lekker in dee grafkou een uur lang stilstaan langs het voetbalveld. ik heb zo hard geduimpt dat het gecanceled zou worden.
ik heb echt de piek (of het dal) van mijn winterdip bereikt
Het is koud en waait flink.
Ik heb echt het gevoel dat het bijna voorjaar wordt, maar het is nog tyfus koud.
Die kou, natte sneeuw en wind deden zo’n pijn aan mijn gezicht op de fiets
Ik ben zo klaar met dit gure ijskoude weer. In november liep ik al in thermokleren en nu kan ik me er echt niet meer tegen kleden. Zo fucking koud
Sowieso vind ik deze periode (jan/feb en met een beetje geluk -insert sarcasme- ook nog maart) altijd ZO kut. Dan heb je al maanden grauw weer achter de rug en dan duurt het nog zo laaaahang. Echt klaar mee.
Pff dit weer is gewoon geen antidepressiva tegenaan te klappen joh.
Ik ben constant aan het snacken
Het sneeuw hier al anderhalf uur en de vlokken worden alleen maar groter en het waait ook nog te hard
Jaloers! Hier ligt weer helemaal niks.
Het is ook gewoon echt het grijze weer wat zo deprimerend is. Toen we vorige week een paar dagen zon hadden vond ik de koud ook gewoon prima.
Ja pfff ik dacht vanmiddag ok ff stupid walk for my stupid mental health
Nou deed niet veel goeds
Ik denk nu bij 6 graden: oh, wat warm is het vandaag!
Het sneeuwt hier alweeer
En hier nog steeds niet. Zo jammer.
Bizar eigenlijk terwijl het nu -2 is hier haha.
Nou inderdaad, 15 graden in februari is ook niet goed.
Heb ik liever dit, het is al 2 dagen heerlijk zonnig! En in het zonnetje ook echt lekker. Einde van de week met de hoge temperaturen gelijk weer de hele week bewolking
Mijn zonnepanelen leveren in februari t/m vandaag al meer op dan vorig jaar heel februari! Altijd chill om te zien
Ok en waar is die zon
Hier