƩr 28 graden in huis… Had net alles weer koel gekregen. :weary:

1 like

Ik ben mijn boob sweat zooooo beu. Hoezo is het nu opeens weer 28 graden

3 likes

Was lekker duidelijk zie ik, not… Kom as dinsdag thuis. Er stond 17 graden en regen. Wellicht is dat inmiddels alweer bijgesteld hoor.

1 like

18 graden overleef je die 5 minuten wel hoor zonder winterjas…

13 likes

Oh echt wel, maar hou gewoon zo van zomers weer :sweat_smile:

1 like

Begin maar met genieten van je vakantie dan. Dat weer in Nederland zie je volgende week wel.

11 likes

Omg dit is de eerste keer dat ik echt merk dat het sneller donker wordt. Ik zit als het kan best vaak nog lang buiten. Het lijkt ook zo snel te gaan ineens? Ohhh wat kut. Krijg er zelfs een naar gevoel van.

9 likes

Ik ben nog maar net uit m’n winterdip :sob:

4 likes

Het hoekje van SloveniĆ«, KroatiĆ« en ItaliĆ« (en een beetje Duitsland en Oostenrijk). Er staat voor iedere dag echt iets van 10mm, dus echt meevallen zal het niet helaas…

2 likes

Ahh echt heel erg balen zeg :slightly_frowning_face:
Ik ga richting de westkust van Italiƫ. Zie nu 1 dag 45mm :hushed: maar de rest om en om droog en dan tussen de 0,3mm-2mm

Ik ga over 1,5 week naar rome en zie ook alleen maar 28 graden met regen. Vet kut :joy:

Ik ga volgende week van ma t/m vrij naar een vakantiepark met peuter van 3 waar veel buiten te doen is :sob: gelukkig is het zo dat ik het voornamelijk het een probleem vindt en dat peuter de regen wel prima vind haha. Maar had nog gehoopt om ā€˜s avonds als hij slaapt lekker buiten te kunnen zitten met een boekje en wijntje :pray:t3:

Ik ga zondag op vakantie naar Duitsland en precies dan slaat het weer om en het lijkt er op dat we bijna elke dag (best significant) regen krijgen. Nu vind ik dat zelf wel echt jammer maar niet zo’n ramp, wandelen kan ook in de regen. Maar m’n partner leeft voor de zon dus waarschijnlijk is hij heel de vakantie chagrijnig :sob:

(Twijfelde over dit topic of relatieleed)

1 like

Ik word zo ontiegelijk chagrijnig van dit plaktyfus weer

7 likes

Als ik het zo lees krijgt heel Europa slecht weer komende week.
Ga dit weekend naar Frankrijk en inderdaad, slecht weer.
Gelukkig zitten we bergachtig en bij de bossen, dus ga er maar een knusse herfstvakantie van maken dan :woman_shrugging:t4:

Haha same. Ben blij dat het huisje met bubbelbad buiten al uitverkocht was, die lijkt me voor komende week niet echt nodig… :+1:

1 like