Het gaat me hier te keer met onweer.
Er was echt 1 keiharde klap. Die kan niet anders dan ingeslagen zijn. Helaas hoor ik nu ook de brandweer.
Hier ook onweer.
Wilde eigenlijk nog oliebollen op de kermis halen maar hebben dit maar even niet gedaan
Oooh dit was bij ons traditie vroeger. Vrijdags een rondje kermis en dan met oliebollen naar huis
In H. Uiteraard
Toen ik ouder werd en naar de tenten ging zuipen werden het loempia’s. De lekkerste van heel Nederland.
Maar goed… niet weer gerelateerd hahaha
Pfff het is nog steeds zo benauwd buiten, je wordt gewoon nat als je buiten loopt
Ik ben klaar met de warmte, doe geen oog dicht omdat het zo warm en benauwd is op de slaapkamer. Toen ik het weerbericht van volgende week zag werd was ik gewoon opgelucht.
Pff als het op vakantie minder mooi weer is dan in nederland. Vandaag rijden we in twee keer terug. De hele ochtend regen en onweer (echt een hekel aan in de auto ). In de middag droog en wanneer we aankomen, met het idee lekker nog buiten bij een leuk tentje te kunnen eten buiten, gaat het precies dan weer regenen.
Van de afgelopen 4 vakanties waren er 3 verpest door veeel regen (de een na laatste keer in tent met wolkbreuken, echt fantastisch). Volgend jaar maar weer naar een land met mooi weer garantie blughhhh
Ja dat is wel echt klote hoor. Je bent in frankrijk toch? Ik ben maar 1 keer echt op vakantie geweest in frankrijk. Ja verder wel een stedentrip of ff kort. Maar het heeft 2 weken lang zoveel geregent en geonweerd. Toen was ik nog maar kind maar een vakantie kan daardoor best wel in duigen vallen. Jammer zeg!
Ja ongevraagde tip maar als je iets meer gerantie wil op mooi weer en toch een autovakantie. In toscane ben ik zeker 8 keer geweest als kind en het was bijna altijd prachtig weer. Je moet wel echt tegen hitte kunnen want in die grotere steden is het enorm warm. Maar zolang je bij een strand zit of een groot zwembad. Echt vond het geweldig altijd.
Vorig jaar zat ik in Ibiza met 3 van de 8 dagen regen, terwijl het toen in NL 30 graden en zon was volgens mij kun je er met dit klimaat van tegenwoordig niks van zeggen.
Sameee ik heb ook nog is griep en door dit weer zweet ik dus nog erger
Niet te doen
Vandaag aangekomen op m’n vakantiebestemming. Voorspellingen waren tot vanochtend echt top, nu de komende week dagen met windkracht 5, 6 en 7
Zo ik ben wel weer klaar voor de lente.
Echt, het idee van weer minstens een halfjaar af en aan regen, wind en kou vind ik zo deprimerend
Deze overgang naar herfstweer is me te snel gegaan. Doorweekt van de koude regen en dan binnen verkleumen omdat daar de temperatuur ook weer laag is.
Zo ik zat vanochtend na maandenlang weer met 2 badjassen over elkaar voor de kaptafel. Ik moet wel zeggen dat dat iets over 6 uur 's ochtends was maar jeetje ik vond het al zo koud toen ik uit de douche stapte. Dat is ook altijd zo’n kutmoment vind ik. Dat het zo koud is als je onder de douche vandaan komt. Of uit bed stapt, snap nu eindelijk waarom veel vrienden me een koukleum noemen.
Gisteren naar huis gevlogen vanuit Turkije, zo, dat is even een verschil met hier
Heb het gevoel nu al een herfstdip te hebben. Het idee dat alle bomen straks weer kaal zijn, het super vroeg donker is en het dagenlang alleen maar (WEER) regent is echt…. triest. Heb het gevoel als we hooguit het 4 weken zomer is geweest met het trieste voorjaar en de regenachtige maand juli
Het hagelt hier🥲 hopelijk dit weekend weer wat droog!
SAME weet niet hoe ik het moet overleven tot volgend jaar … maart ofzo
Ik ben in Tokyo, het is hier 36 graden en ik ga dood van de hitte, maar als ik jullie verhalen lees denk ik alles beter dan die kutherfst in NL
Ik zit met kut weer in Scandinavië (lees: hele dag regen en wind) en dan waardeer je ineens het weer in Nederland.
Het regent hier in Toscane ook ineens na twee dagen 30 graden en zonnetje