En we hebben al heel veel mooi weer gehad ook. Maar zodra de zon 1 keer verdwijnt en het 1 keer regent klaagt half Nederland meteen steen en been dat het hier ook áltijd pokkeweer is!
Maar daar is dit topic toch ook voor
Doe mij maar driekwart van het jaar warme zomer. Hoef ik ook niet ik een topic te komen om over het weer te klagen.
Ik snap ook echt niet dat er steeds van die opmerkingen zijn over dat het weer heel normaal voor de tijd van het jaar is, dat het bv nog lente is etc. Dit is een KLAAG topic, laat mensen dan ook lekker klagen.
Ik zweet me hier toch weer een partij weg en dan ga ik zo even een uurtje naar buiten om af te koelen, en dan kom ik weer terug hier binnen om in mijn bed te gaan liggen en dan is t gewoon weer een grote plaknacht.
Ik hou ervan en ik haat het.
Het is “maar” 24 graden hier, maar ik ben al de hele dag zo zweterig en klam. Kan me niet herinneren dat ik hier vorige warme dagen zo’n last van had en de luchtvochtigheid valt ook wel mee. Ik ging net mijn sportkleding aantrekken en dat was echt een worsteling, zo plakkerig. Hoezo voelt het zo aan allemaal?
Ik weet niet waar je woont maar ik zag dat de luchtvochtigheid in Rotterdam bijvoorbeeld vandaag ruim 80% was, dus dat is toch juist wel hoog?
Ik ben niet in Nederland momenteel dus geen idee hoe het voelt maar die ruime 80% zou het wel kunnen verklaren
Even m’n eigen geklaag, luxeprobleem: ik wist niet dat het kon maar ik ben de zon een beetje zat ik ben op een Grieks eiland en de afgelopen 11 dagen heb ik alleeeen maar zon gezien. Ik ga hier nog naar terug verlangen natuurlijk maar voor nu zou een wolk af en toe wel fijn zijn, maar nope. Elke dag 30/35 graden, zonovergoten
Hier was het 55% volgens Google, dus niet erg hoog.
Dat is wel behoorlijk laag voor Nederlandse begrippen, helemaal gezien de weersomstandigheden. Ik denk eerlijk gezegd niet dat die 55% klopt maar ja ben geen weervrouw ofzo
Nou ja hoe het voelde zegt mij ook wel dat het niet klopt hoor haha. Mijn sportkleding moest ik echt afpellen na afloop. Ew.
Het wordt vanaf volgende week BLOED en bloedheet met een climax van 35+ graden in t weekend van de 15e/16e/17e. Zeggen ze.
Ah top, precies dan ben ik een paar dagen naar een waddeneiland waar het altijd relatief koel is (vergeleken met de rest van Nederland dan), love deze timing
Oh huh ik zie ‘maar’ 27/28 graden in mn weer app, dat vind ik op zich al wel warm zat
Waar dan? Op weeronline staat voor mijn stad 25 graden.
Godver het is nu nog steeds 27 graden in huis, ik kan dat niet aan hoor hahaha
Wtf de weerapp zegt het nu al vanaf dinsdag en alles wat ik daarna kan zien is ook bloedverziekend heet
Ja weet dat het nergens op slaat maar ik voel m’n winterdepressie even terugkomen nu
Heel herkenbaar helaas! maar volgende week weer meer zon geloof ik!
Zeg me aub dat dit fake is. Ik ga nu nog even genieten van het ‘koude weer’ voor het slapen gaan