Voelt aan als -4 ![]()
![]()
![]()
Het sneeuwt. Van die vieze, natte derrie.
Het sneeuwt hier echt mega hard en dikke vlokken. Maar niks blijft liggen en het is echt mega donker. Bah ![]()
Tis echt tyfus koud
Ik wil echt nooit meer uit bed komen, inderdaad zo koud, nat en donker niet te doen
Ik heb nav de berichten hierboven mn warmere winterjas uit de kast gepakt want moet zo naar buiten en heb er helemaal zin in
die eerste keer zo’n jas weer aan vind ik zo lekker maar dat gevoel is altijd wel van korte duur
Oke dan zal ik me zo op de weg terug wel weer kapot zweten want heb het al snel warm en moet met een groot pakket gaan zeulen
Ben benieuwd maar kijk er alsnog wel naar uit, houd ook wel van kou
Sorry maar is het vandaag geoorloofd mijn mental health walk over te slaan ![]()
Nope!!! Net lunchwalkie gedaan met gigantische capuchon op en dikke jas aan en blij muziekje op. Die frisse neus nu voelt toch écht goed.
Ik was zo stom om rond half 8 's ochtends geen handschoenen aan te doen. Deed gewoon echt piin
Vind het nu wel meevallen alleen ik heb een veel te dunne broek aan.
Van mij mag je 'm wel overslaan😂
Wat is het guuurrrr
Laat maar het blijft ook nog liggen ook ![]()
Wat een verschrikkelijke dag om te werken vandaag, ik ben ook echt chagrijnig op het bedrijf dat ze gewoon geen fatsoenlijke regenkleding kunnen maken want ik had nieuwe besteld en alsnog na 45 minuten voel ik gewoon m’n kleding die ik eronder aan heb nat worden ![]()
Ik trek deze kou nu al niet meer
Ik heb net naar buiten gekeken en denk dat ik maar gewoon ontslag neem
Zondag 15 graden ![]()
Ja ik zag het! Wel windkracht 7 hier aan de kust, dus zal wel fris aanvoelen maar alles beter dan dit van vandaag en gisteren!
Hagel en onweer. Heerlijk weer ![]()
Ik krijg altijd zulke pijnlijke oren van de koude wind ![]()
![]()
![]()