Klaag hier over het weer #2

Gewoon, meer laagjes of nog een warmer vest. Sommige mensen hebben het gewoon snel koud.

Ja dat snap ik. Maar met 30+ graden buiten is het wss rond de 23-25 binnen, en om dan al minstens 2 laagjes aan te hebben (waarvan 1 fleece) vind ik 
 bijzonder :sweat_smile: Maargoed dat zijn dan denk ik inderdaad de mensen die nu al met sjaals gaan fietsen. Ik ben het allemaal nog aan het ontkennen dus ik heb nog geen jas of trui aangeraakt (ik fiets niet).

1 like

Bij de Lidl niet :sweat_smile: En zeker niet in ons filiaal met heel veel glas

1 like

Nog geen trui aangeraakt?? Ik heb t al wel echt fris hoor buiten met 15 graden.

Wow 30 graden in een supermarkt?! Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Dan kun je toch niet fatsoenlijk werken.

3 likes

Geloof het niet eerlijk gezegd, is toch niet goed voor de delving. Iedere (bekende) supermarkt is rond of onder de 15 graden volgens mij

5 likes

Ja daarom! Als het in de zomer echt heet is denk ik altijd oh yes lekker fris zo als in naar de supermarkt ga. Kan me niet voorstellen dat het in een Nederlandse supermarkt 30 gr. Mag worden. Maar misschien was dit ergens anders?

Wordt het ook niet, dit zal buiten geweest zijn en dan als je direct achter het raam achter de kassa zit in de zon zal het heus warm aanvoelen maar de winkel zelf wordt geen 30 graden

3 likes

Naja als ik lees dat er geen goede airco is nam ik aan dat ze het over in de supermarkt zelf had.

1 like

Ja uiteraard was dat de buiten temperatuur :sweat_smile:

1 like

Ik heb het nu al zo koud? Maar ik ga nu toch niet al mijn winterjas aandoen
 en weken is het bloed heet in mijn huis en nu is het met 3 dagen al 17.5 graad binnen. Heb mijn badjas over mijn kleren aan, wil de verwarming ook nog niet aan doen

3 likes

Ja bizar he, het was vanochtend 16.5 gr beneden! Moet zeggen dat het hier in de zomer niet zo warm binnen is geweest maar wat een verschil. En dus heb ik toch helaas de verwarming maar aangezet maar ben er eigenlijk op tegen.

1 like

Ik vind buiten nu echt heerlijk qua temperatuur, maar in huis is het zo kil.

Komt ook door het vocht (oud huis) dus hier was het vanochtend ook maar 16 graden.
Toch even de verwarming uitgezet, al is het met de buitentemperatuur nog helemaal niet nodig.

:disappointed:

4 likes

Ik heb het koud

2 likes

Ik ook en vroeg me af wanneer het te vroeg is voor verwarming :rofl:

1 like

Nee, het is niet te vroeg. Heb m zelf ook maar aangezet hahs.

3 likes

Wat een graftakken miezer :face_with_symbols_over_mouth: ik ben iets vergeten en nu moet ik er weer doorheen. En haat aan buienradar die het niet registreert en zegt dat het droog is.

3 likes

Voor de volgende keer wellicht, je hebt bij buienradar ook de motregen radar. Die ziet het bij mij over het algemeen wel.

5 likes

Ik wil kou :frowning:

8 likes