Klaag hier over het weer #2

Ik heb de temperatuur in de auto voor het eerst weer van blauw naar rood gedraaid :pensive:

Het was gisteren 20gr, vandaag 7gr en morgen 3gr. En hele dag regen.
En vind dit normaal prima maar dit is eff een overgang en het is op vakantie en pff

2 likes

Gadver het is zo koud ā€˜s nachts opeens, moet m’n deken weer uit de kast halen. En het slaat op m’n keel.

2 likes

Ik vind het wel lekker dat het kouder is, alleen moet ik naar het toilet en dat stel ik een beetje uit omdat ik dan vanuit mn warme bed de kou in moet.

2 likes

Dat is inderdaad wel echt leed, ik vind het ook opeens weer zo moeilijk om in de ochtend uit bed te gaan vanwege dit weer!

2 likes

Ik had het omgekeerde, thuis (in Scandinaviƫ) mooi zonnig herfstweer maar ik was een paar dagen in Nederland waar het uiteraard code geel was. Waaide zowat mijn regenjas uit, hagelbui meegepakt, lekker hoor dat Nederlandse weer :laughing:

1 like

Dus we zitten hierin

https://www.nu.nl/buitenland/6328039/ook-oostenrijk-vreest-voor-noodweer-kans-op-pak-sneeuw-van-2-meter-dik.html

Het regent hier al 48uur non-stop en word nog minstens 48 uur regen en 3gr voorspeld (en sneeuw boven 1200m), buh in NL is het beter weer

9 likes

Ik sinds vandaag ookšŸ˜…

1 like

Holy shit van warmste zomer ooit gemeten in Europa naar pakken sneeuw van twee meter dik in september. Bizar zeg.

4 likes

Ik heb het zoooo koud? En ik heb het bijna nooit koud :cold_face: Heb zelfs blauwe nagels wtf :sweat_smile:

2 likes

Eerste verkoudheid al te pakken. Zo geen zin in :weary:

Oh niet? Dacht toch echt dat deze verkoudheid kwam door het fietsen door de regen.

Nee, dat snap ik ook wel. Maar virussen komen wel meer voor bij dit seizoen toch. Kouder weer, meer mensen op elkaar, minder ventileren, meer virussen

4 likes

Ik heb er gewoon geen woorden voor vandaag :disappointed:

2 likes

Die worden ook alleen maar nat en dan zit je met een doorweekte lap op je hoofd

3 likes

Zag gisteren ook een meisje fietsen met een muts op en handschoenen aan. Hoezo??? Het was gisteren nog best aardig weer tussen de buien door.

2 likes

Meerdere kinderen kwamen de school binnen in enkel een korte broek en t-shirt. Echt bizar :sweat_smile:

2 likes

Waren het wel Acne sjaals?

1 like

Wat dragen die mensen dan in de winter??

1 like

Thermoslaapzak.

3 likes

Ik moest laatst werken in de supermarkt met 30+ graden en ik zat te zweten in mijn (werk) t-shirt, en een aantal collega’s hadden een vest aan?? Inderdaad, wat doen die dan in de winter? Het was al goed warm als je helemaal niks deed (er is geen goede airco).

2 likes