Hier ook
Amai hier nu ook yes!!!
Hier nog geen zon gezien en vandaag relatief warm maar vanmiddag gaat het weer waaien dus zal het qua gevoelstemperatuur wel weer fucking koud zijn.
Geef me gewoon een vléugje lente. Of in ieder geval boven 0 en zon ik ben zwanger en sinds oktober zoooo koud dus kijk er echt naar uit om het eens een keer warm te hebben
Oke ik neem het terug. Eindelijk ook hier HEEEEEERLIJK
Ja zon! Ik verheug me zelfs al op het vogel getetter door elkaar heen in de vroege ochtend. Waar ik me dan wel altijd aan erger om 5 uur 's ochtends maar toch
Ja ik ook!
Alleen die tering meeuw mag wegblijven.
Vorig jaar zat er eentje te broeden op een dakkapel, die maakte toen zoveel herrie bij het eerste zonnestraaltje
Hoezo? De dagen ervoor was het toch ook juist prachtig zonnig weer?
Maar dit vieze regenweer in de winter vind ik ook shit inderdaad. Absoluut geen zin om mijn hond uit te laten nu. Geef me dan maar liever sneeuw…
Ruilen? Want ik word weer knettergek van die bomenpollen. Van regen krijg ik tenminste geen jeuk bek
Ja echt top Ik heb ook allergie voor huisstofmijt en dus nu met ramen open je huis van top tot teen schoonmaken is echt fantastisch. Weer zakdoekjes vol want bloedneuzen de hele dag
Binnenkort maar weer de medicijnen uit de kast halen.
Poeh dan heb je het echt stevig. Maar ga nu die pillen slikken, want zaterdag wordt het niet mals
Omg ik voel me echt een loser maar ik heb sinds een week of 2 al zoveel last, ik zie er gewoon niet uit Ik wou dat ik gewoon een beetje ging niezen ofzo maar ik krijg altijd huiduitslag, ik zit onder rode vlekken rond mijn ogen. Ik moet ook nietttt wrijven maar dat vergeet ik dan soms en dan maak ik het nog erger. Ik heb ook lang niet elk jaar even erg, vorig jaar viel heel erg mee. Dus had dit even niet zien aankomen. Het is februari doe normaal
Ik vind de comod allergo druppels echt helpen. Anders heb ik ook zoveel last van de huid rondom mijn ogen.
En een neusspray erbij als het echt erg wordt. Want anders krijg ik geen adem meer.
Het begon dit seizoen al begin december
Ongelofelijk. Dit weekend bijna zomer in Nederland en precies wanneer je in Granada bent (vrijdag heen, maandag terug) wordt het klote weer daar. Onder de 10 graden en alleen maar regen.
Echt ik ga nog liever niet
Oooh dat is echt balen zeg!! Inderdaad heel veel regen nu richting Spanje…en dan is het vaak goed bij ons. Snap dat je denkt laat maar.
Ohhhh wat verdrietig, dat weekend Vreselijk! Ik zou wel willen meegeven dat ik zo’n beroerde voorspelling al zo vaak heb gehad en dat het in de praktijk eigenlijk heel vaak wel meevalt maar snap echt volledig dat het je voorpret ook totáál verpest.
Dank voor jullie medeleven haha. Normaal denk ik ook altijd van ah valt vast mee maar dit is zo treurig dat ik bang ben dat het niet meevalt
Vind het zo jammer dat je denkt ZON en dan weer ziet dat het over een week 6 graden is waarom kunnen we niet gewoon in een rechte lijn omhoog??